Det nærmar seg oppvakningstid heime, så eg håpar at eg ikkje dobbelpostar. Vakna igjen ein god time før muezzinen begynte å rope, så kom meg nesten halvvegs gjennom løypa (Konyaalti beach t/r ca 12km) før han fekk fyrt opp høgtalaren. Ha ein strålande fin veslelaurdag alle sammen!
God morgen fra vestlandet. Fikk faktisk litt sol påvei til jobb i dag - unike greier. Sitter å tenker på hva jeg skal gjøre med 2 CTer som går ut i år og bare litt over 200k poeng..hmmm...kanskje det kommer en amex elite kampanje (80-100k poeng) snart? det kan være en ide
God morgen, vært våken noen timer allerede, men ikke kommet meg hit før nå. Ikke like voldsom soloppgang på Oslo sin vestside, dog var det sol, og dermed få klager. Møter og jobb på agendaen, ikke så mye mer å si eller gjøre utover å ønske alle en fin halveisdag!
God morgen fra Polarlys. Litt sjø over Folla, men middagen gikk fint ned og ble der. Nå nærmer vi oss Ørnes i maksvær. Life is an apple! Ha en fin onsdag!
God morgen fra kontoret. Litt krise på morgenen da kaffemaskinen hadde sluttet å fungere... Men en smarting kom på å sjekke sikringsskapet, og jaggu var det ikke mer som skulle til. (Altså fikse sikringen, ikke sjekke sikringsskapet) Krise avverget, så nå kan vi jobbe på. Håper det er noe godt i kantinen i dag.. Er sulten allerede. Det kan se ut til at jeg dessverre må avbestille en t/r OSL-CPH-MIA i november for 2 pax (i biz selvfølgelig), så hvis noen har behov for en uke Florida i november kan det koordineres. (Ikke sikkert de dukker opp ved avbestilling, men man vet jo aldri.) Ha en fin en!
Morn fra hjemmekontoret. Øyelegen ringte i går og lurte om jeg hadde tid å komme i morgen, som nå er i dag, heller enn først i november. Ja! Så da blir det snart en sykkeltur til sentrum, et lite håp om at de ikke trenger å bruke øyedråper som får meg til å se ut som jeg sokner til Vår Frues kirke (til de som ikke er lokaltkjent: det er der narkomane ofte er fordi de får god hjelp av kirken i form av ly og mat, et kjempebra tilbud - som jeg selv heldigvis ikke trenger). Har fått lettere press på meg til å ta en jobbtur til Galway og en til Brussel. Er usikker på begge, den ene fordi det knoter med tidslinjen i et prosjekt, det andre fordi programmet ikke nødvendigvis er midt i blinken (men det er jo alltids veldig OK å finne en kneipe...). Jaja, på tide med kaffekopp nr3 og deretter på farta! Heldigvis ingen meldt regn før kl 13, den var ny Ha en fin onsdag!
God føremiddag frå det sunnfjordske. Yngstemann har siste dag i barnehage i dag, so frå neste veke er det berre skulegutar i heimen. I dag skal eg ha entrecote til lunch
God formidag fra foran PC i Oslo. Her er det møter og jobb på agendaen, men aller viktigst forhåndssalg av billetter til Weezer for Oslo konserten til våren, så sitter klar for når det åpner om drøye halvtimen
Det er faktisk en slik kampanje nå (inntil 01.09.) med 80 000 poeng for Amex SAS Elite. Kan sende deg en vervelink om du vil (jeg får altså ikke noe for det). Her i Olja er det forøvrig dagen før dagen (hjemreise), så her går det i handover og forsøk på å samle alle løse tråder før prøvepakking i kveld. Ha en fin-fin onsdag!
God morgen/formiddag fra bassenget hjå Kimpton La Mar. Passelig OK frokost unnagjort, håper kokka etterhvert forstår at jeg ikke kan mer gresk selv om henne snakker høyere men jeg fikk omelett som ønsket etterhvert. Bra hotellstandard!
Nope, men fikk nå billettene jeg trengte, ståplass, så får en se hvor ung en er i forhold til å kjempe seg frem mot scenen
Riktig god tur oppover kysten! Det er en pågående kampanje på 80k poeng som familien her bommet på med 4 dager eller så...... Minner meg alltid om en spessifik gruppe på jobb det bandet. Både Galway og Brussel er fine steder å finne en kneipe, vet jeg av erfaring. Sol ute og litt sol inne også. Og en kaffemaskin som virker uten sikringskjekk her. Opphavet har fått litt omsorg også er det vel noen som griner eller trenger noe her på jobb også. Våre klienter har det med å gi litt mer direkte tilbakemelding en teamsmeldingene de fleste kontorhelter her inne får i blant. Vil jeg tro. Edit: Det er en pågående kampanje på 80k poeng som familien her bommet på med 4 dager eller så...... Det er faktisk en slik kampanje nå (inntil 01.09.) med 80 000 poeng for Amex SAS Elite. Kan sende deg en vervelink om du vil (jeg får altså ikke noe for det). Så ikke svaret ditt før jeg sendte så det ble litt redigering her.
Nok en god morgen fra sykkelsetet. I dag med utsikt over Themsen. Mange store båter. Nå blir det straks en tidlig lunsj! Her også en med los, eller pilot som det heter på engelsk Imponerende godt vær i England denne sommeren, fortsatt knapt en sky å se!
Onsdag, slapper av ved bassenget nå som tempen er 37 grader her på Mallorca, brillene er klare, for i dag vil formørkelsen bli komplett akkurat på dette stedet i denne vinkelen
Vakre grønne plener foran Themsen ja, bra med litt skyfri himmel Det ser deilig ut forøvrig. Gleder meg til litt mer varme her hjemme også.
Ble medlem en gang på 90-tallet, så jeg er "lifetime member" uten å betale noe som helst for det. Og nå "betalte" det seg.
God ettermiddag Telt er pakket ned og stuet inn i bilen, ferden går etter hvert over Valdresflya. Men først ble det en stopp på Hulderstigen Fin rundtur på 5,5 km relativt flatt i fin natur På vei videre møtte vi på litt rein før vi stoppet innom Gjende for litt lunsj God onsdag videre folkens!