God tirsdag morgen fra det blide Sørland. Her har man fått 3 snaue timer på øyet etter å ha hentet ny bruktbil langt unna hjemmet og kjørt den hjem. Men det er klart, kjøper man en Audi vet man at det bare er et spørsmål om tid før den havarerer, så man burde vel egentlig ha en ekstra bil i backup. Så nå er det en liten flyvetur til hovedstaden, rett på kontoret og så full fres tilbake til flyplassen for å reise til kontinentet (Danmark) i ettermiddag. Ha en forhåpentligvis noe mindre travel dag
Tirsdagskonkurransen har startet. Jeg hiver meg på her, var to min. før Are. Leverer bilen til høyglanspolering (eller noe), og teller ned til lørdagens flyver. Da er forhåpentligvis dataproblemene ute av drift også! Ha en skinnende dag, alle!
Gledelig morgen flyers! Kaffekoppen er fylt opp, VSCode er starter opp og høyttalerne pumper ut behagelig lounge-elektronika. Håper på en god og produktiv arbeidsdag Countdown til flyåret starter for fullt: 3d 23t 20m!
Tillater meg å si god morgen her også, siden det tilsynelatende er to konkurrerende god morgen-tråder i dag
Kan ikke skryte på meg mindre travel dag Krs-bgo-osl-boo-osl-krs på gang i dag. Og nei, Dette er ikke mr men jobb Ha en fin dag alle
God morgen fra Trondheim. I dag fikk Widerøe gleden av å vekke meg tre kvarter før vekkeklokka, viktig å varsle endringer på en booking som skal flys i april. Så nå venter en lang dag fylt med et par møter, samt latterlig mye brannslukking på et prosjekt, VSCode er enda ikke fyrt opp så kan melde full panikk i ellers klart vær.
God morgen fra Københavns Hovedbanegård. For én gangs skyld har reisen fra Oslo gått som smurt; NSB var i rute, SAS var i rute (og hadde attpåtil havregrøt med et snev av væske i gullstua) og Øresundtoget gikk også når det skulle. Nå ligger imidlertid skjebnen i DSBs hender for veien videre til Fyn, og det er vel da det erfaringsmessig kan skjære seg fullstendig. Tre røde grader og tung skydekke i det danske, men jeg trøster meg med at det går mot vår, og at våren her kommer noen uker tidligere enn nord for Skagerrak.
Mornings fra Bergen. En nydelig dag i dag, men dessverre går tiden med til å knotte på tastaturet, selv om en tur opp Ulriken så veldig fristende ut..
Goood tirsdags-charter til Gran Canaria billetter Evenes-Las Palmas TR med TUI for 800 spenn var for godt til å la passere. Obs obs kosta 250 kr for måltid (!), 400 kr for setevalg (!!), 400 kr for bagasje (!!!!!) og 500 kr for buss til hotell (!!!!!!!) så her får du trent "nei-muskelen" godt i billettbestillinga.
God formiddag fra TOS. Litt vinter igjen, så får vi se hvor lenge vi blir på blåsiden av null denne gangen...torsdag i følge yr ser jeg nå.... Røyk på en helgetur til SYD i SQ Biz 10-14. august sent i går kveld. Ut via FRA og hjem via DME/ARN. Det blir bursdagsgave til meg selv. Ellers fortsetter kontorrottetilværelsen også denne uka, men turen til Washington DC nærmer seg. Skal bli interessant å komme til Trump-land, samt å delta på en "plugfest" arrangert av DHS... Hæv æ nais vån!