Jøss! Finst det tidspunkt på døgnet der innanriksbua ikkje fylt til brestepunktet? Du verda! Nyt stunda og frukosten
Hmm, det har eg aldri tenkt på, men det er vel mest fordi Joker ikkje gir eit veldig tydeleg treff på butikkradaren min... Så TTT på Kiwi får bli godt nok
Er stort sett relativt rolig der om morgenen om en fyke ut fra OSL med fly halv9-9 om morgenen. Lørdag formiddag er dog det absolutt beste tidspunktet. Nesten ikke en kjeft der. På ettermiddagen, og spesielt torsdag og fredag, kan en like gjerne sette seg ved en ubrukt C-gate. Mykje roligere.
Tre skiver med ost og sursild? Kaffe og hvitvin er en god start på dagen .. nå er det lunsj i samme fredelige omgivelser
God formiddag fra hovedstaden. Her er det seminar etterfulgt av juleshow på latter som står på programmet. Endelig fått litt verdi av min snart ukelange diamantstatus (etter to forsinkede flyvninger uten fanfarer og rød løper), naturligvis med hjelp av Vibeke. Hun fikset tilslutning til Oslo på mine bestilte høstferiebonusbilletter som kundeservice kun kunne booke fra København. Og proaktivt spurte hun om jeg ikke ville ha barnemat til minstejenta. Begynner å skjønne hvorfor hun er elsket her ☺️
God ettermiddag fra Helsinki. En liten lunsj er på vei før kursen settes mot Oslo, via Stockholm selvsagt. Serveres det pølser på HEL og ARN på torsdager også?
Ja .. i alle fall på ARN .. tror jeg har fått det på HEL om torsdager .. (har fått pølser på ORD torsdager også, men du er jo ikke der)
En pragmatisk dag. Sen ettermiddag overleveres et par pysjer, så er det runde nummer n i operasjon flytting, og atter en dag mindre i nedtellingen T-6.
Hva sutrer de etter på sentrale østlandsområdet? Her er det jo et flott solkystvær .. litt mye snø riktignok
God et-eller-annet fra loungen på HOV. Måtte et lite stykke for å finne maten i loungen her, men til gjengjeld var utvalget ganske bra. Eksotisk mat fra Asia på menyen i dag. Snart ombord på trekkoppfly til OSL der det blir noen timer i kantina før en veldig smekkfull 11-raders plus til HAU venter. I morgen blir det Wizz Air av alle ting til GDN. Det blir en ny flyopplevelse jeg ikke egentlig ser helt frem til, men overlever vel (kanskje). I tillegg er det meldt om kaos på HAU i morgen grunnet noe fotballfjas med ekstrafly og styr.
God kveld fra Siem Reap! Tilbake på hostellet etter en lang dagstur til Angkor Wat og området rundt. Etter å ha vært relativt beruset de siste 6 av 7 kveldene blir det en rolig aften i dag. Nå må jeg finne ut av hvilket land jeg skal dra til i morgen. Vurderer Thailand, Laos eller Myanmar. Eventuelt noe helt annet. Vi får se! Ha en strålende dag!
God formiddag fra gullstua! Nyter litt julestemning her i dag før det bærer avgårde til Stockholm på konsert, før tilbake igjen til julebord i morgen. Hardt liv...