God 1. juledag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 25. des 2017.

1. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God juledagsmorgen fra mustasjestaden!

Her er man godt fornøyd med gavene (en blanding av nerdete og praktiske ting) og ute hviler snøen på trærne, noe som skaper en fin julestemning :)

God jul til alle!

Berlioz liker dette
  2. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God 1.dags morgen fra Buskerud. Fyr i ovnen, kaffe i koppen og julemusikk fra BBC3. Hvitt og halvgrått ute.
    I dag er vi spente på hvor mye Norovirus som har blitt med fra Røa. Barnebarnets julekveldsopplevelser gjør det uansett verdt turen!
    Ha en fin dag, alle, med eller uten både det ene og det andre.

Kristian liker dette
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Gledelig jul!
    (Et av gårsdagens store diskusjonstema var når/om man kan si gledelig jul..)

Det er dessverre ingen smånisser som har ryddet huset mens vi sov. Men, familie og svigerfamilie dro heldigvis hjem i går kveld, så vi slipper i alle fall å få "hjelp" med ryddingen.

Nissen var flink, og alle fikk ca det de ønsker seg. Dessverre ingen flyturer under treet til meg, men alle her inne vet vel at hvis noen andre bestiller flyreise for deg, så blir det stort sett direkte og i feil klasse..

Håper alle nyter en stille og rolig første juledag. Her i hovedstaden er det ikke veldig kaldt, og tåken står tett.

Kristian and Upsaker like this.
  4. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,518
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bodø!

Brukte deler av natten på å finne og bestille billetter til en liten nyttårstur til Øst-Europa.

Hadde litt poeng hos Alitalia liggende (som snart hadde blitt nullstilt), så det ble en liten tur med Air Serbia til Ljubljana, med retur fra Dubrovnik med Croatia Airlines.

Får bruke dagen i dag på å finne ut hvordan jeg skal reise mellom Ljubljana og Dubrovnik.

Kristian and Henrik like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Gledelig jul .. håper alle kom frem til maten slik som Nr. 91. Stomperud
    4B176B9B-904C-4FD1-BA15-26C68A23A063.jpeg

Earl, Kristian and OttoL like this.
  6. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    God romjulsmorgen!

Eg er mektig imponert over kor tidleg alle er oppe i dag. Var det ingen som hadde riskrem til dessert og som vi sat våkne og såg Love Actually i natt?

Får for så vidt tredje varselet om frokost i skrivande stund, så det er på tide å stå opp.

Ha ein fin dag alle sammen!

petterel and Kristian like this.
  7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Når julaften times og domineres av en treåring som er høy på julenisse og gaver og sukker, starter dagen alt for tidlig og avsluttes når vi egentlig skulle hatt kaffe og Cognac.
    Mormor ble utslitt så min sønn og jeg ble sittende med juleøl og genever når vi kom hjem og roen hadde senket seg. På TV surret "Den spanske flue" ... historien er vel litt tynn, men skuespillerne er helt fenomenale.
    Nå er det på tide å gjøre seg i stand til innrykk av treåringen igjen til mer mat og drikke ...

Ha en flott 1. juledag, "det er morosamt med jula for desse som er små"

RoadKing and Kristian like this.
  8. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra et sted hvor julesteminigen ikke er helt på topp.
    Dårlig med snø når det er 8 grader, litt grått men plenen er jo for f.... grønn!!!

upload_2017-12-25_11-21-4.png

Dette er ikke slik det skal være på 1.juledag. burde vært noen cm med snø i alle fall synes jeg.. Ellers skulle vi feiret jul i Australia, nissen i short på stranda er jo også et artig skue.. :)

Men ha en strålende romjul alle sammen. La oss håpe de kommende dager gir oss gode muligheter til å fly til lave pris til langt langt vekk :)

Kristian and Eddie47 like this.
  9. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra solskinnskysten. Ikke mye hvitt utenfor vinduene her heller, men det lever jeg egentlig godt med.

Under treet i går lå blant annet en sjekk til flybilletter for sommeren, så de neste dagene skal jeg prøve å tenke ut en lur måte å disponere ferieukene på.

Ha en fredelig romjul!

Kristian and Upsaker like this.
  10. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,146
    Bonuspoeng:
    293
    Lett gråvær i Oslo i dag, Ribberap og juledagsmorgenstemning både i sjel og stue her så langt.

Kristian liker dette
  11. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God 1.juledag fra hytta "Husleia"
    Perfekt dag, med lang frokost, skitur med ungene, grilla middag ute og kaffe på bålet.
    Nå er det slapp sofatjeneste med en lille en og litt god sjokolade.

Ha en herlig dag videre :):):)

Kristian liker dette
  12. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    Gledelig jul og god kveld fra hovedstaden.
    En fin 1.juledag har blitt brukt til gåtur med mammas hund i Nordmarka, og familiemiddag nå i ettermiddag. Med andre ord mye god mat, dessert og kaker så var greit man har vært ute å gått av seg litt før på dagen... Nå skal kvelden tilbringes i sofaen mens kaker og julemiddag fordøyes ;)
    Nyt kvelden alle sammmen :)

Kristian liker dette

Del denne siden