Her i Bergen har vi forskanset oss i heimen. Etter en historisk bløt (i hvertfall føles det sånn) jul venter vi nå på stormen Urd som skal feie over Vestlandet. Vi får håpe at det ikke går altfor ille for seg, men det gjenstår og se. Ingen reisegaver under juletreet, så da måtte man frem med AmEx kortet igår og bestille en tur til HKG på tilbudet. Turen går nok videre derfra, men hvor er fremdeles helt vidåpent...sol og varme er viktigste kriterie. Februar begynner å bli fullbooket, tur til TRD, Liverpool for kamp og nå BGO-HKG-XXX....deilig Fortsatt god jul ønskes alle!
God jul fra Senatoren i Frankfurt! Tysk julemiddag i loungen i dag. Slettes ikke verst! Det er stille som i graven her. Deilig. Jeg er på vei til Milano for noen romjulsdager der. Jeg håper nissen har noe fint fra Ferragamo til meg ... Fortsatt god jul!
Stille juledager i hovedstaden, ganske deilig med litt fri! Nå har SQ satt i gang romjulssalget, så jeg må nok bruke litt tid for å finne ut hvor turen(e) går i 2017..
God ettermiddag fra Oslo. Har har man brukt formiddagen på å lese en bok jeg fikk til jul, USA på 200 sider av Frank Aarebrot og på å gå tur med moderns hund mens det var litt sol på himmelen. Nå som solen er på vei ned skal ettermiddagen tilbringes med sjakk på NRK og Premier League på tv2sumo. En behagelig ettermiddag med andre ord Nyt dagen alle sammen
God jul fra Værnes! Bra timing fra værgudene i år (bortsett fra denne "Urd" folk snakker om), fikk de nødvendige 3 cm med julesnø, er tilstrekkelig det. Håper julepostnissen har lagt igjen et funklende nytt SAS AmEx til meg i hovedstaden, så romjulen kan brukes til flightshopping. SQ-salg, sier du? Hmmmm... Interesting... Ha en flott ettermiddag!
15 grader og ganske greit med sol og sånn midt på Kreta. Det er dagen for å slappe av med en labbetur, kaffe og kortspilling, og følge litt med på Urd i Norge.
Nå er Norge snart isolert! Veiene over fjellet er for det meste stengt og det er problemer på Flesland ... Ja de får klare seg så best de kan ...
Kom meg avgårde fra BGO før flyplassen stengte, og i morgen skal litt lettere klær pakkes for nyttår og første dagene av 2017 i (forhåpentligvis) solfyllte Spania. Fortsatt god jul!
Det er SÅ fristende med OSL-AKL business til drøye 20K.. Håper prisene ligger til over nyttår. Hvis en skal dra bør det jo bookes som en god start på neste års CT!