God formiddag fra Bangkok. Etter en hærlig frokost hjemme, hjemmelagd ris suppe er en ankommet kontoret (café Amazon) for en Ice mokka. Denne sjappa må være en gullgruve…. Etter en liten brann her på Central World i går har de også fått luftet ut og senteret er i tilnærmet normal drift. Om litt labber en nedover mot Sukhuvmit 7 hvor hårklipp står på programmet. Deretter blir det å labbe videre hjem hvor en økt i treningsrommet samt litt svømming skal gjennomføres. Ha en glittrende flott søndag
God søndag fra hovedstaden. Flyr-billetter er kjøpt på morgenkvisten, og langt varmere klima venter i Barcelona litt senere i uken. Prisen var det umulig å si noe på: ~2000 kr t/r med gode avgangstider. Og med norges klart beste service og god stemning i luften håper jeg at Flyr holder seg flyvende lenge ennå. Selv om det dessverre ser stygt ut på litt lenger sikt.
God morgen fra Kaupanger Melder om minusgrader og frost Nesten så en får sjokk i November Ha en strålende søndag
God morgen fra Bodø. Sto opp sammen med solen, men skal ikke legge meg samtidig med solnedgang. I dag skal ID kort til poden ordnes (forutsatt at mor har gitt samtykke, noe man dessverre ikke kan være sikker på). Deretter blir det en tur på flymuseet. Senere skal jeg lære han å lage en av favorittrettene og da avsluttes besøket mitt med en gåtur til flyplassen for å fly hjemover. Dette blir atter en bra dag
God formiddag fra tilbake i Oslobyen. Random Stordalenhotell leverte hyggelig middag i går kveld. I dag er det småplanlegging av Manila besøk på programmet.
God morgen fra California. Solen er borte igjen, men det er greit. Vi har tenkt til å bruke dagen innendørs. I går fikk vi lunsj på et sted vi fant på matprogrammet "Somebody feed Phil" på Netflix. Kan anbefales for de av dere som liker reising og mat. Kjørte litt på kryss og tvers av byen, og vandret langs kanalene i Venice. Dagen i dag er satt av til shopping og litt mer sightseeing, før den avsluttes på Musso & Frank. I morgen er det hjemreise igjen. Ha en finfin søndag!
Dette var jo bare løgn! Vi fant stedet på et tvprogram på Netflix som heter "Street Food USA". Begge kan anbefales altså.
Haha.. det er jo greit å ta med. Carnitas El Momo. På et fortau utenfor huset der de bor. Serverer digg mat, som søler masse.
God aften fra Polaris LAX. Reiser bare med håndbagasje, så da var det et lett valg å dra direkte til terminal 7 med leiebil-shuttle