Da taxes det hjemover med LO C grytidlig i Delhi. Overlevde så da blir det grøt i år og! De beste førjulsønsker. Pt DEL
God morgen fra bassengkanten. "Svartjulaften" het denne dagen i gamle dager. Nå, i natt, har sola snudd. Dvs jorda har snudd, om vi skal være helt korrekte. Og alt skal bli lysere. Håper det blir lysere på mange andre måter også. Ha en fin dag!
God tur..! Ellers en dårlig bittelille her! Sitter på telefon til SAS. De har for andre dag kansellert flygningen i Plus (EB reise) SVG-OSL(via BGO i dag), for min svigerfar på 80år og de nekter ombooke pga det er ikke er ledig i bonus… EB billetter blir bannlyst innad i familien hvis jeg ikke fikser dette Håper ikke flere er berørt av kaoset i Bergen!
God morgen fra Leonardo Royal i Frankfurt. Skulle egentligen med EN til INN igår kveld, men ble innstilt etter mye om og men. Nå blir det OS via VIE idag.
God morgen fra OSL. Tusler snart ned til frokost, før innsjekk hos SAS i 10-tiden. Ferien har startet! Ha en finfin bittelille julaften!
God morgen fra Osl, snart halv ni og fortsatt bra mørkt, ikke veldig trist for at det nå går mot lysere tider som Raga Rockers en gang sang. Ellers kanskje greit å ikke være på tur med Ethiopian fra OSL i går, så akkurat video på VG om hvordan de måtte ringe NAF for å komme seg opp fra grøfta. Sikkert litt røffere på OSL en ADD værmessig for tiden
God morgen fra hjemmekontoret! Et par timer til, så er det julefri. Litt usikker på om det blir hjemmejul, eller om vi kommer oss ut et sted, vi sjekker mulighetene. Ha en strålende bitte lille alle IF-ere
God morgen fra Stavanger. Her har en kommet seg fra Bangkok til moderlandet for feiring av jul. Turen hjem med Etihad gikk knirkefritt og serveringen var upåklagelig. Fikk også testet den nye terminalen i AbuDhabi. Dagens oppgaver startet på Kiwi da de åpnet. Har siden vert på Mega og Meny for supplering og bilen ble full og Mastercardet fikk kjørt seg. Nå er en akkurat hjemme igjen og en har fått mekket seg en skvett kaffe som nytes sammen med melkesjokolade. Varene i bilen skal siden avleveres hos eksen hvor julefeiringen skal finne sted. Ha en glitrende flott fredag
Jepp, forskjell på hotn'high og lown'cold. Man skal vel ikke spekulere før man vet, men tror full pinne på takeoff er standard for ET. Det funker jo mindre bra på glatta Virker som avgangen ble kansellert. Ble flyet skadet, kanskje?
God formiddag fra det sentrale Oslo. Opplett, siste arbeidsdag, det virker som om det er blitt roligere, og folk forbereder seg på høytid. Blir nok en pen dag i dag, så siste innspurt av vask/pynte tre etc i morgen, så er vi der. Ønsker alle med dette en god jul allerede!
Solkysten i dag .. kanskje vi får en hvit jul, eller kanskje ikke ?? Nå har solen snudd og det er mindre enn 6 mnd til vi går mot mørkere tider!! Godt det er helg
Årets vondeste dag for meg som bonusjeger i går... da jeg fant ut for seint at Xplora gir ut 195,- i Trumfbonus ved kjøp av telefonklokke. Måtte bli Elkjøp i stedet for å rekke det før jul Fortsatt god juleinnspurt til hele IF!