Jeg skjønner det ikke bare er meg som er døgnvill om dagen, men nå er det vel bikket over til fredag der hjemme. Selv sitter jeg nå i Turkish sin lounge på E-piren på MIA og det er fortsatt torsdag.. Har hatt en fantastisk tur med @Tore og @lMartin, men ble et par netter ekstra. Og angrer ikke på det! Nå skal SAS ta meg hjem om ca. 1,5 time. Godstolen på 1H venter! Ha en flyvende flott fredag og helg!
God fredag fra Kanazawa på den japanske vestkysten. Byen kalles noen ganger for "Little Kyoto", men byen er stor på opplevelser, bl.a. en imponerende geisha-forestilling samt sake-smaking og lunsj i en 115 år gammel restaurant hvor vi satt på puter på gulvet og spiste. Straks er det videre med Shinkansen til Tokyo hvor shopping og mer mat venter!
God fredag! Siste skippertak på jobben i dag, så er det klart for vinterferie. Ts fikk meg til å mimre om fjorårets vinterferie, da var vi på vei til varmen. Blir nok ikke like varmt i Mjøsregionen Ha en strålende fredag alle bonusnisser
God fredag! Har brukt opp all kred på hjemmebanen så fikk heller ordnet en tur til opphavet til SIN i sommer. Sist jeg var på hotell så husker jeg de skulle ha det samme kortet som bookingen ble gjort med i innsjekk. Er det slik overalt eller er det noen kjøreregler en kan forholde seg til? Vil jo gjerne legge ut for hotellovernatting selvfølgelig
Morn fra godstolen. ‘smaksturen til Skotland’ i går var vellykket og jeg har funnet to nye flasker jeg kan tenke meg å ha i skapet hjemme. Gleder meg til helg, fred og ro, ingen planer. Perfekt! Ha en finfin fredag
God morgen fra Sølvbyen. Dagens predeparture drink er servert. Denne dukket opp hos Austrian, fra VIE til OSL. Sikkert sunt, men lite god. Ha en fin og frisk dag, alle IFere!
Fredag og jeg sitter å klør meg i hodet i forhold til hvorfor de har advarselskilt på Ganges her i Varanasi? Kom ikke hinduene hit for å dø da?
God morgen fra et regntungt, men foreløpig vindfritt, sted på et brakkekontor i Sørfjorden. Prosjektet er i oppstartfasen og det kommer til å strømme på med kontraktører f.o.m. førstkommende mandag, blir nok livlig. Etter morgenmøtet kl.0730 ble avsluttet så forsvant alle ut on-site utenom meg som nå sitter her fredelig og alene og funderer over hvorvidt jeg skal gidde å kjøre hjem i dag eller bare være her i helgen? Fikk ihvertfall bestilt meg en langhelg i København i midten av mars nå på morgenkvisten, og kjenner at det skal bli fint med noen dager et annet sted enn her jeg er nå selv om det ikke kan kalles hverken eksotisk eller særlig spennende men jeg liker meg nå der... God helg! Nå trenger jeg påfyll av kaffi!
Liten tur innom bortekontorert før avreise Granka. Satser på en fin tur på rad 3 og rad 1 med Iberia og Iberia ekspress. Fått noen restauranttips av @Eddie47 i Madrid så dette blir bra. God helg når den tid kommer
God fredag godtfolk! Siste arbeidsdag før en spontan vinterferie, blir en kjapp tur ned til Køben med ungene for å få litt avveksling, samt lære dem om muligheten for kortreist turisme
God formiddag fra hjemmekontoret. Det pøser ned ute, skulle tro man var på vestlandet.. Men, det er fyr i peisen, og jeg må ikke ut på en stund. Så jeg overlever. Leter etter beste løsning på åen CT-tur, men det er alt for mange alternativer, så det er vanskelig å velge retur. Absolutt et I-landsproblem. Men fortsatt et problem. Ønsker alle en tørr fredag. Og god start på vinterferien, for de som driver med slikt. (Eller ikke har vinterferie før om en uke..)
God morgen fra solkysten .. vått og grått og 6 grader. Det ble ikke materialer til badstue denne uken, men noen har lovet neste uke godt det er helg da også. Det blir en travel uke ..
God føremiddag frå Sunnfjord. Sjefen er vekke, men eg er på kontoret. I følge SAS-appen er det 11 dagar til neste flytur. Det skal bli stas. Er iskremvogna ("sundae") tilbake? Får berre håpe alt vert ferdig til avreise, slik at ikkje utgåande sjef vert sint. Forsiktig med badstua, @Eddie47!
Trygt plasser på osl premium. Må si at dette er et solid hakk opp fra sas gold. Gode bobler og maten var velsmakende