God fre....onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 30. april 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Aker Brygge. Definitivt fredagsfølelse på en onsdag - digger Norge på denen tiden av året:) Nå venter et møte i kaffebaren før dagen går med til diverse møter fra Fornebu til Oslo S. I kveld skal vi endelig på fest i en av leilighetene i Barcode - gleder meg til å se byen fra en ny vinkel.

    Enjoy!
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från den Belägrade staden Uppsala

    Om någon undrar vad det betyder så googla på "Valborg i Uppsala". Av denna anledning håller jag mig hemma idag men i kväll blir det nog att kika på en eld eller två. Liten svipptur till OSL nästa helg är också bokad. Skall väl försöka bli färdig med min Visumansökan till Kina idag också. Ha en härlig första fredag denna vecka ;)
     
  3. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Ka f... sol og blå himmel ute?? Trodde det var meldt snøbyger idag? Jo det er forresten nesten 2 grader ute, men sol - du verden!

    Kanskje kroppen slutter med 4 ukers hostinga snart, det virker som det er litt bedring de siste dagene. Spennende dager på jobb med et prosjekt med ESA/Verdensbanken på gang som kanskje gir noen turer til Vest Afrika for å "krige" mot tjuvfiskere.

    Med 1. mai i morgen kan man kanskje vurdere å få sommerdekkene på bilen dersom siste rest av snø og is utenfor garasjen smelter vekk.

    PS til Ida, det er ganske lett å installere norsk tastatur ( i windows i hvert fall), gå til språkinnstillinger (venstre alt + skift for å skifte inndatavalg når du har flere tastatur innstallert). Så slipper vi denne svorskingen din ;)
     
    tommy777 and SASDC8 like this.
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske.

    Sola skinner i dag også, men temperaturen har falt til rett over 10 grader, og det skal visst ikke bli særlig varmere i dag heller.
    Kontordag i dag, men har lagt en god flaske riesling i kjøleskapet og har planer om å kjøpe meg noen reker til kvelden. Blir så fint atte.

    Og i morgen håper jeg at jeg kan sove leeeeeeenge....

    Hilsen
    Trøttheimsmoen
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Goooo formiddag fra Trondheim
    Snøen til TOS_EBG har vi fått her nede i Trondheim idag , men jeg hadde heller sett at den holdt seg i Tromsø.....:p
    Siste dag i mnd idag, og det jobbes hardt med måneds- og tertialavslutning.
    Dere får fortsatt ha en dag uten snø... *GRMPF* :rolleyes:
     
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God formidag fra Bodø.

    Her snør det nå så inn i helvete (unnskyld språkbruken, men føler det er på sin plass), og den legger seg på bakken. Skal i følge spådamene/mennene hos Yr og Storm fortsette silk hele helgen. Glad for at bilen ennå har vinterdekk og at Duactien ennå er på vinterlagring. Ingen spor av vår her for å si det sånn.

    @TOS_EBG : Hosten høre kjent ut tok drøyt 5 uke før jeg ble kvitt min. PS: du kan komme å hente snøen din når som helst..

    Jaja, da er det vel bare å drikke seg varm denne langhelga da ;)
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Men du da... Du må jo ikke ha Linux. En ting er å ville customize ALT på en datamaskin, men noe annet er å dælje seg i hodet med en frossen pingvin. ;) Du vet det finnes noe midt imellom Pingvin og Eple. Noe som virker uten å være stengt som Fort Knox. Grunnleggeren er til og med en filantrop som tror på en bedre verden og er skikkelig negativ til Aids og Polio og sånt.

    God formiddag fra Gaustad. Sandpapir på øya og litt månedsavslutning er vel stort sett det som foregår her. Ha en fin dag.
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Velkommen i klubben... Jeg har kjøpt alle dataprogrammene jeg bruker av egen lomme for å slippe Open Office, Filofax som kalender (!!!!!) og et Thunderbird epost program som sluttet å bli supportert i april 2006.
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Rolodex, Eudora og Netscape ruler! Fungerer glimrende med Widows 3.11 som vi bruker i WIAS. Kom ikke og si at flybransjen ikke er i forkant av den teknologiske utviklingen !!! :up:

    Ida - det der høres ut som pollenallergi .. har en i huset som går igjennom det samme hver vår. Test ut allergimedisinene .. virkningen er svært individuell. Det som virker hos noen virker ikke på andre ...

    Her nord for verdens travleste flyplass ser det ut som at vi er igjennom det verste for nå .. fortsatt skyet og det ventes muligens litt mer torden og nedbør, men fra i ettermiddag skal det bli sol og fint igjen. Har så smått begynt å se på muligheten for en liten tur til Mosjøen for å kjøle meg ned i juni. Ser allerede nå at det kan bli en utfordring, men kanskje Bongos Tryllereiser blir løsningen.
     
  10. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag, det er minihelg i morgen, men må en tur på jobb igjen på fredag. Kanskje det blir en kort og god fredag.

    Mens noen av oss andre har droppet å kjøpe og installere ting i noen år. GMail og slike webbaserte ting funker brillefint på de fleste platformer
     

Del denne siden