God fredag, folkens! Det var ingen torsdagstråd på forumet, men med så mange aktive reisebrev, kan det sjå ut som at det er tynt i rekkene på heimebasane? Her starta torsdagen med ei tre timar lang forseinking på LATAM-flyet som skulle ta oss frå Ushuaia (Eldlandet) til El Calafate (Patagonia). Til Ushuaia lufthamn bør du ta med matpakke... LATAMs A320-200 på USH Etter ein halvannan time i lufta, var vi kome til eit ørkenlandskap strekk seg inn mot dei snødekte sørlege delane av Andesfjella. Så fort ein òg her i Argentina skriv fredag, skal landskapet inspiserast Ørkenaktig ved El Calafate Ha ein fin dag alle saman! PS Bilete kjem kanskje dersom Internett livnar i lundar... EDIT (Piaf): Bilete lagt til
For min del er det egentlig sengetid nå ... , men bare fire timer til fredagen. Regner med å våkne til "norsk tid" i natt ... Det blåser så mye her i kveld ... og det regnet på vei fra flyplassen ... sikkert til ære for oss
Endelig, endelig, endelig! Flytur! Vel, kun SK342 og ikke akkurat jorden rundt, men vi får da luft under vingene. God helg til alle!
God morgen fra Trondheim Dagen starter rolig, og håper det holder seg sånn. Begynner å kjenne at jeg er sliten etter maling hele uka..... Ha en herlig dag
God fredag fra kontoret! Det blir nok helgejobbing, så jeg skal ikke slite meg ut i dag. Ha en riktig fin helg alle sammen! Med så mye OL-mas som det er om dagen håper jeg å kunne se litt øl jeg også
God morgen fra Hovedstaden. Nå titter faktisk solen frem så det lover jo bra! Ha en god helg enten om du er høyt eller lavt
God fredag fra innenriksloungen. Romslig så tidlig på dagen. Men stylistiske lamper er no herk når det er skiskytterstafett på tv...
Ingen koffert .. Voksne damer i sekstiårene bader ikke nakne når andre kan se .. Ryktet sier at kofferten er gått inn for landing «as we speak» kl 10.20 ..
Widerøe har sin egen måte å verdsette EBD. Når vi gikk gjennom gaten pep det så det ljomet. Det skjedde ikke for noen av de andre det vi kunne høre