God morgen fra Koh Chang. Late dager nytes fortsatt her på The Chill Resort & Spa Hotel. Morgen bad unnagjort før en heller sen frokost som nå inntas. Nada planer for i dag, så det blir sløving og kos ved bassenget mens en hører musikken fra bølgeskvulp. Ha en glitters fredag
God morgen! Kalde netter gjør at siste rest av vinter ikke helt slipper taket. Men, denne vinteren har iallfall huset vært isolert, noe det viste seg å ikke være før vi pusset opp. Slapp dag på jobb i dag (håper jeg, etter noen slitsomme dager). Så blir det ukens andre storbyferie, med konsert! Det blir stas. Nyt fredagen, det skal jeg!
Fredag på hjemmekontor mens jeg venter på kommunens branninspeksjon. Som enhver offentlig etat har de selvsagt ikke antydet noe tidspunkt, bare at det blir "i løpet av dagen"... Siden man først sitter foran knastebrettet tenkte jeg å bestille OSL-BNA for en konferansetur i juni, men SAS går ikke an å logge på for øyeblikket. SKIT strikes again...
God morgen fra kontoret T7 til påskeferien over dammen, kjenner reisefeberen stiger per dag. Har en del på jobb som må ferdigstilles til da, så her må det trås til. Ha en strålelende fredag alle IF-ere
God morgen alle sammen. Straks helg, det er nydelig, vår og sommer i anmarsj. Pass på for rare nyheter. Hold ut noen timer til og ha en god helg!
Noen venter på offentlige etater, andre venter på private logistikk firma som antyder at det er viktig å være hjemme hele dagen fordi de muligens kommer innom med en pakke. Årets vakreste eventyr, julebordet feires litt forsinket den 1. April. Og er vel 2+ julebord slått sammen i ett. Vi får se hvordan det går.
God morgen fra SK4104, dro fra OSL i strålende solskinn, og ser ut til å ankomme ett Bodø med pissregn.. heldigvis skal de fleste av helgens sysler foregå innendørs
God fredag fra Bergen! Influensaen begynner endelig å slippe taket, så da blir det lunch hos mormor Sommerferien planlegges så smått, altfor lenge til neste flytur Snart helg! Nyt fredagen og 1. april
God morgen fra hjemmekontoret! Fant ut at det er greiere å "passe på" en 3D print hjemme enn å ta med printeren på jobb. Er en av de 6 nye vi har kjøpt inn til et maker space og den må testkjøres litt. Fikk også hentet en 8K resinskriver i går, men den skal jeg først teste i kveld eller i løpet av helgen. Detaljnivået er helt nede på 22 mikron! Julaften en liten stund før påska, livet er bra! Ha en flott dag alle sammen!
Riktig god formiddag alle! Fra Oslo-kontoret i solen. God hotellfrokost på The Hub i dag. Super start. T0 til DOH. Snart tar jeg koffertene på flytoget og suser oppover. Merker jeg får litt reisefeber bare av å skrive setningen. Har foreløpig ikke meldt seg, men gleder meg, så feberen er på stigende trend. Var en til fra forumet som skal til DOH kl 1545 med QR men husker ikke hvem. Sees om bord
God morgen fra Syden. Nærmere bestemt H10 på Granca. Levelig forhold, lite snømåking og passelig fullt hotell. Ha en fin dag, alle IFere!
God føremiddag frå Sunnfjord. Kaffi og solskin (som alltid) mellom fjella inst i Førdefjorden og ein ny transaksjon er bekrefta på ViaTrumf. T-13 til CPH
God ettermiddag fra Quality 33. Ble oppgradert fra billigste rom til suite ved innsjekk idag, så det får en være fornøyd med selvom hotellet er noe slitt
Nektet ombordstigning i Oslo på Qatar gfunnet manglende thai pass. Har kun gjennomgående til BKK med Qatar. De kunne ikke hekte bilettene sammen. 411 12578 ring meg for tips eller trøst.