Her går dagene i behagelig sus og dus. Soving, spising og bading. Helt innafor! Ønsker alle en riktig god helg og legger ved et stemningsbilde
God fredag fra TRD. Her skulle jeg egentlig ikke vært, men flyet i går kveld ble kansellert. Så da ble d en natt i Hell(vete) I en annen verden hadde d sikkert vært mulig å hive seg på et SAS-fly, men når de mener ingen skal reise fra TRD senere enn 18 blir d vanskelig med heldagsopplegg Ellers var the crab veldig bra. Vel verdt et besøk om du er i Trondheim og legger budsjettet litt under credo og co Og siden d snart e jul… Ha det kjekt og god bedring
God morgen fra hjemmekontoret. Sas appen viser syv bookinger for 2023, da er ferieåret 23 i boks! Nå gjelder det bare finne overnattinger til alle bookingene, livet som bonusnisse er hardt Ha en fin fredag alle IF-ere, det nærmer seg jul
God morgen fra en iskald hovedstad. Finnes ikke ett gram misunnelig på feriebildene fra dette forumet. Neida...
Tja god morgen også fra et rimelig kaldt sted nesten innerst i Sørfjorden (Tyssedal), minus 10C her på morgenkvisten et lite stykke opp mot Skjeggedal hvor min pendlerleilighet befinner seg. Hele 2 personer som er fysisk til stede på prosjektkontoret denne fredagen så det er veldig stille og rolig her. Inne i tredje arbeidstime allerede, samt 4de kruset med kaffi. Ha en fin dag videre og god helg!
Hilser fra Tigerstaden! Her ble det tatt en siste-liten-beslutning om hjemmekontor, siden hele dagen uansett er fylt opp av Teamsmøter. Ingen grunn til å fryse seg ned til sentrum, altså. Planen for det første møtet er å holde kun et halvt øre på diskusjonen, mens resten av oppmerksomheten rettes mot planlegging av kveldens hjortestekekstravagansa. Passende vinfølge finner seg vel ikke selv, for eksempel. Ha en flott fredag!
God morgen fra Jessheim Begynte av en eller annen grunn å drømme om Thailand nå. Missunnelig... Jeg...? Vel god ferie til dere der ute i verden. Vi andre holder fortet her hjemme i mens Ha en strålende en!
God morgen fra godstolen. Formen er stigende, men det blir sofakontor i dag også. Har fått fyr på peisen, så nå stiger varmen også. Må vel bruke litt tid på å finne et par tilslutningsflighter på noen turer til neste år. Kanskje optimalisere et par turer også. Det er alltid rom for å optimalisere litt! Ha en frisk fredag!
God morgen fra kontoret i Sandefjord! Ingen nye bookinger siste 24 timer. Og kun 4 aktive i app'en. Etter Vietnam + Brasil back-to-back kjenner jeg at det egentlig er OK å være litt hjemme =) God helg!
God morgen fra Kristiania, tror det er kaldt ute .. lutefisk på Engebrets var bra som alltid og bord til neste år er bestilt! Atmosfæren, roen, gode venner og maten, alt passer sammen. Nå et det ut på prærien i nærheten av @Berlioz sitt rike for hyttejulebord på lørdag! Godt det er helg
God fredag frå Aust-Finnmark! Her er vinteren i ferd med å festa sitt grep, men det er ikkje skiføre enno, diverre. Drygt to veker inne i mørketida, men det er likevel ikkje så verst: Elles er det berre to planlagte reiser igjen i 2022. Og enn så lenge er det for 2023 ikkje planlagt ein einaste tur! Ein kan få nervesamanbrot av mindre...! Vel, ha ein strålande fredag, gode medforumistar
God formiddag fra jobben, omsider. Sporveiens nye fine navn hjelper lit så lenge de er 40 min forsinket på en 8 min reise som skal ha avgang ca hvert 5 minutt. Uansett, det er julelunch og hygge på jobb. Og litt alvor med alvorlige diagnoser midt oppe i all førjulskosen. Undertegnede starter en uke tvangsutført ferie i kveld. Og kontrer sjefens nekt på å flytte uka til et mer fornuftig tidspunkt. dvs 5 januar neste år, med å booke litt F reise til varmen. Det betyr at forum skal plages med kaviar bilder og champagnesmaksnotater av tvilsom kvalitet. Be prepared! Forøvrig er jeg prinsipielt sur over at det stadig meldes om et ledig F sete hos LH på hjemreisedato. Skjønner at Awardfares ikke sitter på fasit. Men men.
God dag fra Grenland. Fikk handla meg en bruktbil i dag- ble henta hjemme av bilbutikken Prøvetur, nye skilt og forsikring var gjort unna på 30 min. De tok NCC mastercard også, så da har de siste ukers bilvirrvarr skaffa meg en del poeng. Ellers er det julebord på Lorry i morra- gleder meg Ha en trøbbelfri dag
God ettermiddag fra Hjemmekontoret! Dokumentasjonsdag og venting på Eltilsynet som skal se over det elektriske anlegget i huset. Begynner å føle på meg at det er lenge siden siste tur til varmere strøk, og gleder meg over at det bare er halvannen uke med jobbing før avreise. Litt dykking i Rødehavet og svømming i Dødehavet blinker i det fjerne. God helg til alle på IF!
Det kan vel hende? Nei, Dagbladet er den største møkkaavisen som finnes (bortsett fra Resett og sånt drit), så det skal litt til før jeg får meg jobb der. Men jeg ble veldig nysgjerrig på hva saken dreier seg om.
«Endelig» blitt fredag i Los Angeles også, melder om 5 grader og morgentur ut fra hotellet; Kan vel ikke si en er lei enda siden vi kom i går, men det blir greit med hjemreise i morgen