God natt fra Santiago! Akkurat kommet fram til hotellet etter å flydd IAH-PTY-SCL i dag, med United i økonomi og Copa America i business. Første møte med Copa America og det var heeelt greit. Stor lounge på PTY, men med lite utvalg av mat. Setene føltes relativt nye ut, selv om IFE var gammel. Finfint amenity kit Matserveringen var grei nok den. Greit selskap i denne delen av verden som har veldig god tilgang på bonusbilletter. Nå skal jeg sove noen timer før Santiago skal utforskes. Ha en finfin dag!
God morgen fra godstolen. Kaffe i koppen, mens jeg venter på at bilen skal varme seg opp. Det nærmeste jeg kommer reising denne helgen er middag i hovedstaden med påfølgende overnatting. Storbyferie! Straks helg!
I dag skal det flys hjem. Ingen ting er som å markere avslutningen av en arbeidsuke med en flytur fredag kveld.
God morgen fra hjemmekontoret! Rundt lunsjtider reiser vi mot Gøteborg for helgen med Halloween i Liseberg som årlig tradisjon. https://www.liseberg.se/parken/halloween/skrack/ Lurer på hvor mange skrekkhus vi klarer? Ha en `skrekkelig` fredag alle IF-ere
God morgen fra heimen. Svømmeøkta er unnagjort, nå kaffe, aviser og IF. Anbefaler dagens Lunch i https://e24.no/, grei oppsummering av pensjonistlivet. Siste CT, utløp 32.12, ble brukt til en ekstratur til TFS. Lite poeng igjen nå. Det tror jeg var snipp snapp snute for den slags billettering. Men jeg har tatt feil før. Ombooket også BKK, nå blir det Songkran hos Centara. Kjapt svar på tlf, som det har vært de siste gangene, og billettene klare etter tre timer. Noen har skjerpa seg. Ha en fin og effektiv fredag!
God morgen fra Arendal. Avreise til cirka planlagt tid i 5-draget, og nå ferdig rigget opp på en passende kontorplass for arbeidsdagen. Utover det fyller nok praktiske gjøremål og litt familiebesøk resten av dagen og store deler av morgendagen. Ha en solid en!
Flere poeng med 2 flygninger! Dessuten er det bare Widerøe som flyr direkte til 3xprisen av SAS .. Mulig rødnese flyr direkte også
God morgen, påberoper meg retten til å kalle det morgen frem til 10...kan sikkert diskuteres. Snart helg, det blir fint! To ukers tid skal jeg endelig prøve singapore airlines og deres business. Når slippes seter på de beste radene? A380 ut og 350 hjem. Liten tro på det slippes noe first dessverre nå med SAS *A etc
God fredag Ingen flyturer booket. Det er bare trist, men det er fredag og hjemmekontor. Ellers går helgen og neste uke med på å være sykepleier da min bedre halvdel har fjernet mandlene. Blir også en tur innom bortekontoret da min nye EDB-maskin ikke vil koble på server uten å først ha gjort det på hjemmebane. Forstå det den som kan Snart helg
God formiddag fra Porsgrunn. 27 dager til flyvning for sol og bad. Imens blir det elvebad i ettermiddag. Deilige 10 grader i vannet. Har booka en saunaflåte- Melvin- https://www.saunaboats.no/badstuer Konsert m Jokke tribute på pøbben etterpå. Ha en frisk dag
God nestenlunchtid frå solskinet i Florøida. I helga skal madammen feire bursdag, so då er det berre å stålsette seg for ein lang laurdag med kakklande kvinnfolk i hus. Etter jobb skal eg kjøpe meg is og pushe trumfkontoen over 50 kroner. Enkelte er forresten positive til SAS sitt alliansebyte, men då helst frå ein forretningsmessig ståstad: https://crankyflier.com/2023/10/26/sas-wisely-ditches-star-alliance-and-realigns-with-air-france-klm
God ettermiddag! Lunch gjennomført. Et halvt boliviansk statsbudsjett med kaffe er fortært. Teknisk dokumentasjon gjennomlest og sjekket Kulepunkter passer best på powerpoint Snart helg med hummer og bobler på lørdag God helg!
God fredda' fra havstrilelandet! Dagens treningstur med hundebeistet ble en gedigen skuffelse! Hun lystret hverken avstandssitt elller tilbakekall. For å gni salt i såret dro hun av gårde ned en skråning (ikke-stoikere ville kalt det et stup) og klarte seff å sette seg fast med sporlinen i einerkrattet. Jeg klatret ned og fikk henne løs, men i stedet for å vise sin takknemlighet med å følge meg (vertikalt) tilbake, tok hun ut på nytt, og satte seg fast på nytt 50 m videre i det nærmest vertikale terrenget. Da jeg endelig fikk kontakt ( og fikk henne løs på nytt) ble det kortkobbel i *svært tydelig taushet" tilbake til bilen. Følger Awardfares nitid med tanke på "Japanprosjektet".