Siste arbeidsdag før 4 uker ferie utføres på hjemmekontor. Starter med Bruce i dag. Er forsiktig optimist. Ellers er det snart innsjekk via app for tur til Italia. Kjenner at det blir bra med ferie for det har kokt noe fryktelig på jobben de siste ukene. Som skattepengenes vokter er jeg nå på motsatt side av bordet, men kjenner heldigvis de fleste triksene entreprenørene bruker Riktig god helg
Hei! kansellerte rundturen Kroatia, Kanada, USA i går og byttet ut med en to ukerstur til Thailand. Hua Hin ser for fristende ut til å takke nei til det. Fant ut et par ting i prosessen; SAS gir ikke tilbake skatter og avgifter men kun skatter på go smart, hos AirCanada kan man velge å få hele beløpet som travel credit som varer et år eller få utbetalt det som er igjen etter at alle ‘fees’ er trukket fra. Ny bestilling er med Swiss, som krever betaling for setevalg, også i premium eco. (Men så i en tråd at det kanskje lar seg fikse via chat med Swiss siden alle reisende har *A gull eller bedre). Ellers tok denne dagen en veldig brå vending midt i skriveprosessen av denne meldingen. Politiet kom på døren med en forferdelig beskjed i morges. Min stedatter er omkommet. Blir ikke enkelt å bearbeide for meg, og i hvertfall ikke for min samboer som er mor. Ha en bedre dag.