Skal fly SK4684 i dag ... AGP-OSL, er det no som helst grunn til å betale seg inn i Loungen her? Sala VIP 27€?
Stor, romslig og fin lounge, men ikke noe særlig mat å skryte av 27€ høres mye ut med mindre du skal henge på flyplassen i 90min+
God morgen fra T-banen. (Eller trikken, som mange her i strøket kaller den..) En (forhåpentligvis) kort arbeidsdag er siste hinder før turen bærer mot OSL og Radisson BLU. Leser i en annen tråd at det er varmt i Miami, det gleder jeg meg til akkurat nå.. Veldig snart helg!
Utvalget er bedre fra ljnch (12-tiden og utover), men fremdeles kun marginalt akseptabelt med mindre du går for høy promille..
SK4684 .. Klokken har nok vært 12 en stund for de rundt oss.. og de har et støyvolum som om den har vært 12 siden de reiste fra OSL .. Er det lov å be om at de blir stuet i belly?
Slenger inn et spørsmål i denne tråden, i håp om at noen har et godt svar: Bør jeg beholde 2A, eller velge 1H i SAS A330 når jeg reiser alene? Kjør debatt!
God fredag fra Trondheim Kvelertak på høytalern og straks er arbeidsdagen slutt og blir erstattet med møte, curling og middag - i den rekkefølgen Ha en fantastisk fredag
2A gir mer privatliv, 1H har bedre plass til beina og litt mindre klaustrofobisk. Ville gått for 2A pga privatlivet. God tacofredag
God ettermiddag fra det blide Sørland. Nå er det bare 24 timer til jeg er i luften på vei mot Turkish sin store hub, derfra går reisen videre til et land med like mange varmegrader som i Norge.. hrmf.. Men det går i alle fall i C så da er det vel ikke så mye å klage på. Turkish har alltid levert tidligere Spørs om jeg er så tidlig på flyplassen at jeg møter @holmen, men man vet jo aldri..
Sitter på OSL før avreise til Stockholm og et par NHL-matcher i helgen. God helg til alle når den tid kommer!
Det er helt riktig, men NHL (og NFL også for den del) sender regelmessig lag til Europa for å spille grunnseriekamper. Dette for å promotere ligaen selvsagt. Har vært et opphold på noen år nå men jeg har vært både i Stockholm og Helsinki for å se matcher tidligere.
Ei endelaus tredagarsveke er endeleg over og eg har vore ute og flydd! Ein perfekt start på ei helg som tek meg til det portugalske etter kvart. Måtte alle få ein brillefin fredag!
Siste flygning i dag SK4187 TRD-BGO .. en flygning som er bestilt og betalt i Go .. Ved app-innsjekking i Malaga viste det seg at det hadde vært flybytte og setet mitt var ikke lenger et nødutgangsete .. og byttet sete til 5D... Plus skiltet står på min seterygg ... —— Noen rundt meg gir utrykk for stor forundring over ruten BGO-TRD-OSL-AGP-OSL-TRD-BGO.... hva er galt med det?