God fredag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 19. sept 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Clarion Hotel Madla - muligens mitt nye favoritthotel i Oljebyen. For en vanvittig kul åpningsfest i går:)))) Nå venter en kort flytur med SAS over fjellet før det blir en helg med kunder "ut i det blå". Enjoy
     
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Skedsmokorset. Endelig fredag! Blir en lang dag på kontoret, men belønningen kommer i andre enden med en rolig, stille kveld med oppladning (avslapning) til Oslo Maraton i morgen.

    Lag deg en flott dag!
     
    tommy777 liker dette
  3. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Og da var det på tide å forlate jobben for i dag, når broder EB ønsker God Morgen er det på høy tid å finne en buss i retning Waikiki fra Downtown - helt klart at Cheesecake Factory ikke står på Resturant listen min, 100 meter kø for å bli satt på venteliste for bord - og de har ikke engang utsikt med det stille hav ! Tror Honolulu Beerworks er mer for meg
    Ha en bedre fredag.
     
    tommy777 liker dette
  4. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen!
    Rolig dag i dag. Maraton, "Fly & Øl", og "Hjelp vi er i flybransjen" i morra. Puh.

    Ha en strålende fredag!
     
  5. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra London, ser ut som Skottland fremdeles er medlem i unionen, så da er vel alt som igår egentlig? Ikke noe store sprell på programmet idag, men parketten "fjærer" et sted i leiligheten min, så må se hva man kan gjøre med det..

    Ha en bra fredag
     
    tommy777 liker dette
  6. EB_mmats

    EB_mmats Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    13
    God morgen alle sammen!
    Sitter på flytoget på vei til OSL og flyet går ikke før 1005:D
    Det er god forbedring fra forrige gang jeg skulle reise og EK159 forlot DXB uten meg...
    Turen går til MUC og oktoberfest.

    God Helg!
     
    Bizflyer, Fnate, PettR and 3 others like this.
  7. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Aiaiaiai... Det blir litt av en helg..
     
  8. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Parken på OSL. Siden loungen er stengt fikk man matpakke fra SAS her, og den var jo innholdsrik (selv om man prøver å ta livet av meg med peanøttbar).

    Rolig tur over med SK 908 med masse nordlys på nordhimmelen. Litt lenge å vente til SK 4412 kl. 10:30.

    Ha en fiiin fredag!
     

    Attached Files:

    SASDC8 and SASlovah4evah like this.
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Da ville jeg vel heller vært mer nervøs for returen fra MUC, men det er nå bare meg. :p

    God morgen. Fredagen er her og man ligger rett ut med tidenes halsbetennelse. Fint.
    Tror allikevel jeg skal få kreket meg ut og inn i en bil i ettermiddag. Hyttetur på fjellet står på programmet.

    Ha en fin helg :)
     
    tommy777 liker dette
  10. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo,

    Kontrakt med ny arbeidsgiver er signert og sendt avgårde. Det innebærer at undertegnede må bo i Bodø under opplæringsperioden. Leiemarkedet der oppe er jo bare helt umulig.

    Ellers er det tilbake på arbeid i kveld. Snufs for det. Første gang jeg skal møte kolleger etter oppsigelsen ble levert.

    Ha en strålende dag! :D
     
  11. EB_mmats

    EB_mmats Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    13
     
  12. EB_mmats

    EB_mmats Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    13
    Jaja, er visst ikke så dreven på dette @Cecilie. Hvorfor havner alt i din quote?


    Nå er det flymodus på telefonen, og neste stop MUC:)
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen folkens!

    Dette er mitt første innlegg her, men som en reiseglad kar har jeg jo allerede skjønt at dette er ett sted jeg burde ha oppdaget for lenge siden. Har allerede "brukt" noen av tipsene her inne og gleder meg til fortsettelsen.

    Forøvrig så sitter jeg på Sola nå og venter på helikopter offshore. Landet her ti minutter før tiden, men ser nå på heliport.no at avgangen til helikopteret mitt allerede er nærmere tre timer forsinket... Jaja, om to uker er det fire nye uker fri og ikke minst nye muligheter for å drømme om og planlegge reiser.

    God helg folkens og takk for glimrende forum og nettsted!
     
    Henning, tommy777, Ruby and 4 others like this.
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    I hit the wall running...

    Sliten fyr her i Moskva. Vi snakker SKIKKELIG sliten, og siden jeg ikke hadde noe agenda for meg på konferansen idag tok jeg mot til meg å ringte Aeroflot og booket om til 18:45 flighten i dag. Etter festen igår sovnet jeg med vekkeklokka i hånda og voknet nesten for sent til taxien til selveste kveldsflighten.

    Heldigvis hadde taxibestilleren fått for seg at det ikke er kø ut til Sheremetyevo i dag (noe Waze tett på bekrefter) så jeg rekker litt av lucnhbuffeten.

    Første opplevelse i Aeroflot Business venter.

    Ha en fin dag
     
  15. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Da var det helg siden man er godt på topp av alt av innleveringer og slik moro. En kamerat påsto at han skulle mekke noe med pulled pork så da får man vel ta turen bort for å sjekke om det er noe han får til. Et par øl på studentkjellern vår blir det også ikveld. Eller så har man lagt inn søknad så satser på at jeg får meg en tur til enten Birmingham eller Newcastle neste høst.
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God fredda fra det Sørlandske!
    Her skinner solen og det er en nydelig dag. Og jeg har fri!
    Vært ute og handlet og vært på skolen til junior og overhørt konsert.
    Nå skal det bare gjøres ufornuftige ting resten av dagen. Fint det også!
    Godt med helg!
     
  17. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy hoy fra Sola, fredag og klokken er passert 15:00 og jeg sitter fortsatt på kontoret....
    Vell, vi har da fått fikset oss en dagstur til BGO til uka, da jeg så skulle inn i vår Via Egenica portal for å bestille leiebil, kom det kun opp små drittbiler :eek: og det er klin umulig å velge det jeg trenger, nemlig en SUV. Sist vi gjorde slikt endte det med at bilen stoppet med et brak på den dårlige veien på byfjellene, plasten under bilen knust samt to av airbagene løste ut. Det ble luftig rundt ørene må en si ja.
    Nei, her får en heller kontakte leiebilselskapet direkte, så drit å dra med hele Via Egenica.

    Ha en strålende helg :)
     
    SASDC8 liker dette
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hjertelig velkommen skal du være!

    God morgen fra AA ettellerannet halvannen time til landing i Las Vegas. Ble oppgradert, men siden det kun var ett sete igjen og man reiser med fruen, sto jeg enkelt over. God plass på MCE og setene er jo old school non slim, så behagelige nok..

    BAcon i helgen, blir ett par murere tenker jeg..

    God helg!
     

Del denne siden