Jeg sitter om bord på Arlanda, skulle tatt av 16:15, 16:26 fikk jeg notification om ny avgang tre minutter tidligere, klokken 16:23, og i dette øyeblikk, 16:29, boardes det fortsatt. Jaja.
God ettermiddag fra Oslo. Det har skyet over i løpet av dagen og nå er det litt vått utenfor. Har vært en ok arbeidsdag, men en del fokus på statsbudsjettet har det vært i gangene da vi blir påvirket av flere forslag der... jaja får ta det som det kommer. Nå skal man snart ut på middag med en gjeng kamerater, det blir bra start på helgen med god mat, godt drikke og godt selskap God fredag folkens
Fristande! Og så er det beroligande å sjå at det er andre enn meg som drikk rødt til sjømat. Har akkurat fått gledesbudskap på telefonen. Kveldens jobb er utsett, og plutselig vart det endelig helg. Etter ei veke med i overkant mykje overtid trur eg at eg startar helga med to-do lista mi på Netflix. Så får eg bruke resten av helga med nasa i pensum og prøve å komme ajour til Trondheimstur og nye forelesingar på tirsdag. Blir godt å komme seg opp over skyene og sjå sola igjen etter tre veker med beina på bakken (grøss). Ha ein strålande fredagskveld alle sammen!
Da er vi enige om at det er fint om de varsler litt før. Problemet er kanskje at de har kapasitetsproblemer på sms? Fikk sms om check in på returen nå. Det er fint, bortsett fra at jeg sjekket inn for 10 min siden . Oops, der kom det mail om check in og , jaja. Dere som ikke er fra Trondheim, hvis dere er der en gang, stikk innom er av byens ordentlige bakerier og be om potet. Sykt godt, og ikke hva du tror . Er vel lite kjent utenfor byen vil jeg tro.
Takk for tipset, da skal jeg teste dette til torsdagen Måtte kansellere turen min til Ålesund, skulle ha vært der i går og hjem i dag. Men satser på at turen til Trondheim neste uke blir stående Ellers går det i ganske så A4 i ukedagene, tikker inn overtid hver uke på jobben. Resten av tiden brukes til familien og studering på kveldstid. Bare 1 år og 2 mnd igjen så har jeg master'n i boks.
God plass i gullstua kl. 16 på en fredag! Det sier mye om pågangen til den nye innenlandsloungen. Lurer på hvor lang tid det går før Frøsundavik får for seg å gjøre denne til en ny gullstue, før den gamle innenlandsloungen får en rensessanse for statusløse plusreisende.
Det er jo ikke morgen lenger, men kveld her i Bergen. Loftet i Brussel var et hyggelig bekjentskap, stikker gjerne innom igjen. Priority Boarding fungerte bra i BRU, men flyet var smikka fullt så en svensk tante hadde fått E setet ... heldigvis var det tomt på SK295.. Damene hadde full kontroll på hvor jeg satt, og vi fikk det vi skulle uten å dra frem betalingsterminalen.
Fredag den 13ende kommer aaaldri til å være god dag igjen. I dag kjørte jeg nybilen i familien, gått 150km, på vei til skolen, har grønt i lyskrysset som jeg nærmet meg, så kommer en kjerring og kjører på rødt og svinger over veibanen og treffer meg midt i siden. For en dag.
God fredag fra SFO United Global First-loungen. Hele Pelle Parafins Bøljeband ble oppgradert til Businessclass (to på Plusgrade og to ved innsjekk), så nå sitter jeg her mens jeg nyter Moet ut av kjøkkenglass. De har gode bobler og nøtter her, men ikke stetteglass. Men loungen var veldig fin!
Gikk bra med alle heldigvis. Jeg fikk noen muskulære skader men ikke noe alvorlig. Ikke de verste skadene på bilen siden hun svingte over og hadde liten fart i krysset: https://streamable.com/r9gqq Er litt glad for at vi ikke tok den mindre bilen, e-UP'en. Kunne blitt hardt mot Honda CR-V'en som kjørte i oss. Første gang noe har skjedd på fredag den 13'ende.
Skal ikke se bort i fra at det skjer flere ulykker fredag 13. enn andre dager rett og slett fordi folk er nervøse og tror at det skal gå galt..