Så på bilder av den der tidligere, fantastisk! Så den koster 55kUSD per time å leie, stiv pris, men med et fullt fly er det overkommelig. Er det egentlig noen fly som går an å chartre som overgår Crystal Skye? Da med tanke på både luksus og med tilnærmet samme antall pax.
Er det noe jeg hater mest ang. bloggere og "influensere" så er det dette: Dagbladet har vært i kontakt med Isabel Raad om denne saken. Hun ønsker ikke å gi noen kommentarer utover det som kommer fram i blogginnlegget. Hvorfor skal de ha en rett til alltid å bare kunne fortelle sin side av historien og aldri være tilgjengelig for kritiske spørsmål. Jeg blir så forbanna over sånne folk!!
Det er vel det som er forskjellen mellom de som blir påvirket av influencere og de som ikke gjør det: (evnen til å) stille spørsmål ved det som blir skrevet. @drsyk noe å notere for diagnosen?
Poeng notert: Evnen til å være kritisk til andre "guddommelige" skikkelser, om så er skapt av den helligste influensaeren selv eller av deres tilhengere-de "opplyste"
God fredag fra Tromsø! Fikk i dag voucher fra SAS for reise som skulle skjedd for ca en måned siden, men avbestilte vel rett etter at USA stengte grensene.. 1 års gyldighet. Det er bedre enn det som ble lovet da jeg bestilte den, så SAS er ikke helt firkanta..
Mor hørte på nyhetene om at de hadde fått middag og drikkevarer og seng ombord ... Så sa hun: «er det ikke sånn på alle fly??»
Du må legge inn referansen på reisen. Jeg har en til som jeg nylig måtte avbestille, men den funket ikke. Da får man tilgang til en PDF som kan lastes ned. Der står alt du trenger for å kunne bruke den senere..
Fann ut av det. Hadde det ikkje vore betre å fått det direkte inne på brukaren, slik som med CT? SAS som vonar vi skal gløyme den?
De håper nok at folk glemmer å bruke dem ja. Alt gjøre *litt* vanskelig, men fortsatt innafor grensene for hva som er tillatt.
God fredag fra den arktiske hovedstaden Her er det skyet med litt blå himmel samt 2°C Gårsdagens visninger gikk greit. Vi ble tilbydd sted nr. 1 men vi har heller lyst på de 2 andre. Og idag er det ikke lagt opp så mange planer Så dermed får dere alle ha en flott fredag
Vilkårene sier at restbeløpet på voucher som er gitt som følge av kansellering er refunderbart etter 1 år, så SAS burde være tjent med å gjøre det lett å bruke den