God fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 10. juni 2022.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,081
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen:)

T-7 Mexico, reisefeberen stiger.
    Jeg har 2 billetter til Over Oslo fredag den 17 som jeg ikke får benyttet siden Sas flyttet bonusreisen min en dag fram. Ta kontakt på melding om noen ønsker kjøpe disse.

Ha en strålende fredag alke IF-ere og god kommende helg :)

Last edited: 10. juni 2022
    Avixlo, Flymunda, Earl and 8 others like this.
  2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,868
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Dagens fyrste og siste teamsmøte er under vegs, men når det er Adm. Dir. som snakkar (og snakkar og snakkar og snakkar) kan eg sitje på IF. Gårsdagens TTT vart ikkje feira.

Etter at eg kjøpte meg småbruk oppunder jul i fjor vart eg og eigar av flaggstang. Pleier nokon av dykk andre på forumet å flagge på Trippel-Trumf-Torsdag? Det burde kanskje bli offentleg flaggdag?

Avixlo, Flymunda, Earl and 8 others like this.
  3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,259
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret.

Jo mer jeg leser om flynyheter, desto gladere jeg blir for at jeg kjøpte interrail til denne sommeren. Om jeg kommer til å like å kjøre tog like mye som å fly gjenstår å se, men det er nærliggende å tro at jeg kommer meg frem uten de store køene, streik og kanselleringer. Er allerede vant til at reisen er en del av en tur, ikke bare et nødvendig onde. Jeg gleder meg, 3 uker igjen...

Ha en flott dag dere!

Avixlo, Flymunda, Earl and 7 others like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Dublin, ser ut til å bli ren bra dag ..
    image.jpg
    Når jeg kryper over sengen bort i hjørnet så kan jeg dra rullegardinen til side og beundre utsikten .. image.jpg
    .. tror ikke vinduet er blitt vasket på noen år.
    Snart skal vi på tur ..

Avixlo, Earl, Calling and 5 others like this.
  5. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Guten morgen!
    Frankfurt lokker med utdeling av Siderpriser, bier und wurst!
    Dagen vil innehalde alt, i tillegg til litt heering og apfelwein!
    Ha ei strålande helg

Calling, Avixlo, Earl and 3 others like this.
  6. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,748
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Sola begynner å titte frem, det er meldt 21 grader og vekk med skyene i ettermiddag.

Straks opp på Meny for å handle inn sjømat. Har champis:D

Svoger og kamerat fikk landa bonus biz bill tur/retur California i oktober.

Da får fruen og jeg selskap i Las Vegas- vi går høyt ut og satser på å få tak i Aerosmith billetter første kvelden i Vegas. De skal spille på MGM 5. oktober, hvis Steven Tyler har sluppet ut fra rehab:confused:

Ha en tørrlagt dag:eek:

Avixlo, Earl, Calling and 2 others like this.
  7. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    363
    Bonuspoeng:
    63
    God føremiddag!

På veg til helgetur til Brussel her via Køben.
    Dagens første etappe gjekk ikkje heilt knirkefritt, 5 minutt før boarding fekk me beskjed at da tok litt tid før boarding pga da var blitt oppdaga ein bulk på flyet, 5 minutt seinare starta boadring av fullt fly til Køben. 2 minutt etter "boarding completed" får me beskjed av kapteinen at me må bytta fly pga den bulken visste seg å vera ein større oljelekasje frå dempinga. Alle måtte ut igjen, fekk beskjed at avgangen var utsatt til 07:00 (30 min ventetid) 10 minutt seinare hadde dei fått tak i nytt fly, og da blei buss frå gaten til fly.

Mista connecting flight frå Køben til Brussel, måtte venta 5 timar og fekk matvoucher på 100 DDK- kjøpte meg inn i loungen, heilt ok mat. No skal da drikkast før ny avreise om 2 timar x)

Avixlo, Earl, Calling and 3 others like this.
  8. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    757
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! Våknet og tenkte på at det hadde passet med en natt på hotell i Bergen i kveld, men WOW for noen priser! o_O

Avixlo, Earl, Calling and 1 other person like this.
  9. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,673
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Grenland.

Skulle putta noen kroner inn i SAS i går, hadde sittet med en pen fortjeneste i dag.

Avixlo, Earl, Calling and 2 others like this.
  10. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,215
    Bonuspoeng:
    293
    God tidlig formiddag fra Ljubljana. Det er hjemreise med LH via MUC.

Starter med 1 time delay fra LJU, noe som gir meg ca 30 minutter for å rekke flyet videre. Det burde gå.

Veldig klar for helg

Avixlo, Earl, Calling and 3 others like this.
  11. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    11,068
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra gullstua i Køben. Flyet til OSL blir selvfølgelig forsinket. Er uansett ikke i stand til å gjøre noe fornuftig i dag så får reparere videre.

12. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,737
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagskveld fra OY-KBT som i skrivende stund er på vei til TRD. Her har jeg med 6 speidere på tur til Levanger ungdomskole hvor vi skal tilbringe helgen. Så håper vi rekker toget fra Værnes 21:53. Beskjeden fra noen tidligere idag var at bagasjen brukte 5min så det er håp.
    Ellers gleder man seg til de neste reisene jeg har selv med mulig sas streik. Gode nyheter for sas som økte på børst. Takk til danskene. Håper at SAS overlever og håper at det ikke blir streik for har 7 sas bookinger iløpet av sommeren. Booking 1 av 7 gjennomfører med sas nå. Ellers er det
    T-0 til Levanger og NM i speiding
    T-11 til Østlandet
    T-14 til NYC
    T-43 til speiderleir i Danmark

Er også glad USA fjerner testkrav. Livet er herlig. Så for dere andre kose dere idag!

Calling and Upsaker like this.
  13. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,507
    Bonuspoeng:
    183
    Lykke til på NM i speiding. Har sendt en patrulje dit selv i dag. De kom nok frem litt tidligere enn dere... :)

Skal også til Danmark på leir (Speiderenes Lejr), så kanskje vi treffes der!

Ellers er jeg selv på vei til Singapore, landing i Doha om en halvtime! :)

Avixlo, Calling and Upsaker like this.
  14. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,737
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg reiser med 3 speidere og 2 rovere + meg som leder til Danmark. Vi kommer med SK1877 etter tur fra Tromsø via Boo via TRD via SVG om det ikke blir streik da den 22. Juli. Det er også første gang på veldig lenge kretsen deltar på NM og speiderne er spente selv om vi kommer ditt seint. Bagasjen tok for lang tid så først nå sitter vi på tog. Men kos deg på tur til Singapore! Kanskje jeg treffer speiderne dine

haakonks liker dette
  15. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,399
    Bonuspoeng:
    183
    Det er bare å heise Trumpflaggene. Han har ihvertfall begynt i Kiwibutikkene:
    82A5E5A4-9C13-466A-A126-9D5F956EEDF9.jpeg

Skarven, Sunnfjordingen and Eddie47 like this.

Del denne siden