God fredag fra kantina. I morges skjedde noe jeg aldri trodde ville skje: jeg gikk tom for hotellsjampo hjemme! Må faktisk i butikken og KJØPE sjampo og dusjsåpe...
Det kan bare bety en ting - du vasker deg alt for ofte og kan ikke lenger sitte sammen med de uvaskede hordene. God fredag fra Lillestrøm. Her er det sen morgen inn på kontoret ettersom man har julebord i kveld og jeg ikke gidder reise frem og tilbake til Lillestrøm. Så da blir det å striflexse litt. Men viktigere enn det... Det går mot hælj! Woohooooooo Fnatstadneset
Hellige Dykker, er det fredag alt?? Gjort meg ferdig med reisinga for denne uka, og tar første og siste kontordag denne uka i dag. Deretter venter julebord i kantina med avdelingen på jobb. Har påtatt meg å blande aperitiffen! Blir nok brillefint! Ellers ingen planer for helga. Heldigvis....
God syk fredag fra Nydalen. Blitt syk så da blir det å holde seg hjemme. Så for en se åssen man skal få dagen til å gå, forøvrig greit at man skulle bli syk denne helga og ikke neste - hadde vært mye verre. Ha en friskere fredag
God fredag fra Sola, dagen startet helt fantastisk da morgenens kaffeslabberas var nesten ferdig fikk vi fikk besøk av 2 hyggelige jenter som delte ut refleksbånd, refleksvester og gløgg. Nå er vinlotteriet over og jeg gikk 3 kroner i pluss, i kveld blir det julebord og det betyr at det er muligheter for "Lit de parad" lignende tilstander i morgen dersom jeg ikke klarer å styre unna akevitten. Ha en fin helg og et godt julebord til dere som skal på den slags ting i helgen.