God fredag :)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bernhard2, 15. april 2016.

  1. Bernhard2

    Bernhard2 Medlem

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God fredag fra Trondheim. Bare 6 timer til helg :D ingen reising i helgen annet enn en kjøretur for å besøke svigertigeren på lørdag :D ha en fortreffelig dag :)
     
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det store torvet i hovedstaden.
    Min vante morgenrutine med Snoop Dog på bysykkel-turen ned til kontoret lever i all sin prakt, og det gjør definitivt morgenen min litt bedre. Mindre verdensproblemer står på tapetet i dag også, og er vel fare for at en solid andel av mine hardt opptjente penger veksles mot en mer likvid valuta i kveld.

    Ha en kanonbra en!
     
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God forsov meg til jobb dag :cool:
    Vil tro det er flere enn meg som har ventet på helg helt siden sist helg :D
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God litt etter lunsj fra det Sørlandske!
    Det ble en laaaaang dag i går og jeg var ikke hjemme før midnatt. Men det man gjorde ble satt pris på og gjennomføringen ble bra så da er det jo verd det.

    Nå er det endelig fredag og det kan se ut som jeg har ungefri i helgen. Skal bli deilig med en helg helt uten planer. Kjenner jeg har litt å hente inn igjen før nok en hektisk uke starter på mandag.

    God helg ønskes, og husk at pengene til brennevin ligger alltid øverst!!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Stavanger. Arbeidsdagen er omsider over, den som bare skulle vare bittelittegrann, ble et helt lite eventyr.
    Fikk ikke gjort en døyt av det jeg skulle gjøre men ble isteden heftet bort med diverse meget utrivelige nabovarsler om asylmottak, noe som kommer til å medføre mye arbeid. Måtte så ut på en ikke planlagt befaring. Når jeg trodde at jeg kunne reise hjem ringte NK:. Storsjefens tjenestebil var avskiltet oppe ved Gardermoen en plass i går pga manglende EU kontroll. Det hadde vert et styr med prøveskilt og EU kontroll i expressfart. Neste problem var at han ikke fikk ut skiltene, for bilene eies jo ikke av oss. Å få fatt i folk hos leseplan var ei det enkleste sent på en fredag. Når fullmakten kom, var veivesenets stasjon stengt og en sliten NK kunne meddele at nå reiste han hjem for å drikke seg full.

    Vell nå nytes en Ulriken Double IPA fra 7 Fjell :)

    Ha en feiende flott helg der ute:)
     
    Last edited: 15. april 2016
    tommy777 liker dette
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Og god fredag aften fra Olja.

    Ikke mye nytt å melde herfra, annet enn at man i dag har sikret seg billetter til Brucern i Trondheim i juli. Gleder meg allerede til å treffe mange kjente og satser på godt vær, kald pils og The Boss i god gammel form. Skal jaggu bli moro!
    Og om ikke mange dagene så går turen hjem på fri og det blir heller ikke feil. Da blir det hjemmetjeneste en drøy ukes tid før turen går til Danmark og langhelg sammen med gode kollegaer.

    Ha en fin aften!
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden