Ja, jula kom fort på i år! Så er det bare å komme tidlig i gang hvis ribba skal stå på bordet på tirsdag. Stønn!!
God fredag til alle. Her er vi allerede gået lidt i jule-modus og arbejder hjemmefra idag. Iaften besøg hos amerikanske og engelske venner her i Skåne, hvor jeg har lovet at lave en dansk julemiddag med Flæskesteg, rødkål, brunede kartofler og ris a la mande til dessert. Det plejer at være et stort hit. Imorgen går turen til familien på juleferie Rigtig god jul til alle
God efta fra Kjevik. Øl i glasset og live konsert i avgangshallen. Veldig flott. Ha en fortryllende aften
Jaggu fikk man ikke brutt inn og vært brukerstøtte for de på nabobordet, som skulle ha sin første tur med BA og Cathay til Australia i biz. Tegnet kart til lounger hjalp med seter og pekte ut isen. Jauda
Flink gutt! God formiddag fra Chicago. Fortsatt over pluss, men regnet har gitt seg. Fortsatt litt snø igjen, heldigvis kommer det mer i helgen Modern kom over med nue Lufthansa Biz i går og koset seg godt over atlanteren. Kult at den hadde julesokk som amenitypose! Vaskekjerringa er snart ferdig med julerundvask med heftig falkeblikk fra modern. 3 ærend igjen, etter det kan julefreden senke seg. Merker igjen at Fedex er sent ute, aksjeutbytte skulle ankomme før 1030 i morges og det er nå passert med 15 minutter, så 100% av Fedexleveringene er forsinket denne uken.
Hvorfor går det ikke an å quadruppel like sånne poster! Jeg fikk jo nesten karamba her og styrtet til kjøleskapet for å finne meg en boks med slikt innhold fra samme produsent! Schaaaaaaal for pochcher! Hu hei hvor det går! HOY!!