God fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 16. sept 2016.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag.
    Er vel for seint å si morgen nå.. :)

    I dag er kanskje dagen hvor Widerøe har løftet min forbandelse.
    Akkurat nå er det 1 ledig sete igjen på denne flotte Q400 som skal ta meg hjem i dag, og det er ved siden av meg!

    Er flere timer igjen til avreise så mye kan skje, men jeg tror og håper på et mirakel.

    Ha en god fredag med eller uten ledig nabosete..
     
    LN-FHU and Kristian like this.
  2. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra Arlanda. Ser ut til å bli en lang dag her..:

    Booket EVE - OSL - ARN - UME
    På SAS VIP salget i vår..
    Litt ugunstige reisetider med avganger
    06:45 - 12:50 og 17:45.

    For moro skyld gjorde jeg et forsøk på å komme med en tidligere flight til ARN fra Oslo.. Å jammen gikk det ikke :D flyet var 99% fullt, men som EBG sa den hyggelige mannen i gaten at det gikk fint. (0 bagasje)

    Ankom da ARN 10:45 og løp optimistisk bort til Terminal 4 i håp om å komme med på 11:25 flighten Umeå.
    Der ble jeg blankt avslått av ei sur dame i gate, som om jeg nesten var frekk som turte å spørre. Jeg sa at jeg var fullstendig klar over vilkårene for en Go billett, men siden det var ledig plass på flyet så håpet jeg de kunne gjøre et unntak..
    Dessuten ville det frigjøre en plass på ettermiddagsflighten og du vil få superfornøyd SAS-kunde.
    Hun var egentlig ikke interessert i å høre historien min, og nærmest himlet med øynene og sa stand by gjaldt KUN eget personell.. "Jaja, dem fikk det til i Oslo, og du kunne sagt ifra på en langt hyggeligere måte til meg.. Men jeg skjønner at det ikke er noe poeng å diskutere dette videre med deg.."

    Skal alikevel gjøre et forsøk på neste flight til Umeå kl 14:55 :rolleyes:

    Hadde det ikke vært for at jeg skulle delta i idrettskonkurranse i morgen, så skulle dette gått hardt ut over loungen ;)

    Hvis noen trenger å gjestes inn, så er jeg her i 5 timer til...

    God helg alle sammen :D
     
    Aussie74, RoadKing and Kristian like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag frå det austfinnmarkske!

    Her herskar lett irritasjon over at det heidundrande salet til Bolaget kom på eit litt ugunstig tidspunkt, men ei krone eller sju må ein vel få svidd av. :) Diverre vil EU-kontrollen på dollargliset dra av garde med ein heller ublid sum pengar, så her gjeld det å halda seg i skinnet. :oops:

    Elles ein grå dag så langt her nordpå, men om nokre få timar er det helg og det luktar tosifra av temperaturmålaren! Rett nok eit 1-tal først etterfulgt av 0 eller 1, men vi klagar ikkje :)

    God weekend til alle!
     
    Aussie74 liker dette
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,446
    Likes mottatt:
    29,505
    Bonuspoeng:
    183
    "Ferdig" etter en varm arbeidsdag i Budapest, nå blir det KFC og så DY1551 hjem til OSL. Ingen problemer som @Paalk hadde i går, rett gjennom i fast-track.

    Håper både The Botanist og Fever Tree husker avtalen vår i kveld

    God helg

    Edit; rapport fra hjemmebane tyder på at kvelden må brukes på å tråle butikker etter ny stekeovn da det gamle har sluppet ut lynet. Mon tro om det kan utsettes med bytte til i morgen
     
  5. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Another day, another dollar.
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Trondheim
    Som @Kristian sier så var det forbannet dårlig timing av SAS å slippe salg på billetter nå....kunne ventet til jeg får lønn f.eks... :p:D

    Idag er det hjemme alene med kidsa-kveld og det betyr hjemmelaget summer-Ale og film ;);)

    Ha en strålende dag :D:D:D
     
  7. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    Fredag og snart MUC F!
    (F for Fest. Som i OktoberFest)
    GoOoOoOd helg!
    :D:confused::cool:
     
    LN-FHU liker dette
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Fasit er at det var noen svært få seter igjen og en av disse forble ved min side.
    Jeg gikk en lapp ved boarding som indikerte mitt sete. Det var samme som jeg hadde fra før så gjetter at jeg ble flyttet to ganger siste timen. :D

    Men jeg slipper i alle fall og sitte klistret i vinduet.. :)
     
  9. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,212
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Vi ble tidlig ferdig her i Zurich, men heldigvis hadde jeg helfleksible billetter med SAS hjem.
    Eneste problemet var at SAS (igjen) har byttet handler her. Og at billettene var på Swiss-stock og ikke 117-stock. Og at det var brukt rikelig med codeshare. Og handler ikke hadde adgang til SAS-interne systemer. Og at vedkommende ikke skjønte bæra av omskriving av billetter, apportionment eller hvorfor han egentlig satt i den stolen og ikke var med dama si på alpefjellet.
    Enden på visa ble at en godt voksen dame på Swiss tok affære og fikk meg booket på Swiss Biz hjem, med bare noen få CHF i mellomlegg.
    Enkelte ganger er det godt med folk som har erfaring og tør skjære igjennom :)
     
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fre Skedsmokorset! Her har freden senket seg i heimen etter en god biffmiddag. Eldstedattera har dratt på trening for å trene en gjeng 13-åringer i håndball (eller piske rundt, som hun sier), mens minstedattera sitter på Mac'en og spiller The Sims. Selv skal jeg straks ta på meg VR-brillene fra Oculus og Samsung og se nok en episode av Stranger Things. Utrolig kult å se film på VR, er som å sitte på kino. Til og med når det bytter farge/lys på filmen, endrer gjenskinnet seg også i rommet man "sitter i". Utrolig heftig. SÅ det anbefales på det sterkeste. Koster ikke mye heller når man har en Samsung Galaxy fra før, men skal du ha det i tillegg, er det jo dyrt. Kun rundt tusenlappen tror jeg det koster for en sånn brille.
    Uansett, ha en brillefin dag, med eller uten VR!
     
  11. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra et solfylt Chicago. Opp på rommet og lade mobil så er det opp på Wrigley field og se cubs. Blir en fin dag
     
    Aussie74 liker dette
  12. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Ble 0 suksess i å komme med på tidligere flight til UME fra ARN. Sliten og mett etter altfor mange timer på loungen:confused: men nå sitter jeg endelig på en halv full flight på tur nordover :cool:
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,514
    Bonuspoeng:
    293
    Hei og hå fra innenlands loungen. På vei nordover for helgen :)
     
  14. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,514
    Bonuspoeng:
    293
    SK4098, OSL - EVE. Got softblock igjen :).
    Men ikke full Plus heller da.
     
  15. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag aften fra Hovedflyplassen.
    Her hadde jeg håpt at vi skulle få noen skikkelig fete historier om hvordan hjemreisen fra #megado hadde fortont seg.
    Sikkert ikke lett å lande på Oslo Hovedflyplass med 3 dagers fest i kroppen. !

    Biffen er fortært !

    Ha en flott weekend.
     

Del denne siden