Nattevaktene fortsetter på sognefjorden ! Fordelen i dag er at det var lett å sikre seg noen gode kjøp på black friday Bose qc25 er på vei i fra Elkjøp Så er headsettet klart til neste mnds manchester tur, samt neste års Australia tur Ha en ellers fortreffelig dag
God morgen fra frokostbordet i bartebyen. Tar sats og driter en lang marsj i alt som heter svart fredag,weekend, uke etc. Her skal det slappaves på hytta, uten stress med handling og dill. Ha en fin-fin fredag
God morgen fra 10F på dagens andre flyvetur. God plass fremover, lite plass på siden. Tror flyet er praktisk talt fullt. Nå har black fredag åpnet og alles kredittkort går varmt. God bonusoppsamling
God formiddag fra hovedstaden! Solen skinner, og jeg er så glad. Må nok booke litt reiser i dag, abstinensene kommer snikende (løpende). Nå er det jammen snart helg igjen!
God morgen fra hovedstaden! Blir en rolig dag før schprudelen sprettes i morgen tidlig, og SK803 tar meg med til lounge-safari på LHR, etterfulgt av julebord i Oslo på kvelden. Med forbehold i at jeg kommer med flyet tilbake
God formiddag fra Oslo . Sol og fint vær som start på helgen så det er flott. Tidlig start i dag med oppmøte på jobb allerede kl. 0430. Etter 5 tidligvakter på rad blir det godt med helgefri. God helg folkens
God morgen fra grufulle Hamburg. London i kveld med en full helg med julebord og forsinket Thanks Giving middag i morgen. Gledes etter tre uker uten luft under vingene God helg folkens
Da er siste langtur bestilt for desember. Kjøpte en enveisbillett med Norwegian fra Sola til Oakland og bruk av poeng med United på returen. Ble en billig og interessant tur ut av det God helg!
God fredag frå Bolagets bollebu på Værnes! Tre fulle brett med bakverk her i dag. Det blir frotsing! Deretter venter ei kvikklønsjflyging (SAS Plus innanriks i Sør-Noreg) ned til Gardermoen før ei polarrulleflyging (SAS Plus innanriks mellom Sør- og Nord-Noreg) til Aust-Finnmark (merk her at eg no gjer eit framstøt for at kvikklønsj- og polarrulleflyging skal inngå i vårt daglege ordforråd). Fly er fly, det blir bra Måtte alle få ei fin helg anten det er på hytta, i sofaen eller på farta!
God aften fra SAS-loungen på OSL. Er selvsagt kommet ekstra tidlig for å spise så mye som mulig før turen går videre til BGO.