God fredagsmorgen fra NY

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Royal, 17. april 2015.

  1. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Har akkurat kommet tilbake til hotellet etter å ha vært på Yankee stadium og sett på fotballkamp mellom New York FC og Philadelphia Union, ikke den største opplevevelsen i mitt liv.
     
    LN-MOW, Fnate and tommy777 like this.
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad fredag! Solen står opp over Gøteborg og Clarion Hotel Post - et vanvittig heftig hotel. Turen ned med NSB var helt grei - men utrolig hvor dårlig nettdekning og telefonsignalene er... Nå frokost før SJ tar oss videre til København og en ny hotelåpning. Ha en bra start på helgen.
     
    Fnate liker dette
  3. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Er det fredagsmorgen i New York enda, da? Er bare en tidssone unna, men her er det jaggu meg enda torsdag. Eksamen i morgen for min del, så dagen (og deler av natten som kryper på) har gått og vil gå til lesing. Heldigvis syntes jeg stoffet er spennende (og ikke minst viktig), så jeg klager ikke. :)

    Ha en fin fredag alle!
     
  4. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, i dag var det så tungt å stå opp at jeg omtrent måtte trilles av senga. Fader altså!

    Rolig helg står for tur, blir været bra satser vi på en utepils eller ti. Slår været ikke til så funker innepils det også! ;)

    Ha en fin dag!
     
  5. tommyloke

    tommyloke Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    3
    God (veldig tidlig) fredags morgen fra NY!
    Du er ikke tilfeldigvis på Radisson Martinique du også Royal? Kom fra JFK for et par timer siden å akkurat fått oss litt skikkelig New York pizza til kveldsmat:)
     
    Fnate liker dette
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn folks!

    Sitter nå i innenriksloungen på Vigra, med andre ord der alle sitter, og venter på boarding med SK4139 til Bergen og Stavanger. Har blitt oppgradert til SAS First Class i dag så dette blir nok en høydare av en flytur med hvite duker, kanapeer og (kun) bobler i glasset.
    Så gjenstår det å se om helikopetteret som skal ta meg videre fra Stavanger er i rute.

    Ha en tåkefri dag!
     
    tommy777, Bizflyer, vegardg and 5 others like this.
  7. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God fredag fra India. Siste dagen her borte nå. Reiser hjemover i kveld klokken 20:55, fremme i Norge på lørdag rundt klokken 12:00.

    Så blir et par laaaaange dager nå.

    God fredag og god helg :)
     
  8. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen @Travellingalf - jeg håper du har satt deg i Diamant kantinen
    Her er det barnebursdag som preger helgen, så det er lite bonusfeber i heimen !
     
    Travellingalf liker dette
  9. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Missunnelsen er alltid stor når man sitter på første rad bak SAS Plus og ser hvilken fest det er foran der.
     
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim og god fredag
    På jobb og venter på at Gjensidige skal åpne telefonene sine, da jeg har noen issues med deres betalingsevne.....:rolleyes:
    I likhet med @peterfox er det barnebursdag som preger heimen, da vi får en tre-åring i hus i morra. Hulken-kake er bestillt :) :)

    Ha en strålende fredag :D :D :D
     
    tommy777 liker dette
  11. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Park Inn Oslo.

    3 møter i hovedstaden før SAS flyr meg hjem i 17 tiden. Rakk årets første utepils i går, samt en bedre middag på Ruffino, hvor en ikke ukjent norsk hotellkjede innehaver også spiste sammen med sin tøffe kone :)

    Ha en superduper fredag folkens!
     
  12. Travelmate

    Travelmate Guest

    God morgen fra Sotra!
    Flyene på Flesland går opp mot nord så da er det bare å glede seg til at KLMs Fokker 70 snart subber hustaket på vei til Amsterdam mens jeg hjelper kunder som skal til Madagaskar.
     
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et rolig masterkontor på universitetet i Stavanger.
    Siden de fleste i klassen var ute på en snurr i går har det vært lite liv på kontorene i dag, så arbeidsro har jeg masse av. Men siden internett ikke fungerer faller produktiviteten forholdsvis mye allikevel. Får kanskje sette meg på en lesesal med de dødelige.
     
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Diamant kontoret mitt i det Sørlandske!

    Egentlig deilig å være tilbake etter 3 dager på farten. Blir travel dag med alt det som ligger og venter. Synd at ikke noen gjør oppgavene mine mens jeg er borte.

    Ettermiddagen må brukes til å få skifta dekk på bilen samt klargjøre utstyr for morgendagens vedhogst. Og så er det visst helg alt!

    Hu hei!!
     
  15. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et solfylt Bergen :)

    Sille og rolig idag formiddag før jeg setter meg i bilen og kjører opp til hytten på Geilo for en helg sammen med gamle studiekompiser og skarverenn.
    Har selvfølgelig klart å melde på i konkurranseklassen i år og :( Men tror ikke Northug og co trenger å være beskymret for denna karen ;)

    TGIF :)
     
    Last edited: 17. april 2015
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    NÅ er det morgen i den ovenfor nevnte tidssone. Her venter man på at biscuits'ene skal bli ferdige så guttungen kan bli foret en dugelig frokost.

    Blir deilig å bli ferdig med denne uka. Må neste uke bringe mer ro og fred ....
     
  17. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93

    Hehe så faktisk et par trave rundt i SoHo med lyseblå NYCFC capser, var det deg og kona??

    Hvordan kan du forresten finne på å gå på fotballkamp når NY har to lag i Stanley Cup sluttspillet??

    Litt regn i luften i NY i dag, jeg ser fra vinduet mitt av asfalten er sort, men jeg ser ikke noen mennesker med paraply. Det lover godt.
     
    tommy777 and TommyL like this.
  18. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra studentbyen. Greit med helt tom timeplan fredager så man kan starte helgen tidlig om man vil. Bursdagsfeiring ikveld, ikke av typen barn, men av typen student. Mulig det blir fuktig ja.
     
  19. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Det var meg og sønnen, (uten caps) og bilettene var innkjøpt lenge før kampopsteet til Rangers var lagt
     
  20. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    - "It izzz very important that I can pick you up at eight in zzzze morning, Fnatøøø"

    Fnate er flink gutt han, og selv med litt forsovelse, sprinting igjennom dusjen og rakettfrokost er han klar kl 08. Nå er den 09:11 og han er fortsatt like klar. Har fått noen uklare SMS'er av han som var svært opptatt av viktigheten av henting kl 08. Noe om at "han hadde litt å pusle med, så det tok litt tid" også videre.

    Hadde dette vært i den vestlige verden hadde jeg gått bananas (jeg er tross alt sjefen til vedkommende), men dette er ikke den vestlige verden. Dette er Fransk Canada. "And a Quebec'an is never late. Nor is he early. He arrives precisely when he means to". Og det er så klart HELT plutselig. Kan nok hende vi skal snakke litt på vei ned til Ottawa, allikevel :)

    Ja, ja... Det er slutt på kaffeen, så det er egentlig bare å smøre seg med ost og vente. Marriott Ottawa i natt, og videre til Toronto (for egen maskin) imorgen.

    Ha en fin dag.
     
    tommy777 and SASDC8 like this.

Del denne siden