God helg!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Islending, 13. mars 2015.

  1. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag fra gate 47F på Gardermoen.

    Buss til Frankfurt-flyet og kaos ved gaten. Håper SAS gir oss kaffe bak i bussen også...

    Ha en fin morgen!
     
    Fnate liker dette
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig fredag!
    Nå skal det bli deilig med helg!
    Litt startproblemer i dag morges da senga bare var alt for deilig. Var jo midt i en drøm da klokka ringte. Drømte at hver gang det ringte i klokka, så ble det solgt 2 brus for 28 kr. Jeg slo på snooze og ikke lenge etter ble det solgt 2 brus till, og jeg slo av, og ikke lenge etterpå ble det solgt 2 brus til osv osv til det nesten hadde gått en time før jeg forstod hva som skjedde. Jaja. Kom nå ikke for sent allikevel.

    I kveld må jeg ha det litt moro tror jeg. Drikke 2 brus kanskje?

    Jaja. Jobbe litt først da.

    God helg!
     
    Travellingalf and Fnate like this.
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Juuhuuuu fra Lillestrøm! Det er vår og i går var årets første sykkeltur. Skikkelig, skikkelig digg!!!
    [​IMG]
    Looking out over the worlds navle... the New "Drammen"... the "fleeceby'n"... the largest ferskvannsdelta in the whole Nord Europa...the home of the brave... LILLESTRØM!

    Dævven, det blir fint med sommer så jeg kan riste av meg vinterflesket og sprette rundt på plenen som en vårkåt okse.

    Men først: Excel regneark. Sjekking av egne formler. OG før det igjen - morratrim.
     
    Reidar and Cecilie like this.
  4. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Allerede gjort nytte for staten i tre timer, det betyr rett og slett at helga faktisk er ganske nær. Sola skinner om kapp med Stena Saga i dag også, apporos Oslofjordens hvite svane er det nå bare å søke opp "Stena Sagas venner" på Facebook, eller klikk deg inn på facebook.com/groups/Stenasagasvenner/

    Gruppen er for oss som har reist med, eller drømmer om en tur med cruiseskipet Stena Saga (ifg. LetsDeal m/ fl. er hun et cruiseskip!) - vi jobber for å verne om og beholde den siste ekte danskebåten. Hvordan vi jobber? Joda, kom deg ombord og bruk penger :D

    Nok reklame fra min side, folket får ha en fortreffelig fin fredag videre på land, til sjøs, i senga eller på tohjulinger.
     
    tommy777 and Fnate like this.
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Noen kommer seg tydeligvis ikke ut av åttitallet! Tsk tsk!:rolleyes::rolleyes:
     
    SASDC8 and tommy777 like this.
  6. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Hepp fra Bergen. Et skikkelig stunt på jobb før en skal tidlig og hente barn i barnehage før fly bringer oss til sivilisasjonen østpå.
     
  7. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Kremt, jeg er født i 92!
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Når en begynner med panisk trening er det kanskje "noe" på gang...

    God strålende morgen fra SVG. Her har vi det ganske fantastisk og en har vert litt effektiv også. I går kom opphavet på besøk og i dag er gamlingen satt i sving med motorsag og ved kløyver, ergo blir ved beholdning for neste vinter ivaretatt mens jeg er på jobb ;)
    Nå blir det litt surf på nett før en tenkte seg ut å kjøpe lunsj, var det noen som sa kake? [​IMG] [​IMG] Litt må vell en kunne unne seg på en fredag.

    Ha en flott helg da :)
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Skulle man sannelig ikke tro. Med de båtreisevanene dine skulle man tro du hadde passert 70 med god margin! :cool::cool::p:D:eek:
    Skulle han bli fort ferdig, kan du bare sende han, motorsag og vedkløyve nedover til meg. Har sikkert nok til å holde han i jobb et par dager iallefall. :)
     
  10. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Det store spørsmålet i dag er om det er vafler i kantinen. Hvis det er det så blir det en helmaks dag :)
    Stena Saga er jo undervurdert. Billig øl og bulgarsk "band" er jo utrolig moro, men det bør gå lenge mellom hver gang ;)
     
    tommy777 liker dette
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Og om du vil ta deg en rundtur i dag med lugar begge veier skal de bare ha 3200 kroner. Jo jo. Billig moro kan det dog ikke sier at det er....
     
  12. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Man har da ikke lugar begge veier. Og hvis man er med på Holmenkollstafetten så får man gratis tur med innvendig lugar under bildekk. Blir ikke bedre enn det...
     
    view liker dette
  13. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Bizflyer, som jeg alltid har sagt.. ta deg en tur før du kan ta en vurdering ;) Maten i Metropolitan er jævlig god, og ja - jeg foretrekker å reise med rederier som Cunard og Fred Olsen Cruise Lines som har høyere snittalder blant passasjerene fremfor NCL f. eks fordi disse rederiene KAN service og mat samtidig som at det er romslig på skipene.

    ..også tror jeg du må pusse litt på brillene, 1000 kr koster det for to personer med utreise ikveld og da har du utvendig lugar hele dagseilasen hjem i morgen ;) Er du lur melder du deg inn i bonusprogrammet til Stena Line, en krone brukt ombord = 1 poeng som igjen kan brukes på nye reiser eller øl ombord :p

    Det bør heller ikke gå altfor lang tid mellom turene som anders82 sier, i 2013 hadde jeg 19 turer med Stena Saga :D
     
  14. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Bergen! Sol og fint vær her i dag, som i går. Nesten så man får lyst til å flytte tilbake hit. :)
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Vi reiste 3 pax med innvendig felles lugar, full romantikkpakke for 3 og sykler! Det kosta pent lite.

    [​IMG]
    Asti og greier. Null problem.
     
    Islending, SASDC8, tommy777 and 2 others like this.
  16. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Stena Saga, flyter den enda? Jeg har vært med på heisatur der en gang i tiden, husker fortsatt den hyggelig all-inclusive buffet'en inklusiv drikke. Minneverdig rødvin på tapp :confused:

    Det blir skitur på Oppdal i helga, og det er rimelig greit værvarsel. Solkrem og swix er pakket. God helg!
     
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det var da noen store hyller du hadde fått bilde av...... :p:p:p

    Romantikkpakke for 3 du lizzom... Hvor er den tredje flaska da?:cool:
    Driver stena og oppfordrer til gruppekos eller?:rolleyes:

    Tror forresten aldri jeg blir så tørst at jeg vil ta meg et glass Martini Asti asså...:(
     
    ina_s, Ruby and tommy777 like this.
  18. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Nettopp, det sosiale er noe av det viktigste på båttur og det har Fnaten vår skjønt med sitt fine reisefølge. Det gjør også Stena Line!

    Stena Saga er jo den eneste båten ut fra Oslo hvor crewet står i trappene ved ombordstigning og selger deg kalde brett med øl og champisflasker til lugaren, på visse andre rederier må vi jo satans vente til taxfreen åpner! Ondskap!

    Fnate, du er best! Nå er det bare tre timer igjen til Vippetangen er stedet å være på, skuta er også litt før rutetiden ved Færder :)

    God fredag og skål!
     
    Fnate liker dette
  19. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Du reiser vel ikke med Stena Saga for å sitte å drikke på lugaren vel? Kunne jo like gjerne sittet hjemme da.
    Mulig Stena ikke vil ha noe salg i barene sine?
    Men salg av dette under landligge er jo ikke lov med mindre de betaler moms av det, og det ville jo ikke gi noen mening for et rederi som Stena. Men nå er vi på detaljene her kjenner jeg.

    Er det rart jeg drikker?
     
  20. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Romantikkpakke for 2 er 1 flaske. Vi bestilte for 3. Da ble de bittelitt usikre tror jeg, for de ga dobbelt opp med romantikkpakke og redde opp 2 senger.
     
    SASDC8 and Bizflyer like this.

Del denne siden