God morgen fra sengen. Dagen startet med et brak, bokstavelig talt. Hunden løp rundt som en stukken gris, og vi prøvde å finne ut om fjellsiden bak huset hadde rast ned. Så fikk jeg sms fra @kjeeli som lurte på om det hadde vært jordskjelv akkurat nå. Og da skjønte vi sammenhengen. VG kunne melde om jordskjelv. Spennende start på dagen! Ha en fin en!
God morgen ja! Episenter for skjelvet er rett under beina på meg, så merka det godt her jeg koser meg med kaffe og IF. Men, huset står og kaffen skvulpa ikke over, så ikke noe å klage på. Ha en flott søndag folkens!
Morn fra Hammerfest. Langt nok unna episenter til å ikke merke noe som helst. Hjemreisedag i dag, hele veien med WF. Synd at de ikke lenger kan bestilles med EB, for det er svindyrt å fly nordover. På torsdag blir det en tur med en vennegjeng, Belgia står på menyen, inkludert mye øl og sjokolade Ha en fin en!
Ingen jordskjelv ofre ankommet jobben så langt heldigvis… Selv trodde jeg først russen hadde satset hardt på basselement i år. Men til noe viktigere… transfer/ transport fra Brugge til BRU? Noen med et godt forslag?