Fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av democomputer, 24. april 2026 kl 07:40.

1. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,551
    Bonuspoeng:
    183
    Tidlig fly til kongens by.

Fant tre bis bonus til gutteturen, så da er det lett å spandere. Selv med noen timer på CPH ble det en god plan. Ombooking samme dag litt SK IT:
    SAS same day change bug .png

K

Eddie47, Henrik, Rscott and 7 others like this.
  2. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,210
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Siste dag på jobb før utvidet langfri, tre uker skal smake.

Blir kun en flytur til Gdansk- utvendig vask og maling av huset står på agendaen i fria.

Ellers ble det 1354 kr i trumf opptjent i går- Sparbutikk m 25% kampanje- ble 18 stk 6-pack med øl:eek:

Har opprettet et lager i kjelleren, lett kamuflert for fruens nysgjerrige øyne:p

Kyss en hamster i dag

3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,089
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hamburg.

Hjemreisedag. Vi pensjonister har ikke tid til å bli lenge på et sted. Fantastisk konsert i Elphi i går. Gode plasser med fri sikt til dirigentens intense bevegelser og mimikk, verdt nesten mere enn musikken. Før vi kom så langt rakk vi en brannalarm på hotellet. Da er det ikke så positivt å bo i 25 etasje. Især når man akkurat da står i dusjen! Men vi kom ned til Erdgeschoss uten å skremme noen.

Et bilde fra Elphi, tilegnet dere som går på klassisk musikk konsertert :))):
    20260423_195405.jpg

Ha en fin fredag!

Last edited: 24. april 2026 kl 09:01
    Henrik, obay, Rscott and 4 others like this.
  4. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    36,583
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SAS loungen på OSL.

Her er en på vei til California og ting her er bare glede, kaffe og første frokost inntas.

Berlioz, Henrik, obay and 4 others like this.
  5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,491
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra kontorstolen i Oslo sentrum.
    Frister litt med en omskrivning av Jokke: Sola skinner og jeg er så glad. Det er fordi det er freee-eeee-eedag!
    Og siden jeg var på jobb litt før hanen gol i morges er planen klar: tidlig avlogging av pc'en og rolig marsj bort til et vannhull for noen pils i solen. Før det skal man rekke lunch, med vaffel. Så joda, det blir en fin dag.

God fredag!

Berlioz, Henrik, obay and 3 others like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    78,043
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra bortekontoret.
    Tidlig på'an i dag her også, så jeg kan dra tidlig fra jobb på fredags ettermiddag. Før den tid er det møter og annet rask, og kanskje en vaffel i kantinen her også?

Etter jobb blir det en tur på Spar for å fylle opp med forbruksvarer (les: øl).

Ha en fin en!

Berlioz, Henrik, obay and 1 other person like this.
  7. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,712
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret. Noen timers arbeid, litt turbopakking, og så går turen til København for å ljuge over noen øl og spise god mat på kødden restaurant. Om jeg er heldig får jeg plukket med meg en kaffekvern også (prisgitt at PostNord i Danmark ikke blir ytterligere forsinket), og i alle fall skal jeg levere fra meg en koffert for noen reparasjoner.

Blir nok en banger av en helg!

holmen and Berlioz like this.

Del denne siden