Lørdag på tur

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flymunda, 25. april 2026 kl 07:57.

1. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,857
    Bonuspoeng:
    183
    Fin tur til Mariehamn i går, selv om det var 2 frem og 1 tilbake. Mariehamn ligger mye nærmere ARN enn HEL. Alt skjer også på svensk. De er imidlertid på finsk tid, så da ble det start av morgentråd.
    IMG_7688.jpeg IMG_7690.jpeg IMG_7691.jpeg

Spielhaug, haifinn, holmen and 6 others like this.
  2. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,766
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra København. Sjukt bra start på morgenen, løp en nydelig 8,5 km runde. Merkbart enklere å løpe når det er het flatt, og lå på under 5:00 min/km som for meg er ganske raskt. Fikk bakt inn litt sightseeing i noen områder jeg ikke har vært så mye i, samt et stopp på et bakeri for å kjøpe en BMO fra et satsebakeri jeg spiste langs vannet helt på tampen.

Resten av gjengen sover fortsatt. Nå skal jeg hente en kaffekvern ute i provinsen og kanskje er det liv i dem når jeg returnerer?

Ha en sjukt bra en! Det har jeg!

IMG_8503.jpeg

Spielhaug, haifinn, Flymunda and 6 others like this.
  3. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,270
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra gamle gullstua på OSL. Endelig ut på tur og diamanten skal sikres. 13500kr for en egotrip til chicago i biz og en bunke doble poeng.

Ender vel opp med rundt 40k poeng og mer enn nok levelpoints til å bikke over diamantstreken, med 2 dager igjen på opptjeningsperioden.
    Club rom på the Langham er booket og livet skal nytes hele veien.

Ha en fin flydag!

Spielhaug, haifinn, Henrik and 4 others like this.
  4. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    33,445
    Bonuspoeng:
    183
    Morgen fra sengen.
    Fått bestilt meg akutt kiropraktor time.
    Fikk en låsning i ryggraden etter årets første 10km løpetur

IMG_2427.jpeg

dette var kupert terreng i skogen @Henrik, så ser nesten ut som vi ligger på ca samme nivå :)

Satse på at ryggraden kommer på rett linje igjen etterpå!

Ha en knekkfri lørdag folkens :D

Spielhaug, haifinn, Henrik and 2 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    78,069
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Kaffe på sengen, og en sliten hund i fotenden. Han måtte operere ut en brukket tann i går, og har vært "litt" groggy etterpå..

I dag skal jeg bestille masse greier til hytta på Viatrumf. Vi pusser opp, så jeg tok ansvar for å bestille ting som gir poeng, i stedet for at snekkerne gjør det uten at vi får noe som helst annet enn de tingene som bestilles. :D

Ellers blir det vel litt jobb i hagen. Og en god middag med noe godt i glasset kanskje?

Ha en fin en!

6. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,218
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Dag en av 21 fridager.
    Langfri oppveier lett at man må jobbe nattskift, helg og røde dager innimellom.

Fruen skal avgårde med venninner allerede i 12 tiden, har hooka opp med gressenkemennene, og det er meldt lunch på byen, forball og øl..

Tur med Ryanair til Gdansk i morra, aldri vært i "østblokklanda" før, så vi får se.

Bestilt 7 rom på Radisson via hotels- får da 2 stempler og gullstatus igjen.. lite verdt det gullet der.

Sosialtur m jobben

Ha en lett dag

Spielhaug and kjeeli like this.
  7. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,238
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Da har konfirmasjonskjøret startet, men heldigvis ikke i vårt hus. Så da blir det kirke, mat, taler og kaker resten av dagen. Ha en seremoniell dag!

kjeeli liker dette

Del denne siden