Fin tur til Mariehamn i går, selv om det var 2 frem og 1 tilbake. Mariehamn ligger mye nærmere ARN enn HEL. Alt skjer også på svensk. De er imidlertid på finsk tid, så da ble det start av morgentråd.
God morgen fra København. Sjukt bra start på morgenen, løp en nydelig 8,5 km runde. Merkbart enklere å løpe når det er het flatt, og lå på under 5:00 min/km som for meg er ganske raskt. Fikk bakt inn litt sightseeing i noen områder jeg ikke har vært så mye i, samt et stopp på et bakeri for å kjøpe en BMO fra et satsebakeri jeg spiste langs vannet helt på tampen. Resten av gjengen sover fortsatt. Nå skal jeg hente en kaffekvern ute i provinsen og kanskje er det liv i dem når jeg returnerer? Ha en sjukt bra en! Det har jeg!
God morgen fra gamle gullstua på OSL. Endelig ut på tur og diamanten skal sikres. 13500kr for en egotrip til chicago i biz og en bunke doble poeng. Ender vel opp med rundt 40k poeng og mer enn nok levelpoints til å bikke over diamantstreken, med 2 dager igjen på opptjeningsperioden. Club rom på the Langham er booket og livet skal nytes hele veien. Ha en fin flydag!
Morgen fra sengen. Fått bestilt meg akutt kiropraktor time. Fikk en låsning i ryggraden etter årets første 10km løpetur dette var kupert terreng i skogen @Henrik, så ser nesten ut som vi ligger på ca samme nivå Satse på at ryggraden kommer på rett linje igjen etterpå! Ha en knekkfri lørdag folkens
God morgen! Kaffe på sengen, og en sliten hund i fotenden. Han måtte operere ut en brukket tann i går, og har vært "litt" groggy etterpå.. I dag skal jeg bestille masse greier til hytta på Viatrumf. Vi pusser opp, så jeg tok ansvar for å bestille ting som gir poeng, i stedet for at snekkerne gjør det uten at vi får noe som helst annet enn de tingene som bestilles. Ellers blir det vel litt jobb i hagen. Og en god middag med noe godt i glasset kanskje? Ha en fin en!
God formiddag fra Porsgrunn. Dag en av 21 fridager. Langfri oppveier lett at man må jobbe nattskift, helg og røde dager innimellom. Fruen skal avgårde med venninner allerede i 12 tiden, har hooka opp med gressenkemennene, og det er meldt lunch på byen, forball og øl.. Tur med Ryanair til Gdansk i morra, aldri vært i "østblokklanda" før, så vi får se. Bestilt 7 rom på Radisson via hotels- får da 2 stempler og gullstatus igjen.. lite verdt det gullet der. Sosialtur m jobben Ha en lett dag
Morn fra vest! Da har konfirmasjonskjøret startet, men heldigvis ikke i vårt hus. Så da blir det kirke, mat, taler og kaker resten av dagen. Ha en seremoniell dag!