Da er det endlig blitt julaften! I hvertfall sånn akkurat over midnatt. Jeg vil få ønske dere alle en riktig god jul! Dette forumet er en stor inspirasjonskilde til reiselyst og påfunn. Måtte neste år bli like bra! Takk til @tommy777 og @Flemming Poulsen og dere andre i admin som gjør en super jobb for å gi oss ff-nerds ett sted å boltre oss på. Goood Jul!
God jul! Håper alle får en hyggelig julaften, uansett om den tilbringes i utlandet, hjemme eller kanskje ombord i et fly
Da har det sannelig blitt julaften Bare å ønske allesammen ei riktig god jul, hvor du enn befinner deg i verden
God jul fra regnbyen. Her blir det visst nedbørsrekord i løpet av det kommende døgnet... Ønsker dere en fin julaften!
God jul alle saman! Det er meldt full storm i Nordfjord, men ein skal vel uansett tilbringe mesteparten av dagen innendørs.
Så blev det juleaftensdag og Weberen skal snart tændes. Planen er at ofre både en kalkun og en stor flæskesteg til Weber-Guden i dag. Lunsjen står på marinerede sild og måske en lille snaps Her fra skal der lyde et ønske om en rigtig god jul.. Holder nu fri et par dage sammen med familien inden det hele går løs igen. Held og lykke med dagens flotte Julekalender-præmie - næste år husker vi at have en dag med griseører som præmie, så Ida også bliver tilfreds... Burde have tænkt over det i år. Shame on us... Rigtig god jul til alle...
Et flatt dekk på bilen, hjula er avlyst! Allikevel... blir det reinsdyr til middag og multekrem til dessert. God jul til alle som skriver og leser på et flott forum!!
God Julaften ønskes fra Stavanger. Her har de siste dagene vert travle, men nå roer det seg straks. Pinnekjøttet har ligget på utvanning siden i går. Nå skal poteter og kålroten skrelles før turen hår til Sandnes. Siden blir det gjestevisitt i Kirken før vi starter med matlaging. Naturligvis må også luke 24 i julekalenderen åpnes. Jeg ser virkelig fram til premien kan skrive under på at DY ECO+ er flotte greier. De har tilogmed generøse 2+3+2 konfigurasjon der. Samme som Emirates har prestert å presse inn i Biz på sine 777 og 330 Som det ble innledet med, God Jul
God jul fra Ris. Kirkegårdene ble besøkt og lys tent før 08:00 - en flott opplevelse å se så store områder opplyst av levende lys. Nå stille og rolig i heimen før OIIIIIIIO'n tar oss til julefeiring på landet aka Kolbotn. Riktig god jul til alle sammen.
Da var MR til LHR nettopp bestilt i julegave til meg selv. Tradisjon tro er Askepott nettopp ferdig på TV, og julegrøten med mandelen er straks klar til servering. Eneste som mangler på hytta er snøen, men så lenge stemningen er god skal man ikke klage. God jul alle sammen
God Jul der ute! Det blir definitivt ikke hvit jul på Sørlandet i år. Gradestokken viser 10 varmegrader. Men inne er det både juletre og julelys som hjelper på stemningen! Snart skal ribba i ovenen og så tusler det utover med forberedelser til en deilig julemiddag. Champagnen er i kjøleskapet, og så skal det finnes frem en utmerket rødvin til ribba. Ungene gleder seg til gavene, og maser stadig om gotteri. Dvs at julen tydeligvis er i rute! Super premie i julekalenderen i dag er det også. Nowegians Premium produkt til en hvilken som helst langrutedestinasjon er da slettes ikke noe å kimse av. Tar den veldig gjerne selv, men generøs som jeg er tipser jeg dere om dette i tilfelle dere skulle ha glemt det. Ønsker dere alle en feiende flott julaftenfeiring!
God jul til alle forumister. Takk for massevis av nyttig info. Gleder meg til å vinne dagens julekalender.
En riktig God Jul til alle sammen! PS! Ble LH first til og fra HND i romjula som julegave til meg selv......foreløpig passer fortsatt nøkkelen i ytterdøra ;-)
Tror jeg hadde sett på den siste biten som en større julegave enn den første men ha en fortreffelig tur ! Og god jul til alle forumister. Har vært et lærerikt år her inne
God jul til hele gjengen! Takk for et veldig lærerikt år hittil med gode artikler og et bra samhold på forumet!