God formiddag fra Porsgrunn. Ser ut til å bli en strålende dag. Superlørdag i PL med tre kamper 13.30, 16.00 og 18.30 Ny biljardkø, og duggfriske øl venter. Stampuben åpner kl 13. Ha en målrik dag YNWA
God morgen fra Oslo vest. I dag er det Oslo marathon, så området rundt oss vil preges av spreke folk. Blir vel en PL kamp, eller to for min del på sofaen, etter at jeg har heiet på løperne Her er løypekartet for de ivrige https://www.google.com/maps/d/viewe...&ll=59.91971351302929,10.714205000000021&z=13 Ha en strålende lørdag alle IF-ere
God lørdag fra Dragsvik Snart er sesongens sommerrute fullført, funderer på om en skal være ufornuftig blåse vekk mykje poeng på en runde i F Imidlertid blir det da under 200K poeng på konto Det er kritisk lite
God morgon frå Ålesund. Her er det fem dagar til termin, so i dag har eg fått ei lang handleliste. Ellers er både tak- og golvlister er på plass på kjøkenet, so snart kan vel oppussingsprosjektet kallast avslutta. Forhåpentlegvis får eg permisjon til Premier League kl 16, sjølv om kampen mot Man City neppe er der vi får henta flest poeng. COYI! Ha ein strålande laurdag!
Morn fra hotellsenga i ‘s Hertogenbosch. Hotellrommet, og for så vidt hotellet, må være ett av de rareste jeg noen gang har bodd på. Gangen er nesten som et slags museum, døren til rommet har en bjelke foran, og flere slike ting… moderne telefon har vi på rommet… Nå blir det frokost og litt farting, før kursen settes mot Tilburg og stedet 013 for Ayreonkonsert Ha en fin dag!
God morgen fra Larvik! Straks klar til å kjøre til Oslo og konfirmasjon for den eldste nevøen. Skjorten og strøket og talen er klar. Uheldigvis har de klart å legge hele greiene midt i Liverpool-kampen. Det skal ikke forbigås i stillhet i nevnte tale .. Ha en flott lørdag! T-3 Japan F1
God morgen fra LH457, straks landing i Frankfurt. Bra crew i natt, taktikken med null mat hele dagen bortsett fra litt koreansk gatetaco på loungen fungerte og jeg klarte å gå for full pakke med serveringen denne gangen; Står over frokost på flighten men satser på å rekke ei skive på FCT.
God morgen! Det er helg! Og den skal iallfall ikke kastes bort med å se på folk som løper. Om det er på gress eller asfalt. Her skal det jobbes i hagen, og så få vi hyggelig besøk til middag. Ha en fotballfri helg!
God lunchtid frå Sunnfjord. Lange dagar og mykje jobb for tida. Ser fram til å kunne setje nasa mot Afrika om nokre månader. Det skal bli kjekt å vitje eit nytt land på eit nytt kontinent. Det må vel og etter kvart planleggast MR(ar?) skal gullet komme hém i år og. Glory Glory!
Skiva satt som ett skudd den; Nå er det bil ut til flyet, prøve å skynte meg hjem for å rekke noen kamper