God lørdag formiddag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stensth, 01. okt 2016.

  1. stensth

    stensth Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Siden det er tåg streik fortsatt så fikk jeg dama til å kjøre meg til OSL idag. :)
    Nedturen ble at jeg måtte betale et besøk på Bikuben for hun. (Scrap bokking) for dem som er nysgjerrige ;-)
    Ikke nok med at hun fikk kjøre bilen min heller!
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,449
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    Lørdagen er fin den. Byttet fra HI på Mai Khao til Hilton Karon i Phuket. Diamond ble ikke gjenkjent når vi sjekket inn med en lærling, ganske så frekk til å være fersk faktisk. Spurte om de hadde separat innsjekk for Diamond, og damen ved siden snappet opp at kunden ikke var helt fornøyd. Dobbel upgrade til Deluxe Suite, men desverre ikke av de med jacuzzi på terrassen. Uansett OK fornøyd. Panorama lounge gikk helt fint, litt rart at ikke Asia hadde egen regel med å nekte adgang
    Nyt dagen folkens, det er helg
     
    geddi and Travellingalf like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Har ankommet Syden med Thomas Cook, flyet var overraskende bra. Flott service, og greit med plass. Men jeg tror ikke charter er noe for meg :confused:
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim
    Venter på en kompis som skal hjelpe med å gjøre flere flasker klare for en ny runde med øl-brygging. Da må de gamle tømmes.....:):)
    Vært en kjapp tur over fjorden og møte med annen entreprenør for innhenting av nytt tilbud. Der ble det også servert hjemmelaget løk-suppe, så god og mett ble man.

    Ha en fortsatt fortreffelig lørdag ;):D
     
    geddi, RoadKing and Travellingalf like this.
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Her var det rolig i dag!

    I motsetning til dere som er ute og farter så sitter jeg fremdeles her på stålholmen ute i havet. Men heldigvis langt bedre vær i dag og da er alt så mye hyggeligere. I morgen tidlig skal vi etter planen tenne flammen og det bruker alltid å være litt spesielt. Så spørs det bare om måkene er på vår side (ja, det kan kun være maks x antall måker i nærheten av riggen når vi fyrer opp flammen) og så vil tiden vise hvor stort dette funnet egentlig er.

    Ha en fortsatt fin og måkefri helg!
     
  6. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,294
    Bonuspoeng:
    113
    God søndags morgen fra Auckland. Burde kanskje startet egen tråd, men det er visstnok ufint så lenge klokken ikke har rundet midnatt hjemme på berget.
    Skal snart på dagens møter (her bryr man seg ikke om helg og slikt...), men først en mikro-report så de som skal nedover hit på poengsanking har noe å tygge på:
    TRD-CPH sete 2a med Widerøe. Helt greit med turboprop så lenge QC35 har strøm, men den mellomlandingen på sørlandet kunne jeg gjerne være foruten. Bra mat forresten - nesten som i gamle dager på SAS.
    CPH-SIN sete 14a på en sliten gammel Singspore Airlines trippel-7. Begynner å bli vant med de setene nå, og madrassen gjør at man ligger OK. Men fortsatt noe uvant å ligge på skrå og stappe føttene inn i et lite hull bortmed vinduet. Hadde man enda kunnet trykke pedalene helt ut i friskluften utenfor så kanskje...
    Service, mat og champagne helt som normalt. Bra service.
    SIN-AKL sete 3a med Air New Zealand i en 787-900. Setekonfigurasjonen ser bra ut på seatguru med bare tre rader i biz, men virkeligheten er ikke så bra. Ganske smale båser som står veldig i vinkel - man sitter i praksis på tvers av flyretningen. Dog veldig god service, god mat og rikelig drikke.
    Hilton Auckland: som Diamant ble jeg puttet i topp etasjen. Veranda med utsikt til containerhavna hvor Wilhelmsen holder på å losse noen tusen biler. Men de har ikke lounge!!! I stedet fikk jeg en hel bok med vouchere for baren, så skal nok overleve. Drittvær denne uken - ikke særlig vårstemning enda.
    Beklager - allerede langt over normen for innlegg på dag-tråden. Men jeg har da aldri brydd meg med slike ting som topic og tråd-normer ;)
    Ha en fin helg!
     
    Upsaker, Travellingalf, geddi and 6 others like this.
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Får Diamond voucher når de ikke har lounge? :eek:
     
    kiev liker dette
  8. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,294
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det skjer vel I halvparten av tilfellene utenfor USA, men har aldri hendt i Mikke-Mus-land.
    Jeg er egentlig godt fornøyd med Hilton-kjeden utenfor USA.
    I Junaiten kan du derimot bare glemme Hilton. Stort sett bare dårlige properties. Eller kanskje jeg bare har vært uheldig? Alle sjuogførti gangene?
    OK da, resortene der borte kan være helt OK, men da hjelper ikke HH Diamond noe som helst. Man får i høyden en flaske vann ved innsjekk ved å vise frem kortet. De er mye mer opptatt med å selge deg timeshare.
     
    RoadKing, Wiolenze and geddi like this.

Del denne siden