God morgen fra en av verdens lengste flighter, LAX til Abu Dhabi. Godt at man okkuperer en halvfull First og ikke har over 16 timer i sildepakkeriet bak veggen Maten hos Etihad imponerer som alltid, men spriten har de kuttet noe voldsomt siden siste turen sent i fjor. Noen dager R&R skal svinge. Ha en fortsatt god helg!
God morgen fra Rethymno, Kreta! 18 grader nå kl 10, slett ikke dårlig. På programmet står shopping av billig koffert for påfyll av olivenolje og andre kretanske ting by request, middag hos 'familien' og biljard og kino. Ha en fin helg der du er, enten alt er gresk for deg eller ikke
Good mornings fra Oslo! Kort visitt i hjemlandet avsluttes om kort tid med EK160 til DXB. Blir godt å komme i varmen igjen. Verdenrundt turen neste helg gikk fløyten men HKG om to uke blir et bra plaster på såret. Hvor lenge blir du i AUH @tommy777 ? Ha en super dag!
Lørdag morgen, fridag, fersk kaffe i koppen, resten av banden sover fortsatt, solen har så smått begynt å skinne og her sitter jeg med fersk triprapport fra Fnate. Blir'e bedre nå, så tisser jeg på meg.
God ettermiddag fra det Sørlandske. Gikk på en liten smell i går. Jeg som skulle holde meg edru.... Jaja. Sånn kan det gå. I dag er det indretjeneste. Nesten ferdig med å vaske vinduene. Og det kan knapt bli gøyere. Men i motsetning til MOW er jeg ikke redd for å tisse på meg...... God lørdag ønskes. Reparasjonene skal snart påbegynnes.....
En god lørdag ønskes alle fra barseavdelinga på sykehuset i Ålesund også. Ikke mye glamour, champis og kaviar her, men usedvanlig godt selskap her på rommet og mange hyggelige og dyktige ansatte gjør dette likevel til en helt spesiell opplevelse. Uansett så skal det bli godt å komme hjem i morra og da skal far feire med en knert eller tre!
God ettermiddag fra Trondheim Her har det vært full fart med gutta idag, sett ubåt og krigsskip å greier.... Nå derimot ligger begge to som slakt i soffan, så det blir enkel oppgave å legge dem i kveld ser det ut til Ha en strålende lørdagskveld