God morgen .. en fin, men kald morgen i Kongens by! Dette blir en fin dag… frokost, lunsj på stjernerestaurant og middag senere .. Det blir travelt ..
God morgen. Som @Eddie47 sier, her blir det ikke mange hvileskjær. Magen er sliten allerede før frokost
God eftan fra Bangkok. Her ble en lett men god frokost inntatt på morgenen før den andre halvdelen stakk på jobb. Siden det har jeg slanget meg ved bassenget, svømt litt og hørt avslappende musikk, lat dag med andre ord. Ha en glitters lørdag
God morgen fra hovedstaden T6 til A350 og Miami, nå gjelder det holde seg frisk Våknet opp til en schedule change fra Turkish, her har Sas noe å lære med flott grafisk oppsett av ny og tidligere tider. Ha en strålende lørdag og god helg til alle IF-ere
God morgen fra gullstua, utland OSL. Frokosten på TRD-OSL falt ikke helt i smak hos de minste, så nå er det second breakfast! 3 timer til OSL-ZRH, så over på LX18 til EWR i rad 5 i minikabinen helt foran i biz.
God morgen fra et forblåst Larvik! Synes det har blåst veldig mye denne vinteren her... ja ja... hadde uansett ikke planlagt de store uteaktivitetene i dag. Planen er å få pusset og malt trappa. Da går vel fort både denne og neste dag. Kanskje til og med litt av mandagen. Blir sikkert ferdig med denne oppussingen til slutt Ellers blir det middagsgjester i kveld. Det blir hyggelig Ha en finfin lørdag!
God lørdag! Her skal en avlevere avkommet til besteforeldre og dertil innkjøpsrunder av materialer til hytta. Voldsomt til snøvær her i trønderstaden - her må en måke seg ut! Utrolig fristende å se alle som er ute å farter. Har hamstra opp mye SAS award til US fom sommeren og utover - litt for lenge å vente men
God morgen fra sykestua. Forkjølelsen henger fortsatt i, så en får putte innpå litt ekstra C-vitaminer og satse på at man er frisk nok til å bestå test i morgen. Begynner jo nesten å tro det blir USA-tur nå...
God morgen fra Kongens by! Solen skinner hos meg også, og bobler til frokost er alltid velkomment. Nå litt avslapping før det blir mat, drikke, mer mat, og enda mere drikke. Må ut og spasere litt for å få opp appetitten også. Ha en fin lørdag!
God morgen fra godstolen. Må nok ut og frese bort litt snø, selv om jeg ikke har planer om å begive meg så mye utendørs. Det bare bøtter ned og har gjort det i noen dager nå. Greit med lettelser ifm covid som annonseres nå. Håper USA følger etter og slipper opp pre-innreisetest snart. Ha en flott dag!
Dere eldre står opp for tidlig…. ellers er det en ok lørdag i nabolaget til statskanalen. Noe planer led avkommet ellers er det lite på gang Hod lørdag
God morgen fra O’Hare. Sas flyttet meg først fra direkte til SFO til ORD og United videre og forsinket seg så sent inn på ORD så jeg mistet kveldsflyet i går kveld. En kort natt på Hilton, og frokost i United Club nå. Takk for tips fra forum. Etter å ha spurt ved innsjekk er jeg flyttet fremover i flyet fra opprinnelig økonomi sete bakerst.
Etter gårsdagens matopplevelse, så er det på tide å komme seg ned på et mer normalt nivå. Lunsj på Villa Vino. Men mulig det blir middag igjen til kvelds.
God formiddag fra et (som @Jeanette skrev) forblåst Larvik! Står det ikke skal regne før litt senere men det er dråper på vinduene .. Har rukket to treningskamper med minstemann der det var godt og kaldt på tribunen. Fotball er en uteidrett! Jeg tror reisefeberen har tatt overhånd. (Nesten) Alt jeg tenker og gjør handler om å holde meg fri for Covid til testen på onsdag. Nå må det bli tur! T-5 «RTW» ANA F x2 T-56 California (SK C)
Regnet kom det gitt... akkurat i det vi var på vei ut for å gå tur Mye smitte på skolene og fotball- og håndballag for tiden, så hold deg endelig frisk så du kommer deg av gårde! Er veldig klar for reisebrev fra ANA F
God formiddag fra Grenland. Forsøket på å stagge covid i hemen gikk dårlig. status er 3 av 4 smittet. Med T-7 til til testing ser det stygt ut for DXB.. Tenker kjøre status på Torsdag og Fredag, med hjemmetester og kommunal PCR.. Er PCR positiv, men antigen negativ, så bør det vel være mulig dra til USA om man finner billetter?? Siste alternativ er å kjøpe noe billetter for cash til ett sted i EU, men frister lite, vil ha sol og varme.
Meanwhile at OSL... Synes Norwegian har gjort en lur markedsføring når de har "kuppet" disse digre veggene utendørs på flyplassen. Umulig å ikke se fra neste glass-airbridge på vei til/fra flyet.