God lørdag ønskes fra Wellington/Dunedin. Etter å ha trålet Nordøya på langs ble det tid for et par dager på Sørøya. Overgangen ble behagelig ordnet av NZ air. Ingen rare setearrangementer og ingen gardin å skjule seg bak/foran. Men SK*G sørget for fin setallokering og lounge med barrista. Sikkerhetssjekk var unødvendig innenriks forsto vi, og det stemte heldigvis! Alt gikk trygt og greit for seg, og i maksvær. Ha en fin lørdag, alle!
Her må det skrapes is gitt! Hjemmedag med minstemannn i dag, blir vel en butikkrunde og litt innkjøp til kvelden..... Teller ned dager før jeg skal ut å teste EVA Royal Laurel Class. Høres jo ut som det er langt over det andre kaller business......
Du blir nok ikke skuffet Forøvrig god morgen fra det blide Sørlandet. Jeg har begynt å flørte med tanken på en tur med air China F.. Kunne tenkt meg å se dem kjente muren det, og tenker at om heh booket air China begge veier må vel enn av de kunne la seg gjøre å endre til Lufthansa..
Vil bare minne om at det snart er siste mulighet for å bestille til denne prisen hvis noen har lyst til å bli med på MR til San Francisco. God helg!
God dag frå Stratford. Her legg ein inn ein liten innsats for å halde ein gryande feber vekke. GT og Jägerbomb til lunch fiksar vel den biffen. Seinkamp i dag, so då har ein god tid til å setje dumme veddemål på at West Ham skal slå Liverpool. Ha ein fin dag!
God ettermiddag fra hovedstaden. Etter ett lite besøk hos optikeren i formiddag og litt rydding hjemme er det nå snart tid for å vende nesten mot huset til modern. Mor reiste på tur med jobben i formiddag så jeg får den store æren av å passe hund og hus. Blir jo koselig det, og solen skinner i øyeblikket så da er det jo bare fint å gå tur i skogen med 4beint følgesvenn! Nyt helgen alle sammen
Rosendal! Et steinkast vekk fra soveromsvinduet mitt det der. Spørs om jeg sov på tidspunktet bildet ble tatt.
Bussen gikk fra Rosendal kl 05.23 .. Meningsløst tidlig når flyet gikk kl 07.15 .. noen skal absolutt være ved gate før jeg har tenkt å reise til flyplassen ..
God lørdag ettermiddag fra Sunnmøre også. Har akkurat sendt madamen og dattera vår ut døra som skal på overnattingsbesøk med svigers. Så da er jeg hjemme alene - på en lørdag! Veldig uvant, men heldigvis har en kamerat tatt ansvar og invitert til førspel og deretter fest på det lokale huset (nei, ikke ett sånt hus) i kveld og det blir nok moro. Så nå blir det en dusj, en snartur på butikken for å kjøpe mer øl og så er det vel egentlig bare å begynne å drikke? Skål og ha en superduper lørdag! (morgendagen tenker vi ikke på...)
Her er regjeringen sendt på utenlandsopphold i en ukes tid en 4-5 tidssoner unna så jeg er alenefar en uke. Godt jeg har både FIFA 18 og call of duty WW2.. God helg