God lørdag morgen fra solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 21. mai 2022.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,720
    Bonuspoeng:
    293
    Plutselig skjer det .. Eddie skal ut og fly!
    Jeg har gledet meg til YUL i mange dager og i dag er det første etappe .. BGO-OSL-ZRH
    «O YUL med din glede ..»
    69AC329B-530C-4AEE-8750-9133331DB211.jpeg
     
    Last edited: 21. mai 2022
    Calling, Earl, Trillekoff and 14 others like this.
  2. Wendel

    Wendel Medlem

    Innlegg:
    198
    Likes mottatt:
    511
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Gardemoen og SAS lounge'n! Her går ferden videre til London med SK 803 for å se Arsenal gå glipp av Champions League neste år:rolleyes:..

    Lag dere en fabelaktig Lørdag :D
     
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Tiller-ghettoen og Mustache City. Her er det varmt i været og gløtt av sol, så man får prøve å ikke bruke hele dagen til inneaktiviteter.

    Kun 3 dager til mitt neste YULeeventyr starter :cool:

    God tur! Håper du får en fantastisk YULeferie

    Hvor lenge blir du?
     
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,720
    Bonuspoeng:
    293
    Reiser fra YUL på fredag med Austrian til VIE
     
  5. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Ble Austrian på meg denne gangen også. Har aldri testet Austrian på long-haul før og veldig lenge siden jeg har flydd 767, så det blir gøy.
     
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Overskya, men pent. T-1 til fyrste etappe på egotrippen til Samandsstatane. På tide å pakke badebuksa og tannkosten snart. Det meste er «tima og tilrettelagt». Berre eg ungår covidsmitte og forsoving so vil nok dette gå bra. Eller at BankID er nede slik at eg ikkje får ut testresultatet. Tenk om eg testar positivt i morgon kveld. Alt for mykje som kan gå skeiss i desse dagar. Vi får tru eg står han av
     
    Calling, Earl, Flyingdutchman and 9 others like this.
  7. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et skydekket Oslo vest.

    A-ha leverte i går til de grader. Det stod 2for1 på billetten min, det var en god deal :) Så lenge siden jeg kjøpte billetten, at det hadde jeg glemt.
    SmartSelect_20220520-191641_Ticketmaster.jpg

    Ha en strålende dag alle bonusnisser :)
     
    Last edited: 21. mai 2022
    Calling, Earl, tobeornot999 and 8 others like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,547
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Kaffe på sengen, og snart kommer room service med frokosten også. Det er hyggelig å være på kortreist storbyferie!

    Lite jet lag på turen hit også. :D

    Litt regn i dag, det gjør godt for alle.

    Nyt helgen!
     
  9. travelislife

    travelislife Will travel to my last day

    Innlegg:
    457
    Likes mottatt:
    2,690
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! American pancakes og noen egg starter dagen i gang her i dag. Kaffe hører også med. I dag blir det en tur til Sweden for å bunkre opp kjøtt. Til marinerte greier, gryter og litt slikt så funker det middelmådige supermarked kjøttet i Sverige ganske bra. De har ikke noe kjøtt av klasse der, stort sett Tysk og Svensk industri / makro-produsenter der det er et lotteri med lav sannsynlighet for å vinne (få bra kjøtt). De har riktignok begynt med noen småprodusenter / ringer der man får tak i bedre varer men det beste utbyttet da, er jo så klart på kjøttstykker som skal spises "singel" som de er, grillet helst :)

    Når det virkelig skal grilles og koses så er jo Br Ringstad (butikk og produsent), Grøstad (produsent) , Annis pølsemakeri (butikk) å foretrekke, men at a price da. Synes price tagen er vanskeligere å svelge enn seigt kjøtt dessverre, for indrefillet prisen er jo mot 800 kr og entrecote godt opp mot 700 kr kg. Nåja. 140 kr for en 200 grams biff er jo fortsatt overkommelig, men det er noe som skjer med disse kjøttprisene. Stiger minst mye som alt annet. Synd, MEN, nødvendig?

    Nå har jeg kastet ut en kjøttfakkel her :)

    Håper alle får en god dag likevel!
     
  10. WorldPass

    WorldPass

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    304
    Bonuspoeng:
    48
    God lørdagsmorgen fra SVG! Straks boarding nå for hjemreisen til Bergen, det skal bli greit å komme hjem til hverdagen og eksamener som venter...

    Ha en riktig fin dag :)
     
  11. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,410
    Likes mottatt:
    21,231
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Trøndelag.
    Poengene fra Amex har ramlet inn, bare en uke til avreise til CPH og deretter LAX. Gleder meg!
    Følger med på om det dukker opp bedre alternativ enn det jeg har bestilt, men ser ikke slik ut.

    Ha en flott dag!
     
  12. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En grå og våt dag hvor plener, trær og skog har fått vannet seg en del. Er vel lov å håpe at dette vil minske skogbrannfaren noe! I morgen melder meterologen igjen om sol så det passer fint siden man skal tilbringe en del timer utendørs ved en fotballbane :)
    Kvelden nå tilbringes også med fotball, men denne gang på skjermen. Champions League finalen er i gang, og for noen mål første omgang har bydd på:D:cool: Får tro andre omgang byr på mer moro fra Hegerberg og co!

    Nyt kvelden folkens :)
     
    Last edited: 21. mai 2022
  13. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,161
    Likes mottatt:
    7,921
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld, her går ferden til Fightertown, Miramar! Den oppvoksende generasjon må læres skikelig kultur. Kult når de nesten ikke tror at ingenting var datagrafikk.
    T-5 til LAX som mange andre her inne. Må starte en liten hurtigtestmaraton.
     
  14. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,435
    Likes mottatt:
    12,555
    Bonuspoeng:
    183
    Her er jeg ikke enig- hvis man kikker litt nøye så har de mye bra.
    Fikk Iberico belotta pata negra og Jamon serrano gran reserva på Maximat på Nordby. I tillegg til Wagyu A5
    w.jpg


    p.jpg
     
    travelislife liker dette
  15. travelislife

    travelislife Will travel to my last day

    Innlegg:
    457
    Likes mottatt:
    2,690
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe! Herlig, Haifinn! Det visste jeg ikke! Bøyer meg i kjøttstøvet! Da skal jeg se etter det! Var på samme sjappa idag og ikke spor etter A5 eller andre A-betegnelser. Men nå skal det sies at jeg både ser og hører dårlig :)
     
    haifinn liker dette

Del denne siden