Fortsatt en frisk og kjølig morgen i Oslo. Minus 11 grader. Kursen settes snart mot Gjøvik og 3. dagskonsert i kveld. På Gjøvik er det vel enda kaldere. Ha en fin lørdag alle sammen!
God morgen. Her bærer det avgårde på jobb om noen få strakser. Synes det er litt i kaldeste laget om dagen. Ingen store planer for kvelden. Ønsker alle en flott dag og en fortsatt god helg.
God morgen! Det er deilig å komme tilbake til "hverdagen", om enn bare midlertidig. -11 i Fredrikstad i dag og en herlig soloppgang. En kjapp tur til butikken for å fylle opp kjøleskapet er gjennomført og senere i dag blir det middagsbesøk fra mitt søskenbarn med familie, som skal få servert hjemmelaget pastasaus. Julemat føler jeg mer igrunn relativt ferdig med ... Ha en herlig romjulslørdag!
God morgen fra OSL Lounge... På vei hjem til landet kanskje mest kjent for sine kulinariske hemmeligheter. OSL Loungen imponerer forresten idag igjen, for en lounge det har blitt! Toodle-oo
God dag. Bør snart få stablet meg på beina. En liten gåtur kan umulig skade nå på ettermiddagen, før det blir nye selskapeligheter i kveld.
God eftermiddag från Tjörn, Solen skiner och det är ett par blå ute. Håller på att planera för min tur till NRT i början av nästa år. Precis som vår korrespondent på andra sidan Skagerrak skall jag väl ta mig en tur ut i finvädret också. Ha en topp dag
Jippi... For en helg. I dag fikk jeg hente nybilen min... Og så... i morgen bærer det avgårde med SK907/908 til fra New York. En bøtteliste-flight jeg har hatt på agendaen en stund, men aldri klart å få til å passe. SAS i business ut fra OSL blir fett. Men først skal jeg altså kjøre rundt og rundt og tute og blinke med lysene. Juhuuu Ha en fin-fin dag
Grdumpf og stønn fra det Sørlandske! Hadde en drikkfeldig kamerat på besøk i går kveld, og det gikk som det måtte. Dvs noe tung i hodet i dag. Og ny fest venter i kveld. Alkoholsuget er pt = 0. Mer stønn! Kanskje prøve med litt fast føde? Kanskje ut å handle litt siden butikkene har åpent i dag. Kanskje ta en ettermiddagslur for å finne formen igjen. Definitivt! Enda mer stønn. God bedring til dere alle!
Gud bedre nå sitter metthetsfølelsen godt i kroppen… det ser ikke lovende ut for kveldens selskap, vurderer sterkt å melde pass her. Men det er vel ingen bønn… slid med helså, folkens!
God romjulslørdag fra Stavanger. Har vert en tur på kjøpesenter og fått i hus ny ladning med mat, sallan så vi etar. Til kvelden blir det romjulsparty hos en nabo så nå må jeg ut å forebygge med masse strøing, sist føreforholdene her var som i dag - klink is - endte en slik fest opp med salto, rød skjorte, vekking av madammen og påfølgende besøk på legevakten hvor jeg ble tildelt tre sting i bakhodet - det skal ikke gjentas i kveld. Ha en flott vinterlørdag
G'morgen .. Helgevakta er i full gang, og siden jeg heller vil spise julegodt og drikke kaffe, har jeg hyra inn ekstrahjelp.
God ettermiddag fra innenriksstua til SAS på OSL. ENDELIG på land og på vei hjem! Sliten og trøtt, men hvilken rolle spiller det så lenge man snart er hjemme igjen. Måtte avlyse festen hjemme i dag, men ryktene skal ha det til at en nabo har tatt over stafettpinnen og da kan det jo hende man klarer å mobilisere nok krefter til å stille en mann. På tross av ett par døgn uten søvn snart. Men først; grave frem bilen fra en stor snøhaug på Vigra flyplass... Og gratulerer til @Fnate med ny bil av riktig sort!
Grattis med ny bil @Fnate ! Bra merke, heeeeeeelt feil farge. God aften fra Chicago. Siste kveld med familien går i hockey og julepølser/rester. Mor og bror reiser over dammen med dagsflighten til LHR som går 0900. Her blir det avslapning før tidlig avgang til Colorado Springs mandag og 2 kontordager der før SoCal tirsdagseftan for nyttårsfeiring. Ha en fortsatt flott romjul, med eller uten hvit bil