God Lørdag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Darkcho, 12. okt 2013.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Riktig god morgen!

    Nå på morgenen ser jeg etter muligheter til å finne en Radisson overnatting som vil utløse 24 000 poeng fra SAS. Skal nok få det til, hehe.

    Ha en fin dag!
     
    HEO liker dette
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Oj, fikk du full pott på en natt???? Jeg måtte ha 7 netter for det jeg, så jeg gadd ikke registrere meg en gang.

    God morgen fra Denver. I dag er selve maratondagen. Først 9 timer "stand-up / Dj-ing" og så middag med ymse. Det er heavy duty.

    Kos dere!
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Chicago. Sommertemperaturene holder seg, selv om det er meldt kaldere vær i kveld.

    Lite på programmet i dag. Heldigvis
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag aften!
    Her skal det straks bli biff, fløtegratinerte poteter, bernaise og rødvin. Svi av noen champions skal jeg nok også klare.
    Jummi!

    Fortsatt god lørdag!
     
  5. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdagsnatt fra jobb i Bergen... måtte ta et par ekstra nattevakter pga sykdom, flott det. Ellers brukes dagene til å planlegge ferie, sjekker LifeMiles ved midnatt hver dag for å se om Lufthansa First har blitt tilgjengelig, men med 6 dager til avreise begynner jeg å bli pessimistisk. Hrmf.

    Klok av skade anbefaler jeg å unngå første rad i Go (eller siste i Plus). Ved flytting av "gardinen" havner man fort på midtsete. Hadde flyttet bak til rad 12 om jeg var deg. :)
     
  6. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Aha, leste visst for kjapt, og det så ut som et typisk Go-setekart. Er du sikker på at du har Plus? :p
     
  7. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk full pott på 3 overnattinger mener jeg det var, hadde 2 booket allerede :)
     

Del denne siden