God lørdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 07. des 2013.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Da er det klart for årets guttetur til London med BA761 ut og BA770 tilbake. Statistisk sett oppnår vi godformen minst tre ganger i løpet av dagen. Særlig etter at BA begynte prinsippet "proactively offer champagne for breakfast".

    - Yessir, thank you sir.

    Offisielt skal vi shoppe.

    Ha det fint, hvor enn dere er.
     
    Scanflyer liker dette
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Fortsatt bitter etter gårsdagens kansellering... Skal ikke gråte over spilt melk osv osv.. Blæh!
     
  3. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Gråter kun over spilt Champagne:p
     
    Jørgen liker dette
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Regner ikke med som blir vasket:(
     
  5. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen. Noen dager med pencilin-kur, og jeg begynner nå å komme tilbake til meg selv. Skrudd på PC for første gang på 3 dager!!! Uansett, her blir det indretjeneste, også blir det litt nyhetskriving for bonusfeber i kveld. Ha en fortryllende dag i Amsterdam, og hvor enn ellers dere måtte befinne dere!
     
  6. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag, vært i by'n og handlet og evakuert før det tok seg opp. Nå lunsj i heimen.

    Enda en vellykket tur uten velferdsoffiser :D
     
    LN-MOW and Fnate like this.
  7. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen,
    Ny dag, nye muligheter. Håper dagen blir bedre idag enn igår, ganske irriterrende å ikke fått vært i Amsterdam, og fått med seg det som skulle skje der. ¤¤#¤%%#"
    Har fått fyrt opp flimreboksen, så senere idag når Liverpool har slått West Ham - vil det hjelpe mye på humøret.

    Ha en fortreffelig dag, enten man er hjemme eller ute i den store verden.
     
    Scanflyer liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Morgen fra Amsterdam. Her har man akkurat gjort seg til fiende med gate personalet for å ha startet ett mindre riot. 150 mann, der 130 skal videre ut i verden, har definitivt ikke dagen siden de flyr med BA. Jeg var egentlig på 15 ettellerannet flyet som ble forsinket, så booket jeg meg om til 10 ettellerannet flyet som var forsinket til 1230. Må kom det enda en forsinkelse til rundt min originale avgangstid, men de ville boarde umiddelbart. Jeg spurte om det var en sjanse for tidligere avgang, noe de ikke trodde. Da ville jeg heller lounge enn å sitte i en buss i langt over 3 timer. Da ble jeg avlastet kunne damen fortelle. Jeg lo gidt og sørget høyrøstet å si "SÅ DU VIL AT ALLE SKAL SITTE I FLYET TRANGT I OVER 3 TIMER med påfølgende rop fra mobben som har ventet siden kl 9.

    I tillegg fortalte gate agentene at deg var umulig å komme seg til
    Chicago, Seattle mv og at man måtte ta fly til London og kontakte der for ombooking. Så jeg ITAet ett par enkle alternativer og hjalp ett gjeng hjem med LH, KL ett. Så masse nye bestevenner så får vi se om jeg får boarde da ;)

    Kjempeopplegg og veldig hyggelig i går selv om vi kun ble 5. Blir ny tur med opplegg i mars
     
    GinTonic and Scanflyer like this.
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Sørlandske.

    Her var det godt med 10 timers uforstyrret søvn for en sjelden gangs skyld. Å være alene hjemme er undervurdert!!

    I går var det julebord på et av byens største hoteller. Og det var meget skuffende. 4-5 fat med pålegg som like gjerne kunne vært kjøpt på rema1000, slengt på fat uten pynt, desserten var noen billige fromager og litt riskrem. Av varmretter kun pinnekjøtt og ribbe. Tørr sådan. Der var verken roastbeef eller oster og jeg husker med glede tilbake 5 år hvor de hadde et skikkelig overdådig julebord. Men her er alt endret bortsett fra prisen. Hadde jeg skulle betale 795 kr av egen lomme for det julebordet hadde jeg blitt sur! Heldigvis ble det litt alkohol å trøste seg med.

    Nytt "julebord" i kveld i form av 5 retters hos Bølgen & Moi. Blir nok bedre det ja.

    Kjøpe Øl og Brennetrevin på pub er vel også shopping??

    Fortsatt god lørdag!
     
    Scanflyer liker dette
  10. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Westin Houston Memorial City!

    Banker ned et glass riesling for å utlikne regnskapet etter gårsdagen helaften som cowboy. Date med 34L på UA129 i kveld :)

    Herlig lørdag ønskes!
     

Del denne siden