Nok en langdrøy fotballturnering står på menyen. Det betyr gnål om å kjøpe is, potetgull, sjokolade, popkorn og brus.. Helsekost i høysetet mao.. Blæ .. Men jeg regner med at flertallet slipper unna slikt, så det er jo en mager trøst... Kos dere
God morgon frå Aust-Finnmark! Med søringbesøk vart det ein tur til mellom anna Østkapp og ikkje minst Steilneset i går. På sistnemnde stad kan sjølv flammar få det til å gå kaldt nedover ryggen på ein: Mange av dei som vart skulda for å driva med trolldom, omtalte eit fjell ved Bergen. @Eddie47, kva skjedde ved Lyderhorn på 1600-talet, hugsar du? Ha ein bålfri laurdag!
God lørdag fra gullstua på OSL. Nå er det tid for en tur til ned til LPA SAS presterte å bytte ut 737-800 mot -700 i går, så blir en trang fornøyelse i plus... Håper de har mye børst...
God morgen fra selveste Trøndelag, den delen som tidligere var Sør-Trøndelag. Ett kjapt besøk hos opphavet, greit med en påminnelse om at man kommer fra fjærasteinene. I det blir det shopping i det som var tidligere Sør Trøndelags nest største by. Ett mer desperat forsøk på bystatus finner du ikke i Norge, det er klokkeklart.
God lørdagsmorgen fra Havstrilelandet. Vestlandsvær som best beskrives av Sørlandsdikteren Wilhelm Krag. ( Fra «Katten Mårtens klage over de triste tidene»).......... « og fjorden e som grynegraud så grå»....
Ganske surrealistisk å gå nedover utstillingen der... Vi var der i fjor sommer i forbindelse med Norge rundt turnéen
Ombord på LN-RNU og dama i gate fikk flytta på litt folk, så da ble det ledig midtsete. Fryd og gammen blir det da!
God morgen fra hovedstaden! Fikk utført de tre siste punktene på listen fra i går: Bursdag Øl Sove I dag skal jeg ut i skogen med hunden, før ferden går til Ås for besøk på UKA. Jubileum for kullet mitt på landbrukshøyskolen. Morgendagen blir nok mindre lystig. Under en uke til neste flytur!
God lørdag fra Nordens Paris Idag er det 9 grader om jeg velger å stole på mobilen min. Det betyr da at det er varmere idag enn igår. Skyer på himmelen, men kan se antydninger til blå himmel. Nå er det bare 4 dager igjen til jeg skal fly SK4417 til OSL. Og ved OSL skal Flytoget vente på meg. Nå er det å bestille reise med Norwegian i November til og fra Oslo. God lørdag til alle der ute
Yo fra regntung Bergen. Et lass med flytteesker som må fylles, så derfor ligger jeg rett ut på sofaen.. Trodde jeg var smart i går da jeg spurte og fikk komme med SK281 istedenfor SK283. Kom ned trappen på Flesland etter å ha gått fra gamleterminalen (som forøvrig får Kamillas kro til å virke som nymotens) samtidig som SK283 ble sluppet av bussen. SK283-maskinen går alltid videre til MAN på fredager og følgelig buss. Så mye for å tro at man var smart
God formiddag fra regntung og gråe Bergen. Dette været her gjør ikke at man får voldsomt lyst til å gå ute, så da blir det shopping i stedet for sightseeing. Det er ikke en dårlig deal spør du meg Ellers så fikk vi besøk på badet i løpet av kvelden i går.. kjenner at jeg er litt imponert Ha en fin lørdag videre, både med og uten paraply!
God morgen fra Beverly Hills. Monogram på putene, hvorfor har ikke alle hotell det? Traff på en skikkelig sørpefull Bruce Willis i baren på hotellet i går kveld. For øvrig standsmessige «house cars» på hotellet: 2018 BMW M760 iL og 2018 RR Ghost Helt grei når denne kommer for å hente deg etter middag på en usedvanlig sjelden, regntung kveld i BH.
God tidlig ettermiddag fra Charleston, South Carolina. Tre nye flyplasser på én formiddag er etter hvert blitt uvant kost for undertegnede. Værmelding ser fin og orkanfri ut. Skulle egentlig flydd LH F og bodd i en to etasjers suite på et Intercontinental-hotell i en annen del av verden, men planene måtte endres på kort varsel.
God lørdag fra Cartagena. Har vært en del regn de siste dagene, men nå har solen endelig funnet veien.
God kveld fra hytta Husleia . Rolig dag, men tok med kidsa på fjelltur for å slite dem litt ut til kvelden Nå er det en yderst liten Fernet til fatølet og deretter God Natt