God lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 27. juni 2020.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    .. fra sentrale strøk på austlandet, kjøringen gjennom store deler av det vestlige Viken ble i går ble en heller varm affære siden A/C anlegget i bilen hadde bestemt seg for at «nok er nok» og nektet ethvert samarbeid til tross for at ingeniøren til og med åpnet panseret.
    Ja ja det blir en fin dag .. i kveld er det Festningen som står for maten
    5064C325-281F-4105-BBA4-450BDCBEEB10.jpeg
     
    Calling, Earl, Sunnfjordingen and 6 others like this.
  2. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg synes 30 varmegrader i Spania, er mye bedre enn tilsvarende temperatur her på berget. Savner intenst aircon her hjemme.

    Og basseng

    Og maten.

    Heldigvis har jeg kjøpt inn spansk hvitvin, så ikveld når temperaturen synker, skal jeg skjenke meg et glass og drømme meg sørover til aircondition-land.
     
    NoLimit, Misterix, Earl and 6 others like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hytten!
    I dag skal det bades. Ganske snart. Og flere ganger til i løpet av dagen.
    Også skal vi spise is!

    Over 30 grader i går, det er som @Ragna Rekkverk sier, mer behagelig i land som er bygget for slikt. Men, skal ikke klage (for mye) på varmen. Skal heller klage over at sommerferien ikke har begynt ennå, og jeg må tilbake til hovedstaden i morgen.
    IMG_20200627_100858MVIMG_20200626_182851.jpg
     
    Henrik, Calling, Earl and 6 others like this.
  4. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag! Er på vei tilbake til havstrilelandet. Har "byet meg", og kjøpt ny innbyggingskomfyr og platetopp. Forventer dermed15 k EBP inn på konto i første halvpart av overskuelig fremtid. Bikker snart EBG (kommer neppe til å streve for noe mer), og har fått fornyet tro på ny CT. Muligheter for en snekketur i brukbart sommervær i dag må avveies mot status ift Kånemors "to do" - liste. Ha en fortreffelig lørdag!
     
    Earl, Eddie47, Kristian and 2 others like this.
  5. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,152
    Likes mottatt:
    7,897
    Bonuspoeng:
    183
    30 grader og vind har ikke dempet reiselysten. Men for all del, dette er helt OK altså! T-26 til flytur! Plusbilett med Widerøe, spent på hvilken champagne de serverer ;)
     

    Attached Files:

    Misterix, Earl, Eddie47 and 4 others like this.
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,231
    Likes mottatt:
    22,420
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Her har eg og arvingen vore ute og plukka jordbær. Rettare sagt eg plukka, han åt. Det var nokre fleire bær å ete i dag. Flest ville. Snart* avstad og ete lunch hjå broderen.

    Hadde vore kjekt med ein flytur snart.

    * Når madammen er ferdig på badet
     
    ArthurDent, Earl, Eddie47 and 2 others like this.
  7. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden.
    En varm og lummer dag her med over 30 grader i øyeblikket. Har ikke vært noe særlig strålende sol, for det mest delvis skyet, men likevel hett og tung luft. Ser at i øyeblikket henger svarte skyer over Nordmarka, så blir ikke overrasket om det kommer en tordenbyge eller 3 i ettermiddag. I morgen melder meteorologen regn og rundt 10 grader kaldere... Dagen har vært brukt på tur i marka og ellers har man gjort svært lite annet enn å slappe av, så det er jo en grei dag ;) :)

    Nyt lørdagen folkens :)
     
  8. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Lørdag, T-1. Børster støv av kofferten.

    IMG_0260.jpeg
     
    Earl, ArthurDent, Calling and 3 others like this.
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Her nede ved svenskegrensen har det regnet ganske mye i ettermiddag. Ikke så lenge, men det var nok til å bli veldig våt da vi løp for å sette på kalesjen på snekka. :p
    Tror det beveger seg nord/vestover.
     
    Earl liker dette
  10. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,639
    Likes mottatt:
    6,636
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra strandlinja i Sandefjord. Her er det så varmt at det er vanskelig å være noe annet sted enn i skyggen. Vi får satse på uværet til @holmen går nok nordover til at det går klar. Ellers har det til og med passert et par fly over her idag :eek:
     
  11. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra Tromsø. Kjedelig å sitte inne å jobbe i dag.. Har lagt en pils i fryseren. Verandaen skal testes straks. Kanskje jeg må dra frem en sigar

    Spørsmål: noen her som har NAF xtra kortet? Har noen ting jeg trenger å få avklart om det.

    IMG_20200627_172037.jpg
     
  12. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    994
    Likes mottatt:
    8,980
    Bonuspoeng:
    163
    God kveld fra Oslo. Brukte dagen til å oppdage nytt turterreng nord i Romeriksåsen (Snellingen, Råbjørn). Møtte ikke en kjeft på 20 kilometer, men litt mer trafikk i lufta var det.
     
  13. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra Mørekysten. Selv om det ble innsmurt med faktor 15 så kan man dra paralleller mellom kveldens hudfarge og middag. Heldigvis har man både en kjølende aftersun og champagne, i tillegg til god appetitt. Ha en fin lørdagskveld. :)

    Snapchat-855283992.jpg
     
    Earl, Spielhaug, ArthurDent and 5 others like this.

Del denne siden