God Lørdag Tidlig på'n i dag. Lite folk i loungen, ost var dagens pålegg. Ble en på sparke tur på meg og konemor, kjekt med ledige bonusseter på 1 dags varsel. Så nå er vi straks på vei til BOO med SK4104. Fått bord på Ohma i kveld, så håper de leverer noe spiselig. Nyt lørdagen folkens!
God laurdag frå Sunnfjord. T-29 til arving nummer to skal komme. Storebroren er difor på overnatting hjå bestemor. Ser ut til å ha gått bra. Lite flyrelatert elles. Nesten tom EB-konto må fyllast opp igjen. alltid litt vemodig nokre veker etter at bonusen er konvertert til billettar, so no er det berre å brette opp armane. Er so vidt komen over 120k i AmEx-omsetning. Godt madammen har bursdag snart so det blir litt omsetning.
God lørdagsmorgen fra en tåkelagt hovedstad. Dagen skal benyttes for å gå inn et par flunkende nye støvler ...
God lørdagsmorgen fra Jessheim. Dagens andre kaffekopp er akkurat inntatt og nyter nå tanken på en lørdag (og i og for seg helg) uten noen spesielle ting som MÅ gjøres, så da blir det vel en liten løpetur så snart tåka letter og temperaturen begynner å krype litt over frysepunktet. Hmmmm får planlegge hva man skal kose seg med til kvelds av mat og god drikke. Filialbestyreren mumlet noe om en flaske Champagne i kjøleskapet, og det er en god start i alle fall Ha en strålende en!
Litt gråere på strilelandet i dag .. men solen titter jo frem .. Dette blir en flott dag.. Drømmer om roadtripp vest i Canada til høsten ..
God lørdag fra Den Arktiske Hovedstaden i natt klarte det å komme noe snø her så nå kan en med sikkerhet si at vinteren er på vei. Idag skal speiderne i speidergruppa drive med litt radiospeiding og internettspeiding med noe som kalles Jota/Joti som er rundt disse tider. Ellers er det ikke mange planer for dagen. Så ha en flott lørdag alle sammen!
God ettermiddag. Her er det engelsk ball hele lørdagen. Fikk unnagjort 2 mil tidligere i dag så potetgullet slukes uten dårlig samvittighet. Ha en flott helg!
Vært på dynga med et gammelt solarium som har stått og samlet støv i flere år. Kanskje lage kontor ut av det rommet nå? Lagt om til vinterdekk på tre biler, og sett litt fotball.. Nå mer fotball, og senere et fjerde hjulskift..
God kveld fra landet. Litt sliten i dag, det ble litt sent i går. Men, jeg fikk sove på hotell, og det er jo stas. Mindre stas å skulle arrangere barnebursdag i dag, men jeg kom meg gjennom det også. Så bygget jeg litt Lego med bursdagsbarnet (nevø på 4), før jeg nå har kommet meg hjem. Skulle ønske jeg ikke hadde noen planer i morgen.
God kveld fra Oslo. Har også skiftet til vinterdekk - passer bra med 10 grader og strålende sol i morgen. Ellers har mitt nye Amex Premium gått varmt. Snart mulig å bruke alle disse poengene?
God kveld fra Bergen Solkysten har i dag levert både sol, regn, yr og vind så varierte forhold... formiddagen ble brukt på jobb, mens ettermiddagen har blitt brukt til å se fotball. Både live i Bergen og via skjermen fra England. I morgen blir det en liten arbeidsøkt før man får fly østover igjen... føler godt å vite at de neste 9 dagene byr på 7 flyturer. Håper bare Avinor snart åpner mer av sikkerhetskontrollen på OSL, køen i går gav ikke akkurat mulighet til å holde sosial avstand Nyt kvelden folkens
Jeg sa ikke at alle var mine. 2 selv. Så har mutter og fatter en hver.. Blir noen hjulskift av slikt.