God Lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 17. aug 2024.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,558
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg misunner de medlemmer av forumet som er ute å flyr LH F i disse dager!
    Hadde hvert knall å kunne kaste seg rundt for en siste runddans med en god F tur nå!
    Men har nå spart noen poeng, så kanskje jeg får til en fin tur med Skyteam ved anledning.

På denne dag ble godeste Davy Crockett født!

Skjermbilde 2024-08-17 kl. 00.14.07.png

Husker jeg så Tv-serien med han i barndommen, sikkert flere her som gjenkjenner denne

En annen hendelse som også skjedde 17.August var bybrannen i Oslo.
    Den finnes det mer info om her

https://no.wikipedia.org/wiki/Bybrannen_i_Oslo_1624

Det var dagens utblåsning!

Ønsker dere alle en fin fin lørdag

Calling, Earl, EndreD and 17 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,576
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo vest.

Solen skinner og fuglene kvitrer. Litt vel tidlig opp i dag, men kampene i håndball hallen begynner litt tidlig.

Ha en fin lørdag alle IF-ere:)

Calling, Earl, EndreD and 11 others like this.
  3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    God natt fra SoHo. LH bragte oss trygt i havn til Newark, og etter en drøy time i kø slapp de oss inn i landet. Var en polsk/slavisk kjendis i køen foran oss som veldig mange ville ta selfie av, uten at jeg kjente han igjen. Nå er vi på speakesy som borderline til burlesk. Jaja, hjem imorgen. Do what you can today

Calling, Earl, EndreD and 14 others like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten … avd strilelandet.
    Her er det stille og rolig, litt grått og vått, men du verden så godt det er.
    Båtene som trafikkerer nordfylket der @Sunnfjordingen og @Stuttfeiten bor, sklir fort forbi ute på fjorden ..
    Godt det er helg AE174A5D-0D9F-4F90-9917-EB8F42B5235F.jpeg

Calling, Earl, EndreD and 13 others like this.
  5. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Fra burlesk til litt hverdagsrealisme.

Travel helg på Norges største sykehjem.

Så til alle foreldre og besteforeldre der ute. Sykkelhjelm. Sparkesykkelhjelm. Moped og Salomhjelm.

Det er ikke noe en behøver å diskutere om skal brukes. Hver gang. Selv på den lille turen til naboen. Og selv om barn og barnebarn er blitt tenåringer.

Alternativet er er besøk hos meg.

Jaja ;) Det er sol det er sommer og det blir Isakaya og teater senere i dag.

Hotell og leilighet er booket til MEX turen. Og alt er vel, ganske klart til å begynne F søket om en ukes tid.

Kanskje på tide å finne en burlesk speak easy i Puerto Vallarta?

6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Numedal. Dalføret med egen Låg og forståelig dialekt. Samt ekorn som tar ned alarmen og forsyner seg av hyttepynten.
    20240816_135830.jpg

Ha en trivelig dag der du er!

Calling, Earl, EndreD and 13 others like this.
  7. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,533
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra KSA!

I dag er det 2 uker siden jeg kom ned hit. 18 uker til prosjektet skal leveres (om alt går etter planen), men innimellom der står et par ukesturer til Europa på programmet.
    IMG_5001.jpeg

Ha en strålende lørdag!

Calling, Earl, EndreD and 15 others like this.
  8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland

Til min glede hadde SAS sluppet en bonus biz bill på MIA-CPH i desember. Akkurat der jeg hadde plus bill. Fikk snappet den billetten, men noe kål ble det seff..

Først 750 kr i avbestillingsgebyr, greit nok. Men halvparten av poengene ble tilbakeført til kompis som hadde pointsharing med meg da bill ble bestilt.

Vi avsluttet samarbeidet for to måneder siden, men han ble kreditert halve poengsummen- nuvel..

Hadde tenkt å by ganske mye mer for oppgradering, enn de 15k poengene som forsvant.

Nå er det snart Liverpoolkamp på pubben- og innvielses fest av nytt hus etterpå

Ha en oppgradert dag

Calling, Earl, EndreD and 10 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Dublin.
    Her er det ikke sol, men det regner iallfall ikke. Første punkt på programmet var kaffe og irsk frokost, det har vi gjennomført.

Neste plan på programmet er å kose seg, og så skal vi på fotballstadion(!) i kveld. (De spiller heldigvis ikke fotball der i dag) Croke Park er visstnok Europas tredje største stadion, og såppas må til for å ta imot AC/DC. (Og endelig kan den brukes til noe nyttig..)

Vi fløy via ARN i går, og det var mye fans ombord. Det er rapportert om at på direkteflyet fra OSL spilte de AC/DC på høyttalerne før avgang. Kult!

Oppholdet i Dublin er dessverre litt kort, vi har allerede sjekket inn på morgendagens flight hjem.

Men det er bare å begynne å glede seg til neste tur om 10 dager. (Har gledet meg en del allerede..) Håper bare ikke en eventuell streik stikker kjepper i hjulene på den turen..

Ha en fin en!

EDIT:
    Sjekket awardfares, og fant billetter til ORD med Swiss, med omtrent samme ankomsttid som vi har med SAS. Disse ble booket, så vi er sikre på å komme oss avgårde. Kan ikke la en streik tulle til turen vår på Route 66!

Last edited: 17. aug 2024
  10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,640
    Bonuspoeng:
    183
    God laurdag frå Sunnfjord. Sola skin (nesten) og eg har fått sove til lunch for fyrste gang sidan Napoleonskrigane. Og no har madammen tatt med ungane til nokon venniner som er komne heim frå sommarferie.

Det spørst om eg ikkje bør hive meg i kalosjane og gjere dugeleg med husarbeid medan dei er vekke. Eg treng litt heimebonuspoeng skal eg få realisert reiseplanane mine i haust. Berre å tømme kaffikoppen og komme seg i sving!

Calling, Earl, EndreD and 6 others like this.
  11. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra hovedstadens beste Østmark.
    Greit at sommeren på disse kanter har vært litt mindre sommerlig enn man kunne ønsket, men denne advarselen virker noe overflødig.
    Jaja, straks klar for pausebolle på Mariholtet, før siste etappe hjemover. Og der venter leting etter et Bangkokhotell eller to.

Ha en farefri lørdag!
    20240817_124929.jpg

Last edited: 17. aug 2024
    Kristian, Calling, Upsaker and 11 others like this.

Del denne siden