God lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 31. jan 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdagsmorgen godt folk!
    Nattevakten er straks over. Klar for et par timer på øyet før barneselskap og 7 rette i lotto står på programmet.
    48 timer til avreise til New York. Wohoo!

    Ha en flott siste dag i januar!
     
    Bjoern In America liker dette
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God morn fra BRU.. En ufrivillig layover her etter "uvær" i Roma gjorde at jeg ikke rakk å komme meg til OSL i går.. Får i det minste testet ut "The Loft"...
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Morn folkens.

    Her i Olja er dagen godt i gang og siste helga denne turen går forhåpentligvis raskt og smertefritt unna. Det går rykter om Bingo og Munkholm i kveld, så da er lørdagskvelden reddet også! Ha en strålende lørdag alle zu sammen!
     
    Bjoern In America liker dette
  4. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Another day, another dollar.

    3 down, 11 to go!

    Go lørdag alle sammen!
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Mange Microsoft tablet ingen vil låne og lite mat summerer vel opp den loungen ;)

    God morgen fra en annen kvasilounge som ihvertfall har nok Irsk whiskey :p

    Tidlig pån og har allerede rukket å spre glede, Hertz fikk æren da jeg returnerte bile og fant ut at de hadde lagt på 35 euro i unødvendige forsikringer og da jeg ba dem fjerne disse siden det står decline i profilen min fikk jeg en kontant "nei" etterfulgt av "why would she add insurance if you didn't ask for it"

    Irer er vanligvis easy going og jeg trives godt her, men av og til er det litt for easy going og jeg tror ikke han karen glemmer meg anytime soon ;)

    Kaffen er god og etter ett par timer i Cathayloungen på Heathrow, skal en tilårskommen sølvfugl med hoppbakkeseter endelig ta meg hjem.

    Rett på Apple store siden laptopen min tok kjempekveld for nesten to uker siden. Inntil den er fikset er det veldig lite man får gjort.

    Ha en flott lørdag!
     
    Fnate liker dette
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen

    En liten tanke her en lørdagsmårra: hvis et EBG/D-medlem kun flyr 3 flights i SAS Go innenriks/norden i år, så vil vedkomne tjene mer poeng på bursdagsgaven fra SAS i form av 1000 EB-poeng.
    BARE EIN TANKE ASSÅ!!

    Ellers har jeg det fint.
     
    TOS, Fnate, tommy777 and 1 other person like this.
  7. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag.
    Ingenting annet fore enn at jeg skal til tannlegen.... hurra...
    Ellers har det snødd grisemye i Bergen. Typisk det når fruen er alene hjemme. Da var det bare å finne frem spaden... så fikk vi underholdt naboene litt i dag og (dame i skjørt, støvletter, kåpe... og spade.... kan man lage mat i finklærne kan man også måke snø... ;-) )

    Xxx.
     
    Kugalskap liker dette
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Deeeeilig med lørdag og sove lenge morgen.

    Nå skal ungene ut av huset og det skal både gjøres rent og produseres middag til 6 for i aften. Blir en travel lørdag dette.
    Så her er det bare å komme igang!

    Husk nå at du har flere ting du skal bestille på nett når du nå først er igang!
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    En pose epler kommer din vei! ;)
     
  10. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    Har de ikke devaluert denne også? Merkelig ...
     
  11. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Sant.. Er personlig stråååålende fornøyd med min Microsoft Surface, men var ikke kø for å låne nei.

    Loungen er jo fresh og fin da! Hvilerom, dusjer, gode stoler, bra utvalg øl, topp muligheter for lading, bra Internett, oppbevaringsbokser.. Må si meg alt i alt meeeget fornøyd ;)
     
  12. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen tablets, lite mat og dritmasse folk. Hvilken lounge snakker jeg om? 10 poeng til den som gjetter riktig ;)
     
    TOS liker dette
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Var det du som kjøpte Surface fra Microsoft? Hørte rykter om at de hadde solgt en. ;)

    God morgen fra Lillestrøm. Endelig hjemme etter å ha boardet UA38 to ganger i går.

    Skulle egentlig reist rett til partay i Trysil, men denne karen er LAAAAAANGT fra kjørbar.

    Skulle ta det helt med ro denne turen hjem fra NY, så jeg var klar for fjellet. Satte meg på loungen på EWR og tok en kaffe. Hadde rimelig god tid. Men etter litt slo det meg - "det er f**n meg kjedelig å sitte her og kuke. Jeg stikker ut i terminalen og finner en bar".

    Som tenkt, så gjort. Bar ble funnet. Noen så, som nevnt i gårsdagens tråd, Red Sox lua mi og lurte på om jeg var Patriots fan også. Jeg forklarte at jeg strengt tatt ikke var Red Sox fan, men at jeg støttet kontoret mitt der oppe. Fortalte også at jeg hadde kjøpt Seahawks caps til alle på kontoret og lagt dem i en plastpose som jeg blåste halveis opp og tapet igjen. Da ble isen brutt. Noen andre hang seg på praten. Vi bestilte øl, men klarte ikke få kortene våre til å virke. En av gutta var analytiker i Goldman Sachs og løste biffen. "I'll pay... Actually, give a drink to everyone in the bar. Plus at least 4 more to us guys. IT's over an hour to departure". God stæmning. Allerede her begynte jeg å ane konturene av at Trysilturen kom til å ryke. Men 4 halvlitere Sierra Nevada fristet, og praten satt løst.

    Kom meg omsider ombord og var i godt humør. Fikk litt champis og rakte hånda opp i skål med sidemannen. Han var ikke sen om å skåle tilbake. Han reiste rundt og solgte kanoner eller noe sånt. Vi var i god form da vi fløy over Long Island, da kapteinen sa at balja ikke virket og vi måtte snu. DARN!!!

    Tilbake til EWR. Stemningen sank bittelitt da vi de-boardet. Men jeg visste råd. Jeg dro med meg kanonselgeren. - "Vi skal ikke furte. Vi skal drikke. Masse. Jeg betaler". Han skjønte at det ikke var et spørsmål, og ble med.

    Omsider fikk Dag J hostet opp ei ny balje til oss og vi kunne boarde. Stemningen stod i taket.

    Våknet noe forvirret da vi krysset over Jevnaker. Han ble vekket over Lillestrøm, stakkar, og var i en forferdelig forfatning. He he.

    Konklusjon - jeg skal ikke kjøre til Trysil.

    Men ha en fin dag da, folkens.
     
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Tror du ikke Øvre Ringerike Taxi kunne kjørt deg? Merkelig å korttenkt du er noen ganger...... :p:cool::confused::eek::rolleyes::oops:o_O
     
    Fnate liker dette
  15. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Ssshhhhhh, don't give them ideas. o_O
     
  16. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Fryktelig upraktisk å hente taxi fra Ringerike når man skal fra Lillestrøm til Trysil, da. Tror Nedre Romerike Taxi hadde hatt en bil litt nærmere.

    Også går det jo buss til Trysil også, da. Går jo til og med fra OSL, så hadde han sluppet å dra hjem i mellomtiden.
     
  17. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Skål - her er sous viden i gang med matlaging - jeg bare venter på at alt skal bli klart.
    Skal sende 2 personer med taxi fra OSL-Norefjell på mandag ettermiddag - etter dette en greie for Bongos-Tryllereiser?
     
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det var akkurat det som fristet. En dugelig busstur :)

    Bongos Tryllereiser er best på Boeingbesøk og Bora Bora. Generelt ting som begynner på B.

    Brennvin - Business class - Bananrepublikker - Brus - bvinnfolk - bjokolade - Birst class - Benice - Bellowstone - BONUSFEBER
     
  19. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    B-afterski, miniBuss turer, Bollinger, Brillefin taxitur ?
     
    Fnate liker dette
  20. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Med en omsetning på 1.1 mrd USD i Q4 bare fra Surface så må han ha punget ut heftig sum for duppeditten altså
     
    Fnate liker dette

Del denne siden