God lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Herlov, 14. mars 2015.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Tidlig oppe i dag, som vanlig. Kroppen skjønner ikke forskjell på hverdag og helg. :( Fantastisk vårvær i Fredrikstad, som jeg i alle fall får nytt til/fra trening. For øvrig går nok mesteparten av dagen med til planlegging av langhelgen i Tokyo neste uke ... OSL-CPH-NRT T/R. Siste langtur med SAS på lang tid, formoder jeg. OW fra og med april. Ingen lyd fra OT enda, men jeg lever i håpet.

    Have a good one! :eek:
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Askerlandet. Snart flytog til Osl og deretter Emirates. Lenge siden vi har flydd kasteløse, men vi overlever vel. Har vel slått meg til ro med at vi står over at vi står over lounge denne gangen.
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,
    Tung i huvudet efter att ha firat den senaste PhDn bland mina vänner. Gäller att snabbt ladda om då jag skall hålla middag för en del gäster ikväll. Solen skiner så en tur ut skall jag nog lyckas pressa in :)
     
  4. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra studentbyen avdeling Oslo. Blir å finne seg et tog til Vestfold i formiddag for å feire en kamerat. Blir fort fuktig frykter jeg :p
     
  5. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen. Fortsatt mørkt og det regner. Satser på å gjøre minst mulig.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Så er man oppe og nogenlunde i vater her i Sør!
    Solen skinner fra skyfri himmel og jeg har allerede vært ute en tur.
    Ble vekket 0830 av en tufs "som trodde jeg var tidlig oppe i helga". Kjente meg tydeligvis veldig dårlig han. Tror ikke han kommer til å ringe tidlig en annen gang nei.
    Enda godt man kunne snu seg rundt og sove videre.

    Nå blir det egg & bacon lunsj her, så får vi se hva resten av dagen kan bringe. Blir nok litt bonusfeberskriving tenker jeg.

    Fortsatt god lørdag ønskes! Ta deg en Jägermeister, så blir lørdagen enda bedre!
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Litt misunnelig på egg & bacon frokosten til @Bizflyer. Her er det bare mandariner, yoghurt og Farris. Det smaker definitivt ikke det samme.

    I kveld blir det å feire litt på byens ølfestival. På Lillestrøm betyr det egentlig bare at man har jålet opp den vanlige helgefylla. Null stress.

    Så bærer det ut med Emirats i morgen tidlig, noe som minner meg på at jeg jaggu meg må pakke litt.
     
  8. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen i SF, i dag St. Patricks mars ned langs Market St. Pent vær og sommertemp 24 i dag.
    Godt mot , såret virker reparert... Faktisk tidlig sommer ...:cool:
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim.
    Tja.....en meget vellykket prøvesmaking av gammelt druebrennevin, etterfulgt av nyyydelig vær idag gjør dagen og helgen meeeget minneverdig. Er faktisk blitt lettere varm i ansiktet. Ha en fortsatt strålende lørdag :):):)
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
  11. Captainfire

    Captainfire Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Tjena tjena från loungen på Radisson Plaza Helsinki. Upgrade-raten hålls kvar på 100% för detta år, bästa hotellet i Helsingfors helt klart.
    Formen har väl inte varit helt 100 efter gårdagens eskapader, men två 6or GT känns det helt okej iaf..Man är väl ung bara en gång :p

    Illanjatkoa kaikille, paitsi toi norsu.
     
    Last edited: 14. mars 2015
  12. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Stavanger hvor også vi har hatt en strålende flott dag. Her har en vert ute å kikket på bil til avkommet men det ble ingen handel da det var en rusthaug. Ellers er det blitt saget, kløyvd og stablet ved så jeg kjenner at jeg er litt sliten i kroppen nå. Har derfor flater ut i godstolen med en Mikkeller Dark Hole, navne sier vell sitt om den ølen ;)
    Ha en flott lørdagskveld da :)
     
  13. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Det har sannelig blitt lørdag kveld her ute også. Og selv her har vi hatt brukbart vær hjemme, men skulle slevfølgelig heller ha tenkt meg å være hjemme i det strålende vårværet på Sunnmøre. Jaja, under en uke igjen og i aften er det jo Bingo!

    Ha en fin og gevinstrik aften folkens!
     

Del denne siden