God morgen fra Helsinki Trøtt som en sokk, da klokken fort ble 03:00 før en fant puta. Fin overfart med Finnair's A350 igår kveld, selv om har jeg vært borti bedre seter i Business. Var vel trangt syns jeg. Straks ned for frokost, så vil tiden vise hva dagen bringer. Hjem med bolaget via CPH senere i kveld. Ha en bedre en
God lørdag ja Ut å få seg noe mat, og deretter en liten sightseeing i Helsinki som bader i sol. I likhet med bygdetullingen over er det SK via CPH hjem i kveld. Kos døkk !!
Regnet har stoppet på Sørlandet, sånn ca. Men jeg skulle gjerne ha labba rundt i Helsinki Ha en flott lørdag om du liker sol eller om du blir plaga av det sterke lyset
Har visst vært fraværende noen måneder... Sånn går det når man "må" skrive ny bok! Siden sist har jeg vel vært en aldri så liten tur til Kina. De som sier at gullkort med KLM bare er tull har ikke skjønt at det er når ting IKKE går på skinner gullkortet er gull verdt! Jeg holdt på å få en ekstra natt i Guangzhou pga. uvær. Loungedamene fikk meg på et tidligere fly og jeg rakk connection i Guangzhou (kom fra Hangzhou). Med tannverk var det en VELDIG lettelse! Dagen i dag skal brukes til å finne ut om jeg skal gå over til SAS, siden jeg får så pass mange innenriksflygninger det kommende året..... Ja eller nei??? Xxx.
Hopp og sprett, sov helt til 11:00 i dag. Fantastisk, Er det noen som sitter på menyen til USA for oktober? Kun en uke til MR SVG-IAH ! Ha en flott dag !
Klokken har bikket 12, og det er klart for dagens første glass med hvitt. Om en time blir det SK805 til LHR. Mon tro om Fredrik Skavlan også skal samme vei. Han sitter iallfall her i gullstua med et glass juice(!) og en sort Rimowa med 2 hjul. Ha en finfin lørdag!
Ett storartet høstvær her på Sunnmøre også i dag. Og da passer det jo ekstra bra at vi passer på en hund i dag slik at vi har enda en grunn til å komme oss ut. Det er også venner på besøk fra Oslo denne helga i forbindelse med høstferien her og da er det jo kjekt å kunne møtes ute. Ellers ingen store planer for dagen. God tur til @Baldrick og dere som skal hjem fra Helsinki!
Da sitter jeg på 3A (og Fredrik på 1C) i en av SAS sine nedslitte 737-600. Denne driver og faller fra hverandre.. Ja ja, det går sikkert bra..
Klokken er nå 16 London-tid, og jeg sitter i United loungen på LHR. Ble litt mat og dessert. Tok meg først en dusj da. Ikke fordi jeg trengte det, men fordi jeg kunne.. Nå blir det vel en drink i den lengste baren på Heathrow, før jeg tasser bort til Singapore, for måltid nr. 2.
Har det egentlig litt travelt fant jeg ut, så stakk rett bort til Singapore, og fant den samme pod'en jeg prøvde på MegaDo. Litt asiatisk fingermat nå, før denne LHR- runden avsluttes i Senator loungen
God kveld! Vinterdekkene er på bilen, greit å ha tilgang til verksted og handy nok til å bruke det tilgjengelige verktøyet. Rolig dag sånn ellers, sofa'n har vært god. Ha en god kveld!
Takk for at du forsøkte @Travellingalf, men jeg fløy jo med SAS, så dårlig med nett der. Skulle valgt Norwegian...
God aften fra Ballstad i Lofoten. Fant ut på morran at det var på tide å koble litt av, så jeg lasta bilen med modern og fru og kjørte utover uten en plan. Fant ett genialt rorbusenter/ vandrerhjem der vi fikk en god deal. Sjefen på stedet mekka klippfisk til middag og nå er det en god bok på tapetet siden man ikke har Internet eller TV. Ha en flott aften