God tidlig morgen fra Lillestrøm…….. Så nok en gang linje 39 bussen til EWR, 4 dager Big Apple, og endelig påskeparaden på 5th. Ave på søndag. 6. gang på vel tre månedert med 39 og totalt 20 UA flights i samme tidsrom, uten en gang å ha fløyet et annet selskap i samme tidsrom.. Sånn er det med alderen.. Oppfinnsomheten forsvinner som dugg for solen. Ha fortsatt Glad Påsk forumister… Jeg håper på en Goose Bay fri mellomlanding……
God morgen fra Bergen. Spent på hva dagen bringer når rullegardinen er snurret opp. Hadde gjort seg med en dag med sol.
God morgen fra Kongsberg. Her blir det en rask frokost etterfulgt av en tur for å lufte bikkja. Så går turen til Tønsberg for å hjelpe foreldrene til samboeren med å skifte gulv i hele førsteetasje i huset deres. God fredag!
God laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang fredag! Her er man ferdig med kontorarbeidet for dagen, så nå går turen ut i skjærgården til hytta. Ingen andre planer enn pølsegrilling og avslapping. Og kanskje et glass med noe godt i kveld..... Gla påsk!
God mornings fra Stavanger, her var en uggen da jeg våknet i dag, årsaken var nok at jeg våknet "for tidlig", før 08:00. Nå er også resten av gjengen oppe og frokost fortært. Ingen store planer for dagen, neste programpost er henting av takeaway fra Sandnes Kebab utpå kvelden. Ha en fin fin dag
God langfredag! Først trening, så middag hos de gamle, så en matbit med en kompis i kveld. For øvrig er jeg veldig fornøyd med i går å ha landet en "eksotisk" bonustur med CT for november.
God (morgen) litt bakpå etter en litt heftig start på påsken. Blir ut på langtur i bil i kveld/ natt da jeg skalfra vest til øst.
G'laaangfredag! Vanlig skole-/arbeidsdag her i vestsørøst. Jobben til fruen har imidlertid dagen som helligdag - men hun er en av de veldig få som har dette. Etter gårsdagens skybrudd og tordenvær, er det disig og tåkete på morran, men ting er i ferd med å tørke opp og det ventes 27 grader i løpet av dagen. Blir vel en runde med motorsagen i dag også men har mest lyst til å sette meg i 'påskeveggen' med kindle'n.
Happy longfredag folkens! Her har vi i dag sett litt sol så i dag ble det en fin tur på bortoverski på fjellet. Veldig varmt og veldig fint. Men nå er rumpa godt plassert i sofaen og i kveld er planen noe så eksotisk som hjemmelaget pizza, x antall pils og kanskje en klunk whisky eller to. Fortsatt god påske! Og hvor går turen?
OSL-LHR SAS Plus 737-700 LHR-ICN Asiana Business 777-200LR (16 timer stopp og overnatting i Seoul) ICN-HKG Asiana Business 747-400 Combi HKG-BKK Thai Business 747-400 (10 timer stopp og middag i Bangkok) BKK-OSL Thai Business 777-300ER Jeg satser på å bytte ut Thai med Eva Airways via Taipei på returen, når det åpner seg noe tilgjengelighet.
Etter en laaaaang fredag på jobb, så er jeg endelig på vei hjem. Blir middag med venner i kveld, og jeg gleder meg! God påske alle sammen! Prøv å søke etter ledige seter på BKK-AMS (Eva flyr den strekningen). Ofte ledige seter der.
Personlig ville jeg nok heller prøvd å bytte ut Asiana med EVA på utreise. Mye bedre produkt i C enn hva Asiana har...