God morgon, folkens! Dagen derpå då ein enda opp i diverse lystige lag i går, men det er viktig å feire fedrelandet og alt det der. I dag skal ein leggje inn bod på Plusgrade til USA-turen i haust og elles prøve å få huset til å sjå nokonlunde presentabelt ut. Ha ein fin-fin laurdag, folkens!
God formiddag fra Nordens Paris Idag er været fint og jeg ser kun noen få skyer på himmelen. Dagen idag skal brukes til å jobbe litt (cash) også tilbringe kvelden med noen venner. Eneste jeg har igjen i semesteret nå er en oppsummering forelesning til onsdag også en ukes eksamen på 4k ord i plan, medvirkning og prosess og etter det (17) er det Toronto Så ha en flott lørdag 18. Mai
God formiddag fra OSL Lounge, i dag går turen med TAP til Lisboa og deretter JFK før UA skal ta meg EWR-ORD-MIA. Ikke akkurat korteste ruten, men gullkortet skal sikres, og da måtte det bli slik. TAP må forresten være det eneste flyselskapet på OSL som gir tilgang til både SAS og OSL lounge på samme C billett?? Første gang i OSL lounge, og utvalget på denne tiden av døgnet var ingen ting å skrive hjem om, blir nok en tur i gullstua også for å sjekke forholdene.
God morgen fra hovedstaden (på Island) Rolig morgen, før det blir avslapning i den blå lagune. Deretter hjemreise. God lørdag!
Gråværet har kommet til Grenland. Pleie champagnebakrus og solsvidd fjes, etter gårsdagens 11-timers økt på uterestaurant
God laurdag frå Sunnfjord, som for ein gangs skuld ikkje badar i sol. Snart på tide å få arvingen til å ta føremiddagsluren før det vert utearbeid i hagen.
God lørdag fra kontoret på Lørenskog. Her må det dessverre jobbes litt i dag også, men heldigvis er det bare 5 dager igjen til 4 dager i Gdansk, skal på et såkalt Hilton-run med en kompis som jobber for å forlenge HH Diamond kjøpt på eBay. Det er 4 Hiltons i og rundt Gdansk, her skal det altså tilbringes en natt på hver av disse.
Liker meg godt her! Skulle hatt enda litt mer tid, men det hadde blitt dyrt. Med tanke på hva vi spiser hver dag. Kona har allerede planer om å komme tilbake og dra på rideferie. Tror ikke jeg skal være med på det, men jeg fant ut at det er veldig mange flyplasser her på øya, og det hadde vært et artig eksperiment å se om man klarer å komme innom alle sammen i løpet av en ukes tid. Fikk ikke med alle på bildet, men dette er et kart over (nesten) alle flyplassene på Island.
God formiddag fra gulvet på SPU. Her er det stappings og lettere kaotisk. Har krøpet sammen i et hjørne og prøver å holde ut første tur på lenge uten lounge..
God ettermiddag fra Stjørdal Kjapt besøk til opphavet, før kveldens feiring av bursdag til en kompis. Polet fikk i overkant av 3 lakser av meg idag, dette er er tiltenkt kvelden, så vi får se om det blir noe hilsen imorra.... Ha en fortreffelig lørdag
God kveld fra hovedstaden. Etter en solrik nasjonaldag har dagen i dag vært grå, våt og føltes kaldere... Men helt greit det når man kun skal ha en rolig lørdag uten for mye planlagt. Kvelden ble brukt til å se på både FA-cupen fra England og kvinnens Champions League finale så da har man vel fått fylt kvoten med fotball for i kveld Nyt kvelden alle sammen
God kveld. I dag er det mindre enn en måned til neste flytur og man gledet seg. I kveld ble det 18. Mai tog- uniformen måtte luftes...