Det er ikkje lett å vere sunnfjording i dag. For andre helg på rad begynner Bonanza ein time for tidleg. Arvingen er i alle fall i litt betre humør og form enn i går. Madammen har planlagt handletur seinare i dag. Tenk å handle utanfor ViaTrumf...
God morgen fra hytta Husleia. Fosenhalvøya byr på lettskyet høstvær og 10 grader. Nydelig å våkne opp her igjen, kaffen i koppen og fyr i ovnen. Få morgener som er bedre enn dette....når en tar bort når man skal ut å fly Opphavet blir på middag idag, ringte inn besøk igår kveld. Ha en nydelig lørdag
God lørdag fra Nordens Paris Idag sier telefonen 7°C og ut vinduet så ser det ut til at det kan begynne å regne. Jeg håper ikke på regn da jeg skal sammen med en kamerat stå utenfor en butikk med Grandiosa Tilhenger. Det ble ikke kino igår, så da får vi heller ta det idag. Så ha en flott lørdag alle sammen
God morgon frå Aust-Finnmark! Her skulle ein berre bort til naboen for å prate litt skit. Vips var klokka tre... Heldigvis (?) vakna ein før sju, så ein får då litt ut av dagen.... Teoretisk sett... Vel, ha ein fin-fin laurdag, folkens
God og god lørdag? Jetleg er noe driit! Det blir verre med årene, tro meg. Jeg har jobbet både rundskift og bare natt, men dette er bare mye verre .... Ha en fin dag!
God lørdag fra Berlin! Avsluttet gårsdagen med en drink i baren. Rett så hyggelig. Det er mye folk i byen for å høre på Ivar F. Andersen, han er visst stor her i Tyskland! Fikk sovet ut, og nå er det egg og bacon til frokost. Skal snart ut og se på gammel flyplass! Helg!
God morgen fra Drammen Dagen går bort til middags gjester. Heldigvis står jeg for innkjøpene. Derav kikket på bobler på polet igår. Kiwi XXL og et ustabilt AmEx kort skal snart på utrygt farvann, god vi har med blå trumfen som redningsvest. Ellers har den indre basillen irritert seg daglig de siste ukene, over hvorfor bare reise i C på TK? Underbevisstheten har torturert med til å være utro mot TK og svikte IST, nå står en og sikler som en desperat mann på hu skjønne LH F. Hu SQ F har vi fått på kroken og er nesten i havn. Bare rundt 300dager til hu sier JA, 2 pax i LH F er dine til besetning God helg både i luften som på bakken
God formiddag fra rett utenfor OSL. Bergensværet har overtatt her og morgenen ble tilbrakt i desperat jakt på alternativer til å være hjemme. Siden jeg har ny flytur mandag morgen ble det ikke plass for noen flight innimellom(og Bikkjn skal jo med) så vi kjører til Beitostølen. Yr lover sol, opphold og helt nøytralt med Celsius. Fortsatt god helg folkens
Hmmm når dere har sol på vestkysten er det regn på østkanten.Vær guden viser sympati. Fram med solbriller og solkrem. Her er det gummi støvler og regnfrakk, uaktuelt å klippe våt gress. Fruen er litt furt skulle ha gjort det for 2 dager siden, hva vil middags gjestene si
Onsdag fløy Amarican Airlines sin siste MD-80 .... Husker dere denne utgangen? Før vi fikk broer på BGO var det vanlig å gå ut her når vi satt bakerst og røkte .... https://www.flightradar24.com/blog/...site&utm_source=sendgrid.com&utm_medium=email
God morgen fra Syndens by, solen har så vidt tittet over toppen av fjellet og temperaturen tippet 32. Velger allikevel å utføre fysisk aktivitet innendørs.... Det ryktes vått, grått og surt i gamlelandet, så burde vel bare tatt en uke til her, men hvor an skal man da få samlet nye poeng?
God lørdag fra hovedstaden. Dårlig vær men Matstreif leverte så da er man god å mett også slapp man å lage middag i dag
God aften fra Trondheim Her har dagen gått med til halvmaraton under Trondheim Maraton i byen i dag Kom velberget i mål... Ha en fin aften på bakken eller i luften
God kveld fra verdens tristeste lounge på Schönefeld Internasjonale lufthavn (SXF). Det ble DY hjem herfra i kveld, istedet for SAS i morgen tidlig. Hvis jeg ikke hadde hatt et par gratis besøk måtte jeg nok vurdert å kreve pengene tilbake. Lunka pils og gummibjørner er det de klarer og varte opp med. Pluss for utsikt.
Har mange timer bak i det området. Rigging av trapp, montering av AC + diverse. Fantastisk flyvemaskin