Ekstremværet Birk har de siste 24 timene brukt 93,3 mm nedbør på å vaske byen til jul og det skal fortsette slik frem til midnatt ... Ha en fin jul!
God lillejulaftens morgen fra bartebyen! Guffent vær ute, men i dag skal gaver og mat handles, tre pyntes og huset settes i stand før innehaverne av Hotell mor & far sent i kveld returnerer fra Syden. I tillegg blir det spennende å se om bagasjen fra gårsdagens reise kommer fram i dag eller ikke. Ha en stressfri dag og en gledelig jul når vi kommer så langt
Jeg er så «heldig» at jeg også skal feire jul hos svigers i Bergen. Tenk å reise fra 2-3 minus og blå himmel, til dette?! I tillegg blir jeg nå ufrivillig dratt med på Lagunen for shopping! De har jo ikke engang en skikkelig klokkebutikk der! Får trøste meg med at de har et bra pol der.
God formiddag frå Nordfjord. Morgonen har gjekk med til eit siste forsøk på å felle årets siste hjort. Sjølv om det ikkje regnar like mykje som i Bergen so vart det ein våt fornøyelse. Ikkje mykje hell på jaktfronten, so det ser ut til at hjorten skal få leva eit år til. Ha ein fin dag!
God jul til dere alle fra innlandsloungen på OSL . Her er det en del folk, men relativt rolig stemning. Flyet er 40 min forsinket, så får tappe meg en øl til, før man skal sette seg fremme i kabinen på veien til Trøndelag
Vått og grått deluxe her på Sunnmøre også. Ikke helt uvanlig kan man kanskje påstå, og ha rett i det, men i natt kom det virkelig mengder med regn og det har ikke stoppet enda. Jaja, juletreet er i alle fall vel i hus og pyntet, alle gaver er handlet og pakket inn, pinnekjøttet ligger til utvanning og far er på InsideFlyer. Alt greit med andre ord.
God lille julaften fra hovedstaden! Våknet av en liten valp som måtte ut kl 0630. Da var det så mye tåke at jeg ikke så mer enn 5 meter foran meg. Fordelen med å stå opp tidlig er at ikke alle andre gjør det, så siste rest av julehandel ble tatt før resten av befolkningen hadde kommet seg utenfor døren. Og nå tittet sola frem over tåken! God helg, lille julaften og lørdag til alle!
God formiddag fra innenriksloungen på OSL. Veldig klar for juleferie, selv om den i år blir på bare to dager. Svidde av 35.000 poeng på en tur/retur-billett hjem for å tilbringe julaften og 1. juledag med familien. Bonusjegeren av meg skriker av å bruke så mye på en innenriksbillett i Go, når jeg nesten kunne fått en tur/retur til USA i Business for samme prisen for et par uker siden. Men av og til må vel fornuften få seire og, takknemlig for at jeg kommer meg hjem til jul er jeg i alle fall. God helg og god lillejulaften.
God lille juleaften fra Oslo. Dagen har blitt brukt til å dele ut de siste julegavene også har man vært hjemme hos mor og spist julegrøt, julekaker og pyntet juletre. Nå kan julefreden snart senke seg når hovmesteren bare har fått i seg alle drikkevarene på NRK snart
God lille julaften fra kottet under trappen hjemme hos mor og far. Har fått tatt en liten treningsøkt med gamle kjente, og har sett fotball resten av dagen. Det er levelig.